Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSjel til sjel avtale

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

vanskelig å si hec, om det er unntak. Tror alderen er satt så lavt for at ein ikke skal få problem med å tilpasse seg verdenen.
#-o
Antall ord: 24
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Xirque Zdataan skrev:
Dj_Devil skrev:
Xirque Zdataan skrev:Avtaler og avtaler. det handler ofte om at kjente søker etter hverandre ubevist. Har møtt flere fra tidligere liv nå også. Det spesielle er at enkelte er sammen med deg i alle inkarnasjonene dine. Det kan vare at det er tilfeldig, men det er lite truleg. En annen ting er at ånderlige søsken ofte dukker opp i livene våre som venner og venners venner.

Vet om en annen type avtale. "Walk in / walk out" avtalen. Der din tvillingsjel går inn og tar over livet til tvillingsjelen sin om den blir syk el ikke mestrer oppgaven. bluir avklart i løpet av dei 1. 3 årene i eit menneskeliv. Det er med andre ord ikke sikkert at et "menneske" er den samme "person" ved fødsel som ved død.
men da må tviling sjelen være død fra før av?
Vel...ja, men dette er en spesiell form for tvillingsjel.
Det er et litt spesielt tema, men jeg kan forklare det på en litt annen måte:

En jeg kjenner er "walk in"-sjel. Da "oppraget" med å gi liv til jentebarnet nermet seg (fødselstermin) så var det 2 kandidater om jobben, ånden til hun jeg kjenner og hennes "walk out". Disse 2 har aldri liv parallelt siden den andres opgave er å assistere den inkarnerte fra den andre siden sammen med hjelperene og guidene. Min vennindes "walk out " fikk jobben. Da jenta ble 3 år oppdaget sjelen at den hadde tatt seg vann over hodet, jenta ble dødsyk, havnet på sykehus for opereasjon og mens kroppen var i narkose, byttet de 2 sjelene plass. min venninne har med andre ord 3 år mindre her på jorden i dette livet enn hva fødselspappirene tilsier.
Den mest bemerkelsesverdige tingen er at de 2 sjelene deler hukommelse over livet, min venninne husker følelsene og synene som tvillingen hadde mens på jorden, men har en kjar følelse av at det ikke var henne. det er også en grunn til at folk i hennes nære omkreds merket at hun fikk en annen personlighet etter oppholdet på sykehuset.

Vanskelig å forklare, Henviser fortsatt til bøkene til Knut Aasheim som er ekspert på området
spennande :D:D takk for at du delte
Antall ord: 386
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Xirque Zdataan skrev:vanskelig å si hec, om det er unntak. Tror alderen er satt så lavt for at ein ikke skal få problem med å tilpasse seg verdenen.
#-o
Vil tro det er sånn, jeg også, men jeg lurer noen ganger....
Antall ord: 40
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Selvopplevd?
Antall ord: 1
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Xirque Zdataan skrev:Selvopplevd?
Sjekk pm.
Antall ord: 6
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

usj. eg som ble så nykjærig nå. hehe.. jaja eg overlever. ;) :) :) :)
Antall ord: 12
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Hmmm er jeg ikke min egen sjæl ? jeg ville si det sådanne at meg er også min sjæl, kroppen av kjøt og blod har jeg bare til låns når jeg er her på jorden. Men vi alle har jo forskellig syn på live og døden. Men denne er min.
Så hvis jeg har indgået en avtale før jeg blev født til denne krop, så må jeg vel kunne huske det et sted derinne, blir ikke sådanne ahaa nå husker jeg skal møte den eller den men på en eller anne måte så møtes man ( måske det er det vi kalder skæpende )
Jo, jeg tror vi har vår egen sjel. At kroppen bare er et redskap, på en måte. men som skrevet før her så har vi ikke kapasitet til å huske alt i hjernen. Så det tar sjelen seg av :P Jeg vet jeg har hatt flere liv sammen med en sentral person i livet mitt. Vi hadde en avtale før jeg ble født, men som han dessverre brøt. Jeg vet ikke hva oppgaven gikk ut på, men sjelen min har vært bitter og ikke klart å løse dette før nå, 20 år senere.
Så hva er "straffen" til motsatt person? Må vedkommede komme tilbake til jorden med samme type utfordringer som i dette livet..? Dette ble litt difust, men.
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Har masse mennesker i dette livet mitt som har vært i mine tidligere liv, strengt tatt veldig mange, som en slags oppsummering av de fleste av mine tidligere liv. Men det er bare fordi det var enklere å plassere alle på samme plass, i mitt liv, enn at jeg må hoppe rundt så mye de neste par hundre årene. Ser ut til at jeg trakk dem til meg denne gangen, i steden for at jeg går inn i deres liv. Lettere å passe på dem slik. Er blitt knyttet til disse tullingene etter å ha passet på dem i et par hundre år. Må bare passe på at de trår riktig i dette livet.

Man er linket opp mot spesifikke sjeler i alle liv, og man møtes oftere igjen enn man tror. Vet stort sett når jeg treffer noen jeg har truffet før, men jeg er stort sett også veldig distre så av og til sanser jeg det ikke før jeg er helt oppi trynet og skvetter til. Får rare blikk av og til.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Anny
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 65
Startet: 13 Jul 2005 21:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av Anny »

Det der med walk in and out hmmm mange taler om folk som forander sig over natta, jeg har altid tenkt på at en anne sjæl overtog men ikke at det var en avtale men mere at sjælen stjal den annes krop, veldig intersant synsk vinkel må vel læse lidt mer jeg nå. Etter jeg var med i åndernes makt i fjor, da var det jo en sammen smeltning av energi som lilli sagde at ånden vi hadde i huset prøved å få meg til å bli hu eller hun prøvede å overføre sin energi til meg, derfor jeg forandre meg drastisk, men lagde ikke merke til det selv, men følte at alle ander var underlige.
Antall ord: 120
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Anny skrev:Det der med walk in and out hmmm mange taler om folk som forander sig over natta, jeg har altid tenkt på at en anne sjæl overtog men ikke at det var en avtale men mere at sjælen stjal den annes krop, veldig intersant synsk vinkel må vel læse lidt mer jeg nå. Etter jeg var med i åndernes makt i fjor, da var det jo en sammen smeltning av energi som lilli sagde at ånden vi hadde i huset prøved å få meg til å bli hu eller hun prøvede å overføre sin energi til meg, derfor jeg forandre meg drastisk, men lagde ikke merke til det selv, men følte at alle ander var underlige.
Det tror jeg ikke går under def. walk in/out. Men det høres mer ut som en manipulering og besettelse. Det er vel noe mer ala en klebeånd.
Men der er det jo litt interessant at dersom hjelpere passer på hva som kommer inn i ditt energifelt, ikke deflekterte henne rimelig raskt, ettersom det ikke hadde noen gunstig effekt på hverken deg eller de andre i familien? Hva var da hensikten med å slippe henne innpå deg?
Hvorfor er folk i det hele tatt mottagelige for besettelser og psychic attacks, dersom det skal være noen som passer på? Henger det sammen med karma og læring eller er det bare sløvhet fra vokterne?
Antall ord: 239
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Sparrow

Re: Sjel til sjel avtale

Innlegg av Slettet_Sparrow »

stajn skrev:Har noen av dere hørt om avtaler som kan inngås sjeler i mellom? Avtaler som kan ha blitt avtalt før man ble født (reinkarnasjon)
Og hva skjer når den avtalen eventuelt blir brutt..?

Jepp har hørt og erfart det. du og en venn kan foreksempel ha en tøff konflikt, etter avtale på forhånd får å gjøre deg til en sterkere og mer selvstendig person?
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Ja, jeg har fått høre at jeg hadde en avtale med en i familien min (hvis jeg nå ikke har hatt kontakt med på 5 år), og at vedkommede brøt denne avtalen.
Dette skapte ubalanse i min rot chakra, rett og slett fordi vedkommede var balansen der.. Uten den personen er vekta bare tynget på den ene sida. Dette må jeg rette opp i, dvs tilgi.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Granny

Re: Sjel til sjel avtale

Innlegg av Granny »

stajn skrev:Har noen av dere hørt om avtaler som kan inngås sjeler i mellom? Avtaler som kan ha blitt avtalt før man ble født (reinkarnasjon)
Og hva skjer når den avtalen eventuelt blir brutt..?
Jeg tror; Om det er slik at to sjeler kan inngå en avtale før fødselen så vil den avtalen bli overholdt - på en eller annen måte. Jeg tror på reinkarnasjon da....
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

stajn skrev:Ja, jeg har fått høre at jeg hadde en avtale med en i familien min (hvis jeg nå ikke har hatt kontakt med på 5 år), og at vedkommede brøt denne avtalen.
Dette skapte ubalanse i min rot chakra, rett og slett fordi vedkommede var balansen der.. Uten den personen er vekta bare tynget på den ene sida. Dette må jeg rette opp i, dvs tilgi.
Med mindre denne personen var en demon eller er en ond slaveånd som hadde som mål å komme inn på deg,få din tillit for så å dolke deg i ryggen for egen vinning.
Jeg tror ingåtte avtaler vil bli overholdt. om ikke så blir den som brøyt avtalen bli hardt straffet av hevnerene.
Antall ord: 127
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Nei, det er faren min, og vi har levd mange liv sammen tidligere. Nesten som Helan og Hallan.. Og før jeg ble født ble det laget an avtale, som han brøt på et tidlig stadium. Hadde vært interessant å finne ut hva avtalen gikk ut på.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !