Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTesting...testing...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Testing...testing...

Innlegg av madjava »

...hjelpere blir herved brukt til å forutse framtida. Bare åndelige hjelpere er aktuelle. :)

Slik, da vil eg prøve ut mine egne hjelpere(viss eg finner dei) samt diverse paranormalt utstyr for å få fram lottotalla for kvar laurdag.

Primær-mål;
- Teste ut effekten av hjelpere og utstyr.
- Få kontakt med hjelpere på eit eller anna plan.

Sekundær-mål;
- Få inn midler som kan komme trengande til gode her i noreg.
- Trengande vil her verte tolka både som mennesker og dyr.
- 50% direkte ut til trengande inna kort tid.
- 40% inn på fond for å kunne betale ut avkastninga til trengande.
- 10% til dekking av utgifter, turer, julebord osv

Korleis verifisere;
Kvar laurdag vil eg levere inn ein 8-talls lottokupong der talla er utvalgt basert på 4 metoder. Bilde av spiller-kvitteringa vert lagt ut her i denne tråden kvar laurdag mellom klokka 18 og 19. Full treff viss eg får fram alle 7 hoved-tall i ei rekke, da tilleggs-talla vert sett på som bom av meg.

Mitt utgangspunkt;
Da kontakten med mine hjelpere er av det bortkomne slaget, samt at mine evner aldri fann fram til meg, annser eg det som nødvendig å bruke metodane forsiktig. Dvs at eg da nytter 4 forskjellige metoder, der kvar metode vert brukt til å hente ut 3 tall. Desse 3 talla har så forskjellig prioritering. Viss nokon av talla vert plukka ut av meir enn ein metode vil desse talla få sterkare prioritet.

Oversikt;
Her er ei forandra oversikt over korleis dette vert gjort.

Prioritering/Metode
a1, a2, a3: Spørre hjelper(e)
b1, b2, b3: Meditasjon
c1, c2, c3: Pendel
d1, d2, d3: Ouija

Dette vert lagt ut kvar laurdag saman med kvittering.

Forandring;
Da eg innser at nokre finn det forkasteleg at eg spør om innspel til metodebruk og at nokon skulle finne på å prøve å bevise eksistensen av sine hjelpere/evner ved å komme med tall eller idear, ser eg det som nødvendig å avstå fra slik hjelp. Ynskje difor ingen innspill i denne tråden, så slepp dåkke som ikkje er så opplyste innafor forumets 5-dimensjonale rom å komme feil ut med dei åndelig begava.
Sist redigert av madjava på 19 Nov 2006 14:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 364
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Seriøst?..
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

He he, stilig!
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Diffusa skrev:Seriøst?..
Yepp, syns du at eg burde bruke telys når eg tek kontakt med hjelper(e)? Kanskje litt dempa belysning og nokre dampande urteblad?
Har du andre forslag til metoder for å finne lotto-talla?
Antall ord: 38
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Christina skrev:He he, stilig!
Takker og bukker :) , kom med nokre forslag til korleis eg skal få fram desse lotto-talla. Eller kanskje dine hjelpere ser nokre tall eg burde bruke?
Antall ord: 31
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

madjava skrev:
Christina skrev:He he, stilig!
Takker og bukker :) , kom med nokre forslag til korleis eg skal få fram desse lotto-talla. Eller kanskje dine hjelpere ser nokre tall eg burde bruke?
Tror nok ikke det er mye hjelp i mine hjelpere, de er helst av den tause typen :mozilla_cool: Ha ha
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

madjava skrev:
Diffusa skrev:Seriøst?..
Yepp, syns du at eg burde bruke telys når eg tek kontakt med hjelper(e)? Kanskje litt dempa belysning og nokre dampande urteblad?
Har du andre forslag til metoder for å finne lotto-talla?
Telys? :mozilla_undecided: ... næ flammekastere burde vel være tingen! Da kommer det mest sannsynlig hjelpere, i form av brannmenn da vel og merke men det er bare pluss det for de pleier å ha tippelag.. Bare ikke ta på flammene du så går det nok bra.:D
Når det kommer til urter så burde det vel holde med genmanipulert marijuana og litt heavy salvie !! Da dukker det forhåpenligvis opp noen minde fysiske, er det ikke nok så kan du heelt sikkert spe på med litt flein men bare sånn fire, fem stk .... Må jo ha bakkekontakt vet du.. :mozilla_wink:

Andre metoder..? Hmmm.. :mozilla_undecided: ..
Bjarne Betjent på Sesam stasjon er jo ganske flink med tall da.. En ,to,tre naanaa. .naanaanaaaanaaaanananana.. naaanaaa.. bababaaabaaaba ti elleve tolv!! Ja, jo jeg ville ha tatt kontakt med han jeg, tror det må være rette mannnen for den jobben!

:mozilla_cool:

Nei, jeg kan ikke hjelpe deg med noe av det du lurer på jeg vet rett og slett ikke hva som er bra eller ikke for å oppnå det du snakker om, jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig, beklager. Jeg håper bare ikke at du bruker mer penger enn det du har råd til å miste da.. :)
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Var egentlig ikkje meininga å lage til noko til denne laurdagen, men fann kjapt ut at eg burde ha med noko.

Dei 2 første rekkene har eg spurt hjelperene om råd og brukt talla som først dukka opp i tankane.
Dei neste rekkene(3 og 4) vart det brukt pendel for å få fram talla.

Her er kvitteringaLotto181106, så får dåkke sjekke ut om dette vart vits i.

Litt skuffa over at åndelig begava ikkje har kome med alternativ da dette ikkje nødvendigvis vil gå utover deiras åndelighet. :mozilla_laughing:
Antall ord: 94
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hmmm.... 2+1 og 3 rette.

Lyt gå i tenkeboksen ein tur for denne måten å gjere det på var ikkje tilfredsstillande. :mozilla_undecided:
Antall ord: 22
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Har forandra måten eg vil gjere dette på samt at innspel er unødvendig. Takk til dei som direkte og indirekte påvirker meg i mine val...
Antall ord: 28
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

:D Ja du er heldg om du vinner i lotto :mozilla_laughing:

Men har ikke hørt att alle hjelpere forutseer framtiden.Å om noen av dem kan det så tror jeg ikke di vil hjepe på lotto tall :mozilla_laughing:
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: hei

Innlegg av madjava »

Rose78 skrev::D Ja du er heldg om du vinner i lotto :mozilla_laughing:

Men har ikke hørt att alle hjelpere forutseer framtiden.Å om noen av dem kan det så tror jeg ikke di vil hjepe på lotto tall :mozilla_laughing:
Mulig det bare er eg som er heldig om desse talla går inn, men målet her er jo å sjå om måten eg bruker forskjellige metoder har noko for seg, om nokre av desse går igjen som betre/dårligare over tid.

Om eg vinn skal i så fall ikkje gjevinsten komme meg til gode, men heller dei som kanskje har betre bruk for midlane.

Og vert det noko gjevinst, vurderer eg sjølvsagt innspel på kva dette burde gå til. :)

Eg vel jaffal å tru at hjelpere osv fint kan brukast til meir enn sjølvutvikling, må bare få fatt i dei først...hehe
Antall ord: 149
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
bittelillehufsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 19 Nov 2006 04:49
17

Innlegg av bittelillehufsa »

Det der var bare sykt :mozilla_tongue: og om det var tull eller ikke syns jeg ikke at man skal utnytte hjelperne sine på den måten.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

bittelillehufsa skrev:Det der var bare sykt :mozilla_tongue: og om det var tull eller ikke syns jeg ikke at man skal utnytte hjelperne sine på den måten.
Hehe...sykt tullete. Kanskje det eg sku brukt som overskrift... :)

Når ein søker svar på noko, er det da feil å bruke hjelperne?
Antall ord: 51
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Madjava, jeg stiller gjerne opp som hjelper jeg :D Kan da ikke være så vanskelig å plukke ut noen tall, funker de så er jo ingenting bedre men det blir jo ikke no hokus pokus tall da.

Og hvis de funker så må jo vi tilføre et punkt på lista di og det er at min mamma må få seg en goooood og laaaaaaaaaaaang telefonløs ferie, du kan jo bli med henne du også hvis du vil, men bare så du vet det så holder hun aldri kjeft :D

*øresus*

Holdt på å glemme meg ut, jeg lurte på hvor mye en kupong koster jeg? :)
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links