Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ lyder og syn
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2006 11:11
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
lyder og syn
hei alle sammen.
jeg ville bare fortelle om noen epiosder hvor jeg har opplevd merkelige ting hjemme!
første gang var når jeg hadde en kompis på besøk. vi skulle lage mat hjemme hos meg og jeg hadde akkurat sluppet katta mi ut, og kjeller døra sto åpen.
kompisen min sto ute i gangen rett ved kjeller døra da han plutselig la merke til at døra gikk igjen av seg selv! jeg syntes jo dette hørtes litt rart ut da men jeg trodde på ham likevell.
til senere tid noen mnd'r etterpå en sen kveld skulle jeg ned i kjeller rommet for å kose med katta mi. da jeg plutselig midt i trappene hørte noen skrike selvom jeg var den eneste som var våken i huset og det var heller ikke naboene. det var liksom... rolig skrik på min beste forklaring! som om du hvisker ett skrik. dette skrike varte da i sikkert 3 sekund!
noen mnd'r senere for noen uker siden senest på kveldene mellom midnatt og 02:00 mens jeg har sittet med dataen har jeg plutselig sitt ut til høyre ut vinduet fordi jeg har syntes at jeg har sitt noen gå ute, men når jeg ser ut så er det ingen der.
andre ganger når jeg har sitt ut så har jeg sitt noe jeg ikke helt vet åssen jeg skal forklare!
på mitt beste av forklaring vill det være at hva jeg har sitt har da vert 50% synlig og lys grått men også 50% gjennomsiktig! jeg har lenge undret meg over hva dette kan være!
er det noen her inne som har opplevd det samme selv, eller eventuelt noe lignende?
senest også igår rundt 01:30 hørte jeg noen som gikk inne i huset vårt selvom det bare var jeg som var våken! mamma hadde lagt seg og vi er kun 2 personer i huset.
naboene var det heller ikke for dem er så si aldri hjemme.
jeg gikk ut av rommet mitt for å høre nermere men straks jeg kom ut av rommet forsvant trampe lydene jeg hørte.
ca 10 sekund etter at jeg var kommet ut av rommet hørte jeg kvinnelige stemmer!
det var som om flere kvinner pratet og gråt på samme gang!
jeg ville bare fortelle om noen epiosder hvor jeg har opplevd merkelige ting hjemme!
første gang var når jeg hadde en kompis på besøk. vi skulle lage mat hjemme hos meg og jeg hadde akkurat sluppet katta mi ut, og kjeller døra sto åpen.
kompisen min sto ute i gangen rett ved kjeller døra da han plutselig la merke til at døra gikk igjen av seg selv! jeg syntes jo dette hørtes litt rart ut da men jeg trodde på ham likevell.
til senere tid noen mnd'r etterpå en sen kveld skulle jeg ned i kjeller rommet for å kose med katta mi. da jeg plutselig midt i trappene hørte noen skrike selvom jeg var den eneste som var våken i huset og det var heller ikke naboene. det var liksom... rolig skrik på min beste forklaring! som om du hvisker ett skrik. dette skrike varte da i sikkert 3 sekund!
noen mnd'r senere for noen uker siden senest på kveldene mellom midnatt og 02:00 mens jeg har sittet med dataen har jeg plutselig sitt ut til høyre ut vinduet fordi jeg har syntes at jeg har sitt noen gå ute, men når jeg ser ut så er det ingen der.
andre ganger når jeg har sitt ut så har jeg sitt noe jeg ikke helt vet åssen jeg skal forklare!
på mitt beste av forklaring vill det være at hva jeg har sitt har da vert 50% synlig og lys grått men også 50% gjennomsiktig! jeg har lenge undret meg over hva dette kan være!
er det noen her inne som har opplevd det samme selv, eller eventuelt noe lignende?
senest også igår rundt 01:30 hørte jeg noen som gikk inne i huset vårt selvom det bare var jeg som var våken! mamma hadde lagt seg og vi er kun 2 personer i huset.
naboene var det heller ikke for dem er så si aldri hjemme.
jeg gikk ut av rommet mitt for å høre nermere men straks jeg kom ut av rommet forsvant trampe lydene jeg hørte.
ca 10 sekund etter at jeg var kommet ut av rommet hørte jeg kvinnelige stemmer!
det var som om flere kvinner pratet og gråt på samme gang!
Antall ord: 394
explore your inner self and demolish your limits
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det kan jo være katten din som har blitt veldig flink til å imitere gråtende kvinnestemmer, og mestrer å lage alle disse lydene på en gang.
Dessuten kan det være han som lukket kjellerdøra den gangen også, fordi Michael maste om blomkålsuppe og hvor genialt alt sammen er..?
Dessuten kan det være han som lukket kjellerdøra den gangen også, fordi Michael maste om blomkålsuppe og hvor genialt alt sammen er..?
Antall ord: 51
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
glad eg ikkje e deg!
Antall ord: 5
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
katta var ute...ludoburgero skrev:Det kan jo være katten din som har blitt veldig flink til å imitere gråtende kvinnestemmer, og mestrer å lage alle disse lydene på en gang.
dette er uforklarelige fenomener.
dette må anseè's som en x-fil.
men du har noe i rett i det du sider "ludobugero"!
katta mi er spesiell og det ville egentlig ikke fordundret meg om det -faktisk- var han som lager disse lydene, og på en uforklarelig fenomenene...
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Tosk, Sindre.
Tosk
Tosk
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2006 09:42
- 18
- Lokalisering: Mysen
Ikke uvanlig..
Jeg har selv sett gjenferd, og det er som du sier Belial 666.
De ser som regel ut som lyse skikkelser. Men har oxo sett dem mørke.
Det er helt tydelig at dere er ikke alene i huset. Vi lever i en åndeverden, så dette er jo helt normalt. Gjør som meg da vel- prøv å bli kjent med de som går igjen i huset;)
Det er helt tydelig at dere er ikke alene i huset. Vi lever i en åndeverden, så dette er jo helt normalt. Gjør som meg da vel- prøv å bli kjent med de som går igjen i huset;)
Antall ord: 68
Hide post links |
Har fargene på åndene noe å si på hvordan de er?
Eller er det bare tilfelldig?
Noen som har tenkt noe på det?
Eller er det bare tilfelldig?
Noen som har tenkt noe på det?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: Ikke uvanlig..
hehe..Psy-Girl skrev:Jeg har selv sett gjenferd, og det er som du sier Belial 666.
tja det var det det da og bli kjent med dem.
føler meg litt redd siden det føles så ekstremt liksom:P
samme kveld som det siste skjedde hjemme var jeg hoss en kompis "ludoburgero" og vi så på tv. (husker ikke kanal) men ihvertfall så viste dem om noen som var på en hjemsøkt plass og filmet. du kunne selv høre at dem som var på plassen da hørte masse lyder og det var helt mørkt der de var!
de ropte og spurte om det var noen der. etterpå kom lydene!
også etter en liten stund ble kamera mannen skudd i magen av noe!
han sa at han følte at noe skudde ham kraftig i magen slik han nesten falt på gulvet!
synes jo dette er utrolig rått og spennende, og har lyst til å utforske selv med noen venner.
finne en plass som er hjemsøkt og ta en tur om natten eller noe og filme og se hva resultatet blir
har du vert borti det her lenge du eller?
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2006 20:20
- 18
- Lokalisering: Ryfylke
Du er nok mottakelig for mer enn du aner. Jeg selv har også sett skygger og følte bare godhet. Ikke vær redd men prøv å få kontakt. eller viss du kjenner noen som kan hjelpe deg å få svar på hvem det er, så kanskje du også får svar på hvorfor du opplever det..
Antall ord: 56
To day is the first day of the rest of my life
..::Live true it all and then you will see it::..
..::Live true it all and then you will see it::..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Skygger ja... vel noe jeg aldri har sagt til deg, Belial, er jo at det KAN jo ha sammenheng med livsstilen din ellers å gjøre da... *kremt*
Negativ musikk. KUN black metal, death metal, etc. Kun dystre tanker.
Belial er en dyster person...
Han er vel hva vi kaller en svart sjel.
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
minna skrev:Du er nok mottakelig for mer enn du aner. Jeg selv har også sett skygger og følte bare godhet. Ikke vær redd men prøv å få kontakt. eller viss du kjenner noen som kan hjelpe deg å få svar på hvem det er, så kanskje du også får svar på hvorfor du opplever det..
hmm...
tja, jo...
en mulighet det da.
men hva/åssen gjør jeg for og få kontakt med disse åndene?
hørte senest noen harde trampe lyder i trappene til kjeller rommet natt til idag rundt 03:00.
skulle sjekke om katta var inne og før jeg fikk åpnet dørå kom lydene.
ifølge en kompis av meg (ludoburgero) så kan det ha noe med å gjøre at jeg driver litt med telekinese! at jeg påvirker ånder ved og drive med telekinese og kan bli lurt av at det er ånder som beveger objektene, istedenfor meg selv!
det ville jo forklart grunnen til de lydene jeg hører, for jeg har opplevd masse lyder når jeg drev med telekinese for en god stund tilbake siden..
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 19:27
- 18
- Lokalisering: perlå
altså, du trenger ikke være dyster for det om du hører på black og death metalludoburgero skrev:Skygger ja... vel noe jeg aldri har sagt til deg, Belial, er jo at det KAN jo ha sammenheng med livsstilen din ellers å gjøre da... *kremt*
Antall ord: 72
Her ghost in the fog!<3<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Lokalisering: Nord
Kan jo være det at ånder tiltrekkes energiene du sender ut når du prøver telekineseBelial 666 skrev:ifølge en kompis av meg (ludoburgero) så kan det ha noe med å gjøre at jeg driver litt med telekinese! at jeg påvirker ånder ved og drive med telekinese og kan bli lurt av at det er ånder som beveger objektene, istedenfor meg selv!minna skrev:Du er nok mottakelig for mer enn du aner. Jeg selv har også sett skygger og følte bare godhet. Ikke vær redd men prøv å få kontakt. eller viss du kjenner noen som kan hjelpe deg å få svar på hvem det er, så kanskje du også får svar på hvorfor du opplever det..
det ville jo forklart grunnen til de lydene jeg hører, for jeg har opplevd masse lyder når jeg drev med telekinese for en god stund tilbake siden..
Antall ord: 154
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
God talks to us = schizophrenic
Hide post links |