Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSjel til sjel avtale

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg mener det ikke er noe straff i forb. med avtalebrudd. Forresten kan en ikke kalle det brudd på avtalen dersom potensialet ikke ble oppfylt fordi en med sin frie vilje valgte en annen retning. Dersom det hadde vært noen straff involvert, hadde vi blitt straffet for å ha fri vilje. Hvor skulle grensen gå for å bli straffet for å foreta seg noe som helst da?
Tenk på alle de potensielle avtalepartnere som står klar for hvert valg du foretar. Det er ingenting som er tilfeldig, men heller ingen ting som er forutbestemt. Vi velger selv og skaper vår egen virkelighet. (Gjentar meg selv til det kjedelige her....)
Antall ord: 109
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

tror at jeg var litt slurvete i språkbruken. det jeg mener er at om du går inn og gryter en slik avtale, så vil du måtte ta det igjen i neste liv. het har da en sammenheng med "oppgaven din" i dette livet. om du mislykkes og er en slik udødelig sjel, så må du fortsette i neste liv. blir litt plagsomt om man da er i det 12 livet i denne verdenen, og skulle ha hatt neste oppdrag i en annen verden neste gang (kan sammenlignes med det å gå opp i rang), men blir holdt tilbake og fødes inn i denne verdenen en gang til forde at du ikke overholdt avtalen. man har fortsatt fri vilje, men man må ta konsekvensen av egoistiske valg
Antall ord: 130
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Xirque Zdataan:
Ja, der er jeg helt enig i hva du sier. Jeg tror vi blir født med bestemte oppdrag, og utfordringer, og om vi ikke klarer å takle disse utfordringene blir vi født på ny med samme type utfordring, altså du går ikke videre til neste steg...
Det jeg lurer på da er, hvor lenge varer disse stegene, og hvor kommer du når du har "rundet brettet kalt jorden" :mozilla_tongue: Og hvem blir skytsengler, er det et valg du får?
Jeg tror vi velger våre foreldre etter hvilke utfordringer man¨skal igjennom, selvom det er tøft for mange å høre.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hvem bestemmer egentlig over våre liv?
Dersom vi er enige om at vi har fri vilje, så kan vi gjøre hva vi vil!

Også bryte kontrakter som, slik jeg ser det, ikke betyr annet enn at en har essensen sin i ett eller flere oppdrag på Gaia.


Det er prestisje å være her, så aller helst ønsker vi å inkarnere her så mye som mulig.
Antall ord: 66
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kosmos_jente88'
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 16 Nov 2006 20:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Tidligere liv

Innlegg av Kosmos_jente88' »

Jeg tror på at sjelene lever flere liv. Jeg kan huske mitt tidligere liv..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
norfra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 25 Sep 2006 11:17
18

Innlegg av norfra »

Jeg tror på at sjelene lever flere liv. Jeg kan huske mitt tidligere liv..
Fortell da! :o
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Tidligere liv

Innlegg av Dj_Devil »

Kosmos_jente88' skrev:Jeg tror på at sjelene lever flere liv. Jeg kan huske mitt tidligere liv..
lag en ny tråd å fortell da :D:D:D:D:D [-o< [-o< [-o<
Antall ord: 28
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links