Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan kommer man i kontakt med sine hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Eazyrider
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 19 Nov 2006 18:50
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hadeland

Hvordan kommer man i kontakt med sine hjelpere?

Innlegg av Eazyrider »

Hei, har trålet forumet her, og mange har meninger om hvordan man skal komme i kontakt med sine hjelpere og hvem man skal betale. Men er det ingen som har en "oppskrift" på hvordan man kan gjøre dette a?
Jeg har vistnok 3 hjelpere, hvor den ene skal være budist munk, og har i det siste fått beskjed fra flere at jeg har stor aura, varme hender, og fått ett tredje øye. Har vondt for tro på alt dette, men jaja. har fått en magefølelse som viser seg å stemme og har liksom begynt å forutse mange ting, og vet når telefonen skal ringe og når jeg får besøk osv. derfor hadde det vært morsomt å kunne finne ut om disse "hjelperne" .

Takknemelig for svar,
Morten
Antall ord: 135
108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Hei.
Jeg prøver å finne ut av disse tingene selv. Meditasjon skal være bra. Og tålmodighet. Det kan jo kanskje være vanskelig for noen og enkelt for andre. Her kan du finne en teknikk jeg har forsøkt. Se under
for hodet og hjertet. www.transfigurasjon.no

Lykke til videre
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links