Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHar påvist hjelpere,spennende

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Violetta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 19 Nov 2006 00:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Har påvist hjelpere,spennende

Innlegg av Violetta »

Hei.
Jeg har som andre her inne en viss interesse og tro på ting kan ikke helt kan forklare,og jeg er blitt mer interesert etter å ha vært på alternativmessen i Valhall.
Og der skjedde det i mine øyne noe ganske så spennende syns nå jeg,som jeg skal si litt om her.

Jo,etter å ha vært på foredrag og så gått rundt og bare tittet,så kom jeg over standen til Norsk Kvistgivereforening,tror jeg de het.
Han Olav Moldestad som jeg var på foredrag hos(bra,kan anbefales)sa at på denne standen kunne en få kjøpt søkepinner til å kunne påvise f.eks hjelpere,vannårer,aura,elekromagnetiske felt.........

For meg var det hjelpere som var det interesante,og det som skjedde var følgende:
Han ene standsmannen som jeg snakka med viste meg hvordan jeg skulle holde søkepinnene.Faktisk ikkeså lett,men fikk da teken på det.
Så skulle jeg først bare gå litt og holde balansen,dvs gå sånn at pinnene ikke skulle svinge ut til siden.
Da jeg klarte det spurte jeg om jeg kunne få prøve å¨finne hjelperen hans,eller en av dem da siden de fleste som regel har mer enn en.
Det var greit og han stillte seg et stykke fremfor meg.
Sa jeg skulle tenke på at jeg ville finne en hjelper og så gå i en retning,til en av hans sider.
Gikk mot hans venstreside,og litt ved siden av han slo søkepinnene kraftig ut.
De bøyde seg helt ut til hver side,noe de skal gjøre om man har påvist en hjelper.
Han tok hånden sin der og bekreftet at der var det en hjelper.
Så ba han meg gå litt tilbake,og da fikk pinnene tilbake siden jeg da fjernet meg fra hjelperen.

Så ba han meg gå litt tilbake også gå rundt han på baksiden,men da slo de ikke ut.
Så småsnakket vi litt(han var hyggelig og svarte høflig på det jeg lurte på)
Jeg spurte så om han kunne påvise mine hjelpere,og det gjorde han.
Oppsummert så hadde jeg 3 hjelpere,hvorav 2 sto bak meg og 1 ved siden av.
Mine hjelpere var mine 2 avdøde bestefedre,og ei som kalte seg "tante",men som ikke ville gi mere eksakt informasjon.
han sa selv at han ikke hadde verdens beste evner innen dette,men ihvertfall fikk jeg vite litt om hvem mine hjelpere er og deres plassering.
Han sa at den plasseringen mine hjelpere hadde var veldig bra,og at hvis noen hadde en hjelper som sto rett foran seg så kunne det hindre videre utv i livet.

Så viste han meg noen mindre søkepinner,som jeg også fikk prøve ut.
Jeg merket at de var enda bedre å bruke og jeg spurte så om jeg en gang til kunne prøve å finne en av hans hjelpere.
Joda,gikk i samme rettning som første gangen og pinnene slo ut de.Men litt lenger bak enn første gangen og han sa at da hadde hjelperen flyttet seg litt.
Han sa at dette kunne jeg,(for ikke bare slo pinnne ut,men jeg holdt de rett også)og at det at søkepinnene slo ut hadde ikke noe med evner å gjøre,men at det å gå videre til å kunne se/kommunisere med hjelperene hadde med evner å gjøre.
Heldige meg fikk med de 2 søkepinnene hjem,men skal betale de via bankgiro.Kostet bare 70 kr.

Så,etter å ha sagt hade så fikk jeg en utrolig lyst til å prøve ut dette på andre.Men kunne jo ikke akkurat spørre noen,så først bare peilet jeg ut en dame og tenkte at jeg ville finne hjelperen hennes.
Gikk så mot henne rettfrem og litt bak henne slo de ut.
Hun var blid hun og spurte om det var mange av oss, :mozilla_smile:
Så peila jeg ut en mann som satt og gikk i hans retning,men litt bak han.Da sllo søkepinnen ut rett foran en stol som sto bak han.
Han spurte meg hva jeg lette etter og jeg svarte at jeg ikke visste helt for jeg kunne jo ikke si at han hadde en hjelper som satt på stolen bak han. :D
Og la meg bare si at alle gangene pinnene slo ut så slo de kraftig ut,de bøyde seg helt ut til hver side og jeg så også at når jeg fjernet meg fra der de hadde slått ut så gikk de tilbake til vanlig posisjon.

Trallala,så kom jeg hjem.
Hehe,der fikk jeg den ideen at jeg skulle sjekke om katten min hadde en hjelper.
Hvem vet om ikke de kunne slå ut dyrs hjelpere også tenkte nå jeg.
Sattemeg ned på kne og gikk så mot Lucy,som da lå under bordet.
Akkurat på ytterste kanten på sofaen min slo pinnen ut,og jeg ble jo litt overrasket over at det gikk,trodde vel kanskje ikke man kunne påvise et dyrs hjelper,eller så kan det jo hende at de slo ut på en av mine hjelpere,selv om jeg ikke tenkte på det akkurat da.
Uansett så slo de ut,og har jeg forstått det rett så skal de ikke slå ut på noe annet om det er hjelpere man tenker at man vil finne.

Ja,dette var mine erfariner.

Vil gjerne høre om flere har lignende historier åfortelle.

Og ps:kan man også tenke at man vil påvise en skytsengel?for er ikke det også en hjelper da?
Antall ord: 947

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Jo,etter å ha vært på foredrag og så gått rundt og bare tittet,så kom jeg over standen til Norsk Kvistgivereforening,tror jeg de het.
Jeg tror det er kvistgjengerforening...
(altså en forening for dem som går med kvister/pinner/søkestenger) ;)

Jeg ble så glad for å høre at de er på messa i år!!
Skal dit senere idag, og hadde håpet på å treffe dem der,
datteren min fikk nemlig litt hjelp av han ene der i 2001 :mozilla_smile:
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !