Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAdvarer mot dikemark, avdeling 8 - Les historien..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nemesis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 19:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: perlå

Innlegg av Nemesis »

*kremt* jeg bare sa det samme som de andre;) hun/han kunne lagt ut bildene de hade tatt :) :mozilla_smile: :mozilla_tongue:
Antall ord: 20
Her ghost in the fog!<3<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
El Boss

Innlegg av El Boss »

Nemesis skrev:*kremt* jeg bare sa det samme som de andre;) hun/han kunne lagt ut bildene de hade tatt :) :mozilla_smile: :mozilla_tongue:
ja, men desverre for trådstarter så surret det hele seg og bildene og de klare bevisene kom aldri...
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

Myth busted
Antall ord: 2
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Okt 2006 10:12
18
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Idapusen skrev:
El Boss skrev:dette høres desverre ut som fri fantasi, og jeg har selv jobbet på både avdeling 8 og 9 og altid dratt derfra alene.

passerer der stadig vekk og får ikke med noen ekstra.

skoletannlegen har lokaler der oppe, så kanskje han skremmer barna med karius og baktus, men det er vel omtrent der grensene går for hvilken skumle usynlige, merkbare som blir med til og fra..

Lykke til videre i jakten på spenning.
Jaha? Så du mener jeg lyver altså?!
Tro hva du vil, men VI har i allefall opplevd dette..
Hvis du ikke tror på ånder og gjemsøkte steder, så hvorfor i all verden er du medlem her da..?
Selv om du kanskje ikke har opplevd, så har andre det...! Men tro hva du vil..
Helt enig :) (med deg Idapusen)
Antall ord: 141
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kthon2

Innlegg av kthon2 »

El Boss skrev:
Nemesis skrev:kom igjen! legg ut bilder da :D
om ikke vedkommende ar vært innlagt på avdeling 8 så er det vel noe problematisk å fotografere der inne, da avdeling 8 er lukket avdeling.
Jøss jobber du på lukket avdeling på dikemark?. det er derfor du har så mye tid på paranormal, mange ting ble satt på plass for meg nå :mozilla_foot:

Kenneth
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kthon2

Innlegg av kthon2 »

El Boss skrev:
Hecate skrev:
El Boss skrev:
Hecate skrev: Av respekt for de som bor, jobber og har pårørende der, så bør en følge oppfordringen om å la være å dra dit. Det er ikke noe fesjå, men en institusjon for alvorlig syke mennesker.

Dagens moralpreken [-X
ja, her får du min fulle støtte i dette, og om man kommer til asker for et adrenalinkick, ja da kan dere reise til sem og klate opp på skaugumåsen, da det ligger mengder av energier igjen oppe på toppen der etter kraftige paranormale aktiviteter..
Ja, ikke sant. Alle de ritualene som har åpnet portaler til utallige dimensjoner o.s.v., det er jo helt sykt hvor utmattet en blir av å bestige den åsen. For ikke å snakke om det stedet der UFO'en landet. Har hørt det ikke vokser gress der mer....
Kjempeparanormalt.
ja, som kjent var jeg der selv en gang og måtte bare hoppe over kanten da jeg fikk en sinnsyk hodepine, og jeg vet at det eksisterer noen spookie bilder derfra også, men min harddisk knelet når jeg la inn bildene derfra..

utrolig nok, helt sant
Det var ikke bildene som fikk maskinen din til å knele men du, rett og slett fordi du hadde energien derfra på deg.

Kenneth
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2005 23:54
19
Lokalisering: Lier

Innlegg av Svennis »

Idapusen skrev:Jeg kan legge ut bilder, ja.... Legger ut etterhvert..

Svennis: åssen måte tenker du på at han er????????
Vi hadde ånder med oss i bilen, og den første ånden var ikke veldig trivelig...
Og den andre ånden er helt ok....
Det er på avdeling 8 dette skjedde...

Omgivelsene er fine på dikemark, men ikke de som var innlagt der... De er grusomme..
Hvor lenge har du jobba der..????
Beklager sen respons. Jeg har bare jobbet der siden starten av juli. Jobber på lukket avdeling, innerst på samme side som Verkensvannet.

Tidligere har det vært grusomt for mange å være pasient på Dikemark. I dag er det et sted der psykisk syke får god hjelp. Det er også lange køer for å få komme til Dikemark for behandling. Dog er jeg skeptisk til at man har pasienter værende lenge på Dikemark. Jeg tror de trenger mer positive impulser etter hvert som behandlingen har vart en stund.

Jeg møter naturligvis mange syke mennesker (det ER jo et sykehus!), men noen ånder har jeg ikke møtt. Kanskje jeg ikke kan kommunisere med de?
Antall ord: 189
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

El Boss

Innlegg av El Boss »

kthon2 skrev:
El Boss skrev:
Hecate skrev:
El Boss skrev:
Hecate skrev: Av respekt for de som bor, jobber og har pårørende der, så bør en følge oppfordringen om å la være å dra dit. Det er ikke noe fesjå, men en institusjon for alvorlig syke mennesker.

Dagens moralpreken [-X
ja, her får du min fulle støtte i dette, og om man kommer til asker for et adrenalinkick, ja da kan dere reise til sem og klate opp på skaugumåsen, da det ligger mengder av energier igjen oppe på toppen der etter kraftige paranormale aktiviteter..
Ja, ikke sant. Alle de ritualene som har åpnet portaler til utallige dimensjoner o.s.v., det er jo helt sykt hvor utmattet en blir av å bestige den åsen. For ikke å snakke om det stedet der UFO'en landet. Har hørt det ikke vokser gress der mer....
Kjempeparanormalt.
ja, som kjent var jeg der selv en gang og måtte bare hoppe over kanten da jeg fikk en sinnsyk hodepine, og jeg vet at det eksisterer noen spookie bilder derfra også, men min harddisk knelet når jeg la inn bildene derfra..

utrolig nok, helt sant
Det var ikke bildene som fikk maskinen din til å knele men du, rett og slett fordi du hadde energien derfra på deg.

