Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderjeg bare lurer om noen vil titte på bildet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Britt84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Apr 2004 22:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

jeg bare lurer om noen vil titte på bildet mitt

Innlegg av Britt84 »

Veit ikke hvordan jeg skulle legge det ut ellers så jeg la det her jeg, om det er greit? Hehe... Det har seg slik at jeg rett og slett bare vil høre hva dere tror. Jeg har ikke peiling, men tok bildet av hunden min som hvilte ved ovnen, uten blitz som dere sikkert ser siden bildet er så mørkt ellers. Men jeg bare tenkte på om det kanskje er en orb eller noe baki der. Hva tror dere?

[img][img]http://i128.photobucket.com/albums/p190 ... lde002.jpg[/img][/img]

Fikk ikke til å gjøre bilde noe mindre jeg da men... ble litt stort. Men den hvite flekken bak der? Er det liksom en orb? Bare nygjerrig ;)
Antall ord: 120
Man elsker ikke et menneske fordi det er pent, man syns det er pent fordi man elsker det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Det var ikke akkurat veldig stort ;)

Er det flekken over ovnen du mener? Det er vanskelig å si, men det kan være noe som skinner inn på objektivet eller på veggen der.

For å få mer glede av kameraet på telefonen din, bør du øke bildekvaliteten betraktelig. Du har tross alt et megapixelkamera der.

Det menneskelige øye er adskillig bedre enn et kamera, og om du ikke så noe selv, så var det nok ikke noe der som kameraet ville fange opp.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Britt84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Apr 2004 22:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Britt84 »

Det er en hvit prikk på utgangsdøra der. Det er den jeg mener. Over ovnen har jeg et skjell.

Hvordan viste du at jeg hadde megapixelkamera på mobilen? Hehe... Jo da, det har tatt bra bilder det, har satt det så det blir best kvalitet på bildet, men det kamera har blitt dårlig. Veit ikke hva som er galt jeg, men det tok mye bedre bilder før. Får se om det går an å reparere det.

Men takk for svar i alle fall. Spørs om det er noe som bare reflekterer fra noe, siden jeg ikke kan se det ellers, og uten blitz på kamera lages det vel ikke refleks som om det skulle ha speila seg i et speil liksom... Men, uansett, jeg veit ikke. Men takk for svar da ;)
Antall ord: 136
Man elsker ikke et menneske fordi det er pent, man syns det er pent fordi man elsker det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links