Drømmer, NDO & ut av kroppenBrainWave Generator

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord

BrainWave Generator

Innlegg av john_ »

HTTP://WWW.BWGEN.COM

Jeg har prøvd å lytte på noe av det programmet har å by på og må si at jeg ble overrasket over hvor godt hjernen reagerte på det! Teorien bak dette er å justere frekvensen på bølgene i hjernen opp og ned ettersom man ønsker det ved hjelp av lydfrekvenser.. med dette skal man i teorien kunne for eksempel nå et avslappet nivå på noen minutter, eller tilogmed sette hjernen i "Theta" eller "Delta" nivå, som også tilsvarer lett eller dyp søvn.. Eller hva man måtte ønske..

Det er mange som sier de har oppnådd Lucid dreaming og OOBE ved hjelp av dette..
Man kan laste ned en prøveversjon som fungerer slik at man kun kan bruke de innebyggede "presets"... men for de som vil bruke bakdøren og søker på torrentsider så er det mulig å få testet hele potensialet på programmet..

Men dette er for de spesielt interesserte :P

Ta en titt på http://www.bwgen.com/presets.htm
Antall ord: 167
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

prøvde dette programmet for noen uker siden, prøvde d derre avslappnings lyden og sovna nesten ved pcen..

ville aller helst prøve OOBE og lucid dreaming lydene men fikk ikke til å åpne di. :mozilla_undecided:
Antall ord: 35
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av john_ »

Agaton skrev:prøvde dette programmet for noen uker siden, prøvde d derre avslappnings lyden og sovna nesten ved pcen..

ville aller helst prøve OOBE og lucid dreaming lydene men fikk ikke til å åpne di. :mozilla_undecided:
Du må enten betale for programmet eller laste ned en crack(ulovlig) for å kunne laste ned å spille av presets ;)
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Okt 2006 10:12
18
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Jeg betalte for det jeg, hvis folk har penger syns jeg dem skal kjøpe det, bare fjortisser som bruker crack. :P
Har ikke brukt det så ekstremt mye enda, men har ikke merket noe spesielt.
Antall ord: 35
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sarkar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 17:57
18

Innlegg av sarkar »

hva er lucid greia??

og hvordan skal man gjøre avslappingen?? må man fokusere på det el bare høre å gjøre andre ting
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av john_ »

er vel meninga at man skal meditere samtidig som man hører på det..

"Hva er lucid greia??" ...
Lucid dreaming er at du blir bevisst på at du drømmer, og med trening kan bli 'regissør' over dine egne drømmer.. på norsk: å ta kontroll over drømmen
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2006 06:20
18

Innlegg av Fishy »

okey.. dette fikk jeg mest bare vondt i hue av :mozilla_undecided: og ble litt treig
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Kjøpte en bok med medfølgende cd. Boken var bra den, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør å bruke cdeen. Jeg har jo ingen forutsetninger for å vite om den gjør det med hjernen som den lover, eller om den gjør noe helt annet. Jeg for min del tar ikke risikoen på at en gal viteskapsmann skal få lov til å programere hjernen... :mozilla_tongue:
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av john_ »

Vilma skrev:Kjøpte en bok med medfølgende cd. Boken var bra den, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør å bruke cdeen. Jeg har jo ingen forutsetninger for å vite om den gjør det med hjernen som den lover, eller om den gjør noe helt annet. Jeg for min del tar ikke risikoen på at en gal viteskapsmann skal få lov til å programere hjernen... :mozilla_tongue:
Hehe :p du programmerer jo hjernen selv :P Det eneste programmet gjør er å få hjernebølgene til å gå fortere eller saktere.. Og det skal brukes sammens med meditasjon eller.no.. men jeg har også fått vondt i hodet :P Klart nesten ikke åpne øynene en gang ;)
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

john_ skrev:
Vilma skrev:Kjøpte en bok med medfølgende cd. Boken var bra den, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør å bruke cdeen. Jeg har jo ingen forutsetninger for å vite om den gjør det med hjernen som den lover, eller om den gjør noe helt annet. Jeg for min del tar ikke risikoen på at en gal viteskapsmann skal få lov til å programere hjernen... :mozilla_tongue:
Hehe :p du programmerer jo hjernen selv :P Det eneste programmet gjør er å få hjernebølgene til å gå fortere eller saktere.. Og det skal brukes sammens med meditasjon eller.no.. men jeg har også fått vondt i hodet :P Klart nesten ikke åpne øynene en gang ;)
Hehe, joda, men kan jo aldri vite da, om det klusser med en eller annen "innstilling"... jeg har bare hørt på den cdromen en gang, merket ikke noe. Men det var sikkert fordi jeg hørte på den så kort, synes de lydene var dritskumle. ventet bare på at en ond stemme skulle begynne å snakke... :)
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links