Kenneth
du er så latterlig off-topic kenneth.
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

El Boss

Innlegg av El Boss »

kthon2 skrev:
El Boss skrev:
om ikke vedkommende ar vært innlagt på avdeling 8 så er det vel noe problematisk å fotografere der inne, da avdeling 8 er lukket avdeling.
Jøss jobber du på lukket avdeling på dikemark?. det er derfor du har så mye tid på paranormal, mange ting ble satt på plass for meg nå :mozilla_foot:

Kenneth
du som er synsk bør vel se noe annet, kanskje...

dessuten kan du slappe helt av, jeg har tausehetsplikt..
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Innlegg av mrs.mystic »

hvorfor er det så utrolig mange som ikke tror på det hun skriver? Trodde dette er stedet for oss som opplever ting, og vil gjerne dele det med andre uten å bli betraktet som klin gæærn..... Men tydeligvis ikke! Har sett dette på masse av det folk har skrevet inn, og skjønner ikke helt hva mange gjør her i forumet! Og det er som oftest de som har skrevet inn masse her som svarer soydig og usaklig! Er det bare arroganse? Er det bare du selv som er spesiell, eller??? Skeptikerne kan lage seg en egen side hvor de kan boltre seg, og la oss som faktisk trenger hjelp og støtt få slippe dere!!!
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

De fleste er ikke skeptisk til at det finnes paranormale fenomener, men til hvordan mennesker tolker sine opplevelser.
Og jo mer en fordyper deg i dette, jo mer skeptisk blir en til alt som blir skrevet og fortalt. Det henger nok sammen med at en får andre erfaringer på områdene, en blir mer bevisst på å ikke la seg påvirke av andre og ikke minst blir en bevisst på hvordan en selv reagerer på ulike stimuli. Hvorvidt de er "utenfra" eller om de er fremprovosert innenfra.

Det er fullt mulig å få kontakt med ånder overalt. En behøver ikke være tilstede på Dikemark for å få kontakt med evt. ånder der. Kanskje ånden kom fra et annet sted enn Dikemark, men ble tunet inn da dere var der?
Antall ord: 130
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
cleopatra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Des 2004 09:51
19
Lokalisering: Østfold

Innlegg av cleopatra »

mrs.mystic skrev:hvorfor er det så utrolig mange som ikke tror på det hun skriver? Trodde dette er stedet for oss som opplever ting, og vil gjerne dele det med andre uten å bli betraktet som klin gæærn..... Men tydeligvis ikke! Har sett dette på masse av det folk har skrevet inn, og skjønner ikke helt hva mange gjør her i forumet! Og det er som oftest de som har skrevet inn masse her som svarer soydig og usaklig! Er det bare arroganse? Er det bare du selv som er spesiell, eller??? Skeptikerne kan lage seg en egen side hvor de kan boltre seg, og la oss som faktisk trenger hjelp og støtt få slippe dere!!!
Fordi det mange ganger er helt klart at de folk skriver kun er vås og fanteri! De sitter hjemme å skriver inn her for å skremme det som tror fullt og helt på alt, og morer seg med det! Det er nok flere av dem enn vi tror..
Det er ikke rart folk blir skeptiske. Det som virker for utrolig til å være sant er kanskje akkurat det..

Det som Siljepus har skrevet i denne tråden kan godt stemme! Det er det ingen som vet med sikkerhet, bortsett fra henne selv. og vennene hennes.

Men tenk - dersom man skulle tro på ALT som ble skrevet her inne, da tror jeg mange hadde havnet på Dikemark selv..
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kthon2

Innlegg av kthon2 »

El Boss skrev:
kthon2 skrev:
El Boss skrev:
Hecate skrev:
El Boss skrev: ja, her får du min fulle støtte i dette, og om man kommer til asker for et adrenalinkick, ja da kan dere reise til sem og klate opp på skaugumåsen, da det ligger mengder av energier igjen oppe på toppen der etter kraftige paranormale aktiviteter..
Kjempeparanormalt.

utrolig nok, helt sant

Kenneth
du er så latterlig off-topic kenneth.
Ja, ikke sant :mozilla_laughing:

kenneth
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kthon2

Innlegg av kthon2 »

El Boss skrev:
kthon2 skrev:
El Boss skrev:

Kenneth
du som er synsk bør vel se noe annet, kanskje...

dessuten kan du slappe helt av, jeg har tausehetsplikt..
Hmm, så jeg er synsk?

Jøss tausehetsplikt og greier.

Kenneth
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ranne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2004 09:58
20
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av Ranne »

Skulle egentlig ikke la meg påvirke av div innlegg,men nå klarer Jeg ikke å la være.Grunnen til at det blir mye skitkasting her,er jo for at mange svarer at dette er bare VÅS.Jeg selv la inn ett innlegg her,om at jeg syns det har blitt mye,ja akkurat her.JA;JA;JA.Jeg fikk nesten hodet hogd av for å si min mening,helt greit det,men dere er jo ikke ett spor bedre.Svar jenta skikkelig eller la være.Dette blir det jo bare negativitet av.Dette var hennes opplevelse ikke Deres.Så jeg har faktisk lært noe,la være å svare hvis innlegget ikke er noe for deg,eller at du oppfatter det som VÅS.
Antall ord: 126
ranne

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links