Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin hund ser ting jeg ikke kan se..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Okt 2006 15:57
18

Min hund ser ting jeg ikke kan se..

Innlegg av timon »

Sjalabais!Skal jeg fortelle dere en liten historie..Min hund er faktisk ganske åpen for hva som skjer på den siden som vi ikke alltid kan forklare :mozilla_sealed: Vet ikke helt om jeg tør fortelle her hva den har opplevd..trodde til å begynne med at jeg hadde fått en syko hund,men hvor syko kan en cavalier king charles spaniel være...?Det finnes jo ikke finere hunder!!!!Har hørt at de drive medr telepati,leser eieiren,elsker eieren,og ikke minst gjør alt for eieren!Jeg ser alt med mine hunder!Vil ikke beskskrive alt her men vet at de har telepatisk evne!!!!!!Hvis noen andre forteller kanskje jeg og gjør?
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

Har den fortalt deg hva den har opplevd?
Antall ord: 8
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JanM
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Sep 2006 11:44
18

Innlegg av JanM »

Min hund ser når butikken har fått inn en ny ladning med griseører, og bestiller telepatisk et par poser med budbil...

Jan.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Okt 2006 10:12
18
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

JanM skrev:Min hund ser når butikken har fått inn en ny ladning med griseører, og bestiller telepatisk et par poser med budbil...

Jan.
Haha, men veldig "off topic"...

timon, kom igjen, du lager ikke denne tråden her for å så ikke gidde å fortelle oss noe? Hvorfor skulle du ikke tørre, syns du kanskje historien blir litt for syk? Det er ingen ting som er for sykt her inne hvert fall! :mozilla_wink:
Antall ord: 77
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Spennede å høre???
Har flere dyr rundt meg jeg.... Fortelle da!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leesixx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mar 2006 10:08
18
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av leesixx »

Hunder har faktisk den evnen og merke ting som mennesker som oftest ikke merker.
Mine besteforeldre har en doberman på 3 år som avogtil står og bjeffer på samme punktet, skyter rygg og stikker halen mellom bena. Jeg tror at de føler ånder eller sjeler som er igjen og kanskje føler at de er truende på en måte..
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av timon »

He he,ja den forteller meg alt :D Når den blir redd så mumler den voldsomt,ikke altid like lett å forstå hva han sier da :D Jeg reiser endel i forbinnelse med jobben.Når jeg finner frem bagen og begynner å pakke så går hunden min å legger seg og furter..Når jeg er på vei hjem igjen blir hunden helt vill og løper til vinduet og kikker,er veldig rastløs og venter tydelig på noen.Dette skjer i det jeg begynner på hjemreisen.Ofte har jeg måtte utsette hjemreisen litt pga.ting som har dukket opp.Samboeren min har da sett at hunden har gått fra vinduet og lagt seg før jeg har ringt hjem og gitt beskjed om forsinkelsen.
Er det noen andre som opplever sånne ting med dyrene sine?
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av timon »

Tidligere bodde vi i et gammelt hus og der sto ofte hunden i stuen og bjeffet,knurret og reiste buster mot det samme stedet på kjøkkenet mange ganger :mozilla_sealed:
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

leesixx skrev:Hunder har faktisk den evnen og merke ting som mennesker som oftest ikke merker.
Mine besteforeldre har en doberman på 3 år som avogtil står og bjeffer på samme punktet, skyter rygg og stikker halen mellom bena. Jeg tror at de føler ånder eller sjeler som er igjen og kanskje føler at de er truende på en måte..
Naboen (kaller dem Nilsen)på hytta hadde en slags lassie bikkje.

Den hadde vært i klammeri med en av de andre naboene(Jensen) og dems bikkje.

Lassie hadde blitt irettesagt av herr Jensen.
Så hvergang Jensen bar på vei ut på hytta utfor fredrikstad, løp Lassie opp
på fjellknausen og stod å bjeffa/gjødde i 10 min føre jensen kom kjørende på andre sida
av sundet.

Helt syk, "Lassie" merket at naboen kom lenge før de kom, dette gjorde den gang på gang. Vi lo av det da, men tenker nå i ettertid at bikkjer må jo ha sterke evner til å se og høre.
Antall ord: 174
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18

Innlegg av Treo »

JanM skrev:Min hund ser når butikken har fått inn en ny ladning med griseører, og bestiller telepatisk et par poser med budbil...

Jan.
Off-topic: Det der var egentlig Dans kommentar. Selv om navnet ditt rimer er ikke du Dan.

On-topic: Noen dyr er så flinke til å lese kroppsspråk at de kan fremstå som telepatiske uten at de er det. Har hørt nevnt en hest som kalles "clever Hans" i den sammenhengen. Du finner sikkert informasjon om det hvis du søker på google.
Antall ord: 91
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

For og svare på emnetittel, skaff deg briller :D
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Tror nok dyr er sensitive på endel ting ja... Men de er også "vanedyr" Hunden min sitter som regel i vinduet og venter på den av oss som ikke er hjemme.. Dette fordi den ønsker/slapper ikke av før vedkommende kommer hjem.. Hun furter også alltid hvis en av oss pakker for å dra noen plass, for da vet hun vi blir borte en stund.. Om dette er intelligens, eller overnaturlige evner er jeg ikke helt sikker på..........Dyra jeg jobber med sitter alltid på plass ca en halvitme før foringstid........ Men dette har vel med at de har en slags innebygd klokke i kroppen.. Utenom foringstid er de ikke å se.......(rovdyr)
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av timon »

Er enig med det at dyr er "vanedyr" og finner fort ut av hvilke rutiner som er i hjemmet.Men det som forundrer meg er når man kommer til ting som vi ikke gjør hver dag og hunden likevel skjønner det.Selvfølgelig er de flink å lese kroppsspråket til mennesker.De er og stor forskjell på sansene til hunder til og med innforbi samme rase.Jeg har to hunder av samme rase og den yngste har ikke samme evne som den eldste.Den bare dilter med når den ser reakjonene på den eldste hunden.Man vil jo alltid tro på at det er en naturlig forklaring på ting,men av og til begynner jeg å lure..
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Katten min bruker å komme opp til bilen når jeg har parkert på parkeringsplassen som er ca. 50 meter i trapper opp fra veien der huset er. Så pleier den å rulle og gni seg på asvalten når den ser meg oppe ved parkeringsplassen.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links