Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBli med å undersøk huset på Gokstad (sandefjord)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Alex!!
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2006 00:26
18

Bli med å undersøk huset på Gokstad (sandefjord)

Innlegg av Alex!! »

Ja det er en ting jeg alltid har lurt på , hva som foregår borte ved Gokstad i det store hvite huset.. jeg bodde vedsiden av det i 4 år , nå har jeg flytta lenger ort i støket , men en hendelse da jeg var mindre... Meg og en kompis som nesten var naboer bodde like ved dette huset for å komme til hverandre brukte vi så kalt den skauen like ved der en gnang på vinteren da jeg skulle gå over til han stoppet jeg og så merkelig på det huset som var der jeg kunne se en gammel mann jobbe utenfor dag etter dag der ... men han var ikke der da... det var en dame jeg spurte hun om hvor han var , hun sa at jeg måtte gi navn for at hun skulle bekrefte seg på dette.. jeg svarte bare jeg har snakket med han en del ganger før. han er litt lav og kraftig.Hun sa nei har ikke bodd noen her på evigheter.... jeg gikk videre til kompissen min som var naboen til dette huset. når jeg skulle hjem holdte Damen som jeg tidligere hadde møtt på å flytte ut alle tingene hun holdt i et Bilde med en sølv ramme på .. jeg så at han mannen var han jeg pleide og snakke med når jeg skulle over til skolen/kompisen min. Jeg sa til hun det var han mannen jeg mente. Hun sa " DET ER OLDEFAREN MIN HAN HAR VÆRT DØD I 50 ÅR". Jeg frøys og gikk min vei fort jeg gikk aldri denne veien igjen.... men nå har jeg tatt mot til meg til å spørre folk om å bli med å undersøke dette huset... kontakt meg på : Thieryhenry93@msn.com
Antall ord: 294
The scared always know

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Viking
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Okt 2006 15:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Viking »

Hvor på Gokstad ligger dette huset? Er selv fra Sandefjord. Hvis det har vært fraflyttet en god stund så er det jo muligheter for å undesøke dette uten at andre blander seg inn.
Antall ord: 34
Mer mellom himmel å jord enn vi vet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Du har jo allerede en tråd med samme historien jo!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2006 06:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !