Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Død datter's mobil ringer mor?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Nov 2006 20:17
- 18
Død datter's mobil ringer mor?
Dette er en EKTE historie om en familie som bor ikke langt ifra der jeg bor:
Mor, datter og far levde lykkelig. Datteren ble med kjæresten på motorsykkel. De kom inn i en skarp sving, og kræsja i inn i en stor stein. Datteren og kjæresten døde momentant. Det rare var: Mobilen til jenta ble aldri funnet, ikke stjelt, ikke noe! Så kl 0.00. ringer mobilen til moren. Det lyste opp "Datter's navn". Moren tok telefonen. Ingen sa noe, ikke et ord. Moren skrek inn i telefonen "HALLOO?". Få timer etter fikk moren vite at datteren hadde dødd i en motorsykkel-ulykke.
Dette er helt sant, Husker ikke navnet på familien eller noe. Men jeg må innrømme: SÅ EKKELT Tenk at datteren og kjæresten døde momentant, og så ringer telefonen til moren? Uff, Stakkars foreldre sier nå jeg
Mor, datter og far levde lykkelig. Datteren ble med kjæresten på motorsykkel. De kom inn i en skarp sving, og kræsja i inn i en stor stein. Datteren og kjæresten døde momentant. Det rare var: Mobilen til jenta ble aldri funnet, ikke stjelt, ikke noe! Så kl 0.00. ringer mobilen til moren. Det lyste opp "Datter's navn". Moren tok telefonen. Ingen sa noe, ikke et ord. Moren skrek inn i telefonen "HALLOO?". Få timer etter fikk moren vite at datteren hadde dødd i en motorsykkel-ulykke.
Dette er helt sant, Husker ikke navnet på familien eller noe. Men jeg må innrømme: SÅ EKKELT Tenk at datteren og kjæresten døde momentant, og så ringer telefonen til moren? Uff, Stakkars foreldre sier nå jeg
Antall ord: 148
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Nov 2006 13:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Hvordan vet du at den ikke ble stjelt da ?
Og når kræsjet de, før samtalen eller etter ?
Antall ord: 20
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Og en ting til:
På barneskolen hvor jeg gikk, Refset, så ble det noe rart idag. Klasserommet til 6. & 7. klasse låste seg uten at noen ble funnet i rommet! Og det er ingen dører ut ifra rommet eller noe!
En venn av meg hang jakka si godt på en knagg og gikk for å drikke (Knaggen er rett ved siden av klasserommet som ble låst). Da han kom tilbake lå den på gulvet, og ingen hadde vært der. Han hengte den opp igjen. Den vinglet litt og datt ned igjen. Sånn fortsatte det 3-4 ganger til, så stoppet det. Merklig ikke sant? :S Kan det være noen gjenferd, spøkelser eller andre ånder på dette stedet? Fikk frysninger med en gang jeg fikk høre det på bussen. Min venn er til å stole på, så han har aldri løyet for noen!
På barneskolen hvor jeg gikk, Refset, så ble det noe rart idag. Klasserommet til 6. & 7. klasse låste seg uten at noen ble funnet i rommet! Og det er ingen dører ut ifra rommet eller noe!
En venn av meg hang jakka si godt på en knagg og gikk for å drikke (Knaggen er rett ved siden av klasserommet som ble låst). Da han kom tilbake lå den på gulvet, og ingen hadde vært der. Han hengte den opp igjen. Den vinglet litt og datt ned igjen. Sånn fortsatte det 3-4 ganger til, så stoppet det. Merklig ikke sant? :S Kan det være noen gjenferd, spøkelser eller andre ånder på dette stedet? Fikk frysninger med en gang jeg fikk høre det på bussen. Min venn er til å stole på, så han har aldri løyet for noen!
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
De fant igjen mobilen en uke etter kræsjet...coconut skrev:Hvordan vet du at den ikke ble stjelt da ?
De kræsjet ca. 2timer før "datteren" ringte til moren :S
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 19:35
- 18
Re: Død datter's mobil ringer mor?
hørt flere versoner av den duTheajenta skrev:Dette er en EKTE historie om en familie som bor ikke langt ifra der jeg bor:
Antall ord: 157
Frøya kristine
Hide post links |
Det samme skjedde på et sted som heter Finnskogen.
Men der overlevde han som kjørte bilen.(vet godt hvem han er)
Jenta ble drept.
Hvis det er folk her i fra Finnskogen i nærheten av Svullrya, kan de bekrefte det. Det er vel nærmere 10 år siden dette skjedde.
Men telefonen ringte etter at de hadde fått vite at datteren var blitt drept.
Det værste etterpå synes jeg var at bilen sto til salgs utafor der foreldrene drev forretningen sin, den sto der iflere år.
Den ble aldri solgt, så den ble nok skrota til slutt.
Men der overlevde han som kjørte bilen.(vet godt hvem han er)
Jenta ble drept.
Hvis det er folk her i fra Finnskogen i nærheten av Svullrya, kan de bekrefte det. Det er vel nærmere 10 år siden dette skjedde.
Men telefonen ringte etter at de hadde fått vite at datteren var blitt drept.
Det værste etterpå synes jeg var at bilen sto til salgs utafor der foreldrene drev forretningen sin, den sto der iflere år.
Den ble aldri solgt, så den ble nok skrota til slutt.
Antall ord: 101
Hide post links |
mye tøffere om hun hadde snakket med datteren på telefon eller via sms etter at hun var død..
sorry, men vandrehistorier finnes det da mange av, og klekkes stadig ut nye, grøssere som kommer frem i dagen som store sannheter.
ja, den dagen moren står frem eller slike ting kan bevises så er det greit, men altså.........
sorry, men vandrehistorier finnes det da mange av, og klekkes stadig ut nye, grøssere som kommer frem i dagen som store sannheter.
ja, den dagen moren står frem eller slike ting kan bevises så er det greit, men altså.........
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 15:57
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 19:35
- 18
hehe trur jeg fikk hører den ekte skjedde i nærheten av frøy eller no i nord.. bare det at jenta døde ikke. typen da henne hjelmen fordi han viste at bremsen ikke funka og kjørte inn i en murvegg.. jenta lever i dag.. ble forklart av en som bodde der før.. eller noen som kan den 100%?
Antall ord: 63
Frøya kristine
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 15:57
- 18
Hvem er det som tar med seg dama på motorsykkeltur da når ikke bremsene virker?Kan ikke ha vert så veldig glad i henne hvertfall!!!
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Froyakristine skrev:hehe trur jeg fikk hører den ekte skjedde i nærheten av frøy eller no i nord.. bare det at jenta døde ikke. typen da henne hjelmen fordi han viste at bremsen ikke funka og kjørte inn i en murvegg.. jenta lever i dag.. ble forklart av en som bodde der før.. eller noen som kan den 100%?
Hvis du sikter til den hvor han først ber dama ta hjelmen hans, så gi han en klem, så holde seg fast fordi han visste bremsene ikke funka og kræsja er det nok en vandrehistorie, har hørt den "stamme" fra utallige steder
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Død datter's mobil ringer mor?
Theajenta skrev:Dette er en EKTE historie...
Det rare var: Mobilen til jenta ble aldri funnet, ikke stjelt, ikke noe!
Mobilen ble aldri funnet. De fant igjen mobilen en uke etter.Theajenta skrev:De fant igjen mobilen en uke etter kræsjet...
Forestill deg nå at jeg sier dette med en sukkende og langdradd stemme:
"Jepp......"
Forestill deg nå at jeg sier dette på kinesisk:Dette er helt sant
"Gow gee, gon bao... dao me arrigato konichiwa chop suey!"
Det betyr: Bruk hjelm og handsfree. Helt sant.
Antall ord: 87
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Har fått den du sier her på sms flere ganger..Llanfairpwllgwyngyll skrev:Froyakristine skrev:hehe trur jeg fikk hører den ekte skjedde i nærheten av frøy eller no i nord.. bare det at jenta døde ikke. typen da henne hjelmen fordi han viste at bremsen ikke funka og kjørte inn i en murvegg.. jenta lever i dag.. ble forklart av en som bodde der før.. eller noen som kan den 100%?
Hvis du sikter til den hvor han først ber dama ta hjelmen hans, så gi han en klem, så holde seg fast fordi han visste bremsene ikke funka og kræsja er det nok en vandrehistorie, har hørt den "stamme" fra utallige steder
Antall ord: 123
Hide post links |