Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkomuniserte med en død..?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Street_witch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 27 Mai 2006 05:24
18
Kjønn (valgfri): 110% gutt
Lokalisering: Kolbotn

komuniserte med en død..?

Innlegg av Street_witch »

hei. vil bare fortelle om en veldig merkelig periode i livet mitt for ikke så veldig lenge siden, hvor en død jente snakket med meg gjennom kjærsten min.

Det hele begynte som en helt normal dag hvor jeg og kjærsten lå i senga og så på en film og ut av ingen stede sier henne: hei. hvem er du? jeg svarer og lurer på hvem hun er. hun sier hun heter andrea og går i 4. klasse og er en venninne av kjærsten min. etter en liten stund så forteller henne meg masse personlig om familien og kjærsten min og sier at henne har stått på rommet mitt og sett på meg og kjærsten min mens vi har vært på rommet. hun spurte meg om hvorfor jeg ikke har svart henne når hun har snakket til meg og hvorfor ingen ser henne... jeg svarer med at: det kan være fordi du er død, men hvorfor snakker du med meg gjennom kjærsten min du kjenner meg jo ikke. og da sier hun: jo fordi jeg hvet at du er lett og snakke med.

og litt etter blir det stille og da våkner kjærsten min og sier hvor lenge sov jeg?
jeg sitter der og ikke hvet hva jeg skal si fordi hun plutselig bytta personlighet..
neste dag så kommer denne Andrea tilbake og snakker mer med meg og sier: jeg hvet at du kan se meg! innerst inne så kan du det.
etter noen dager hvor jeg har snakke med denne Andrea så begynner henne og bli mer innpåsliten og sier at hun skal ødelegge for meg og kjærsten og sier masse rare ting.. hun fortalte meg også noe som sto på en lapp som var til meg som kjærsten min hadde brent..
men nå for 1 månte siden så ble det ganske stille for jeg ble henne gå over til den andre siden og at jeg ikek ville snakke med henne mer noe som kansje var ganske slemt sagt..

alt i alt så har denne andrea gått over til den andre siden for en stund siden sa kjærsten min....
Det jeg lurer på er egentlig om det er mulig for døde og ta over og komunisere med uten at den som den døde snakker gjennom hvet det?

Takk til dere som har lest alt og gir fra dere svar =)
Antall ord: 412
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Mulig?

Innlegg av kaja43 »

jeg tenker: har du opplevd det i våken tilstand så er det jo mulig?

Har aldri hørt om det eller sett det, men går selv i transe og blir brukt
av mine Guider til å formidle budskaper. Så hvorfor ikke?
Når vi sover er vi åpne og det er sikkert lettere å komme igjennom.
Men det jeg får beskjed om innenfra er at dette er ikke noe en ånd med gode hensikter
ville gjøre. Det er respektløst egentlig. Når en er ett transemedium så er det en avtale en gjør med spesielle ånder om at de får lov å bruke en.
Men det er jo mulig din kjæreste har sagt ja til dette.
Antall ord: 121
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Jeg vil råde deg til å kontakte Tone Nilsen og spørre henne om dette.
Hun er et transemedium som vet hva hun snakker om.
www.transfigurasjon.no
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lurifax

Innlegg av Lurifax »

:mozilla_cool:

Tror nok kjæresten din har spilt deg et puss... Ikke vanskelig for ham, når han kan alle svarene... Han er nok en smule umoden når han kan drive sånn med deg...

Lurifax
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Street_witch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 27 Mai 2006 05:24
18
Kjønn (valgfri): 110% gutt
Lokalisering: Kolbotn

Innlegg av Street_witch »

kjærsten min er en jente, lurifax =P og jeg er gutten.. kan virke som jeg er jente pga nicke mitt..
det var vel i våken tilstand vil jeg si for ut av ingen steder lukket henne øya og ble en annen person.
men hvis hun skulle spilt meg et puss så har hun vært sinnsykt flink for det varte rundt 1 til 2 månter. kjærsten min sier også at hun kan se og snakke med døde men jeg hvetikke om jeg skal tro på det. uannsett takk for alle svar =)
Antall ord: 96
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links