Jeg har et lite problem og trenger litt hjelp. Noen ganger våkner jeg midt på natta å føler at noen presser meg ned i senge med full makt! Kan noen forklare meg hva som skjer og hva det er?? jeg tørr nesten ikke legge meg og sove om kveldene, jeg er bare 13, er jo livredd.....
Noen som har en forklaring?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ litt skummelt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Nov 2006 10:42
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Kan være en form for søvnparlyse, det betyr at kroppen din ikke har våknet skikkelig enda og at du kan oppleve litt merkelige ting, tror ikke du skal bekymre deg for det.
Antall ord: 35
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Lokalisering: Nord
Re: litt skummelt
Jeg har opplevd det samme, men da følte jeg at det var noen som satt på meg og presset hodet mitt ned i hodeputa.. personen var i tillegg kald våt og føltes som at det rant vann i fra han... Fikk senere vite at en mann og en jente en gang druknet 100 meter nedenfor der jeg lå å sov..mats920 skrev:Jeg har et lite problem og trenger litt hjelp. Noen ganger våkner jeg midt på natta å føler at noen presser meg ned i senge med full makt! Kan noen forklare meg hva som skjer og hva det er?? jeg tørr nesten ikke legge meg og sove om kveldene, jeg er bare 13, er jo livredd.....
Noen som har en forklaring?
Ikke vær redd
Antall ord: 131
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Okey
Tusen takk dere to =) Nå er jeg ikke så veldig redd noe mer, men skal finne litt ut om det har dødd noen her, men går det å prate med den personen??
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: Okey
Hvis det er noen i huset ditt som går igjen så kan du i teorien prate til personen... men så lenge du ikke har noen spesielle evner så vil du ikke høre noen svarmats920 skrev:Tusen takk dere to =) Nå er jeg ikke så veldig redd noe mer, men skal finne litt ut om det har dødd noen her, men går det å prate med den personen??
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takk, men hva med og ta bilde??
Men om jeg har noen spesielle evner da, hvordan kan jeg da høre at den personen svarer? Hører jeg det som on Feks som om en venn prater til meg?
Men om jeg har noen spesielle evner da, hvordan kan jeg da høre at den personen svarer? Hører jeg det som on Feks som om en venn prater til meg?
Antall ord: 39
Åssen legger man inn bilde?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hvis du har noen spesielle evner så ville du nok ha oppdaget det tror jegmats920 skrev:Takk, men hva med og ta bilde??
Jeg vet ikke hva det høres ut som, har aldri snakket med et spøkelse:P
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 00:16
- 18
- Lokalisering: oslo
hei
det samme skjedde med meg for ikke så leng siden. første gang jeg har opplevd noe slikt, og første gang jeg har hatt fysisk kontakt med den verdenen.det var helt jævlig, men det skjedde jo ingenting, og det skjedde ikke noe med deg heller ;-)
ikke noe å være redd for :-D
det samme skjedde med meg for ikke så leng siden. første gang jeg har opplevd noe slikt, og første gang jeg har hatt fysisk kontakt med den verdenen.det var helt jævlig, men det skjedde jo ingenting, og det skjedde ikke noe med deg heller ;-)
ikke noe å være redd for :-D
Antall ord: 56
alt er hva du gjør det til selv
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Sep 2006 14:59
- 18
- Blitt takket: 1 gang
- I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)
Hei Mats
Det du opplever er søvnparalyse,les litt om det så skjønner du at det ikke er farlig. Men skremmende og ubehagelig er det. Jeg opplever også dette,ikke så mye nå..det var værst i 6 års alderen. Jeg snakket aldri med noen om dette og var redd for å legge meg om kvelden.
Det du opplever er søvnparalyse,les litt om det så skjønner du at det ikke er farlig. Men skremmende og ubehagelig er det. Jeg opplever også dette,ikke så mye nå..det var værst i 6 års alderen. Jeg snakket aldri med noen om dette og var redd for å legge meg om kvelden.
Antall ord: 58
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg vil bare si at det går an å fremprovosere søvnparalyse i våken tilstand, for de som lurer på hvordan det kjennes ut. har gjort dette et par ganger og det er ikke så veldig behagelig akkurat Grunnen til at jeg har prøvd dette er for å finne ut om det var søvnparalyse jeg hadde når jeg hadde den opplevelsen jeg har nevnt tidligere i tråden.. La meg si det kort: Det var ikke i nærheten.liluth skrev:Hei Mats
Antall ord: 142
Hide post links |