Drømmer, NDO & ut av kroppenKan noen tyde denne drømmen?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Krull - sluttet

Kan noen tyde denne drømmen?

Innlegg av Krull - sluttet »

Hei.

Ei dame jeg kjenner fortalte meg om en sprø drøm hun hadde hatt natt til mandag 13/11.
Hun spurte meg om jeg kunne tyde den, men jeg hadde ikke peiling på drømmetydning sa jeg.

Jeg sa at jeg kunne spør noen andre for henne, hvis hun ville.
Det ville hun svært gjerne.

Her er drømmen sånn sirka som hun fortalte den til meg:

Hun drømte om et fælt uvær, og at solen hadde forandret seg mye.
Det hadde kommet 3 spyd ut av solen, som hadde kurs mot henne, men de hadde skiftet kurs rett før de traff henne.

Det hadde blitt solformørkelse, storm og kraftig torden.
Alt på en gang.

Det hadde begynt å brenne utenfor huset hennes også.

Moren hennes hadde vært der i drømmen og beroliget henne med at allt dette var bare fordi solen var kry, fordi den hadde forandret seg, og bare ville vise det.
Jeg vet ikke om moren lever riktignok.
Ingen hadde blitt skadet i drømmen.

Dette høres jo helt villt ut, men det kan jo være noen som kan tolke dette?
Noen seriøse som kan tolke drømmer, som vil prøve å tolke denne drømmen?
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Hei!
Jeg kan prøve å tolke denne drømmen, men det er ikke så enkelt når jeg ikke vet hva hun følte i drømmen. Frykt, glede, forvirring osv. Hun bør også tenke over om hun kan ha sett eller opplevd noe uken før som kan ha sammenheng med drømmen.
Jeg prøver allikevel.

Det ser ut som det er mye som skjer i livet hennes.
Hun får nok mer kontakt med sin Animus (maskuline side som autoritet, makt og tro). Dette er hva solen står for.
Hun sier det kommer tre spyd mot henne, men som allikevel bommer. Jeg tolker dette som en åndelig kraft (tallet 3) som er påvei mot henne som hun ikke er klar for.
Det som skjer etterpå er ganske interessant
Tordenet etterpå viser til problemer som kan dukke opp, det kan tyde på at hun har en spenning i kroppen som må ut.
Solformørkelsen viser også at bevisstheten ikke er klar for å se.
Hun må ta et oppgjør med seg selv, rydde opp i noe gammelt før hun kan motta denne kraften.
Brannen utenfor huset bekrefter også dette, det er noen deler av henne som hun må bli kjent med, men først må hun kvitte seg med noe gammelt.
Det med at moren beroliger henne, har ikke nødvendigvis noe med moren hennes å gjøre, men hennes egen feminine side som ”støtter” henne. Hennes trygge, kjente side av seg selv beroliger henne.
Hun går en spennende tid i møte når det gjelder selvutvikling (som foregår igjennom hele livet, ikke bare i ungdommen), og hun bør skrive ned drømmene sine.

Jeg håper dette ikke ble for difust, men at det kunne hjelpe henne!
Antall ord: 298

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

stajn skrev:Hei!
Jeg kan prøve å tolke denne drømmen, men det er ikke så enkelt når jeg ikke vet hva hun følte i drømmen. Frykt, glede, forvirring osv. Hun bør også tenke over om hun kan ha sett eller opplevd noe uken før som kan ha sammenheng med drømmen.
Jeg prøver allikevel.

Det ser ut som det er mye som skjer i livet hennes.
Hun får nok mer kontakt med sin Animus (maskuline side som autoritet, makt og tro). Dette er hva solen står for.
Hun sier det kommer tre spyd mot henne, men som allikevel bommer. Jeg tolker dette som en åndelig kraft (tallet 3) som er påvei mot henne som hun ikke er klar for.
Det som skjer etterpå er ganske interessant
Tordenet etterpå viser til problemer som kan dukke opp, det kan tyde på at hun har en spenning i kroppen som må ut.
Solformørkelsen viser også at bevisstheten ikke er klar for å se.
Hun må ta et oppgjør med seg selv, rydde opp i noe gammelt før hun kan motta denne kraften.
Brannen utenfor huset bekrefter også dette, det er noen deler av henne som hun må bli kjent med, men først må hun kvitte seg med noe gammelt.
Det med at moren beroliger henne, har ikke nødvendigvis noe med moren hennes å gjøre, men hennes egen feminine side som ”støtter” henne. Hennes trygge, kjente side av seg selv beroliger henne.
Hun går en spennende tid i møte når det gjelder selvutvikling (som foregår igjennom hele livet, ikke bare i ungdommen), og hun bør skrive ned drømmene sine.

Jeg håper dette ikke ble for difust, men at det kunne hjelpe henne!

Tusen takk skal du ha :)
Antall ord: 305

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av stajn »

Bare hyggelig, gi gjerne tilbakemelding på hennes reaksjon, eventuelt nye drømmer :)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

stajn skrev:Bare hyggelig, gi gjerne tilbakemelding på hennes reaksjon, eventuelt nye drømmer :)
Hun ble veldig glad for tolkningen din, og jeg har spørt henne via sms om hun har flere drømmer å fortelle om.

Jeg kommer tilbake med det hvis hun har flere drømmer å fortelle om. :)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av stajn »

Det er mulig jeg tar helt feil, men jeg har på følelsen av at det hun skal "kvitte" seg med er ikke en ting, men kanskje en person.. Av det motsatte kjønn. Og å kvitte seg med en person, kan rett og slett være å forandre sitt forhold til han.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

stajn skrev:Det er mulig jeg tar helt feil, men jeg har på følelsen av at det hun skal "kvitte" seg med er ikke en ting, men kanskje en person.. Av det motsatte kjønn. Og å kvitte seg med en person, kan rett og slett være å forandre sitt forhold til han.
Du er temmelig nær virkeligheten her ja.
Hun har faktisk stort behov for å kvitte seg med en person.
Personlig tror jeg at denne personen er grunnen til at hun ikke er så veldig lykkelig.

Takk igjen :)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Krull skrev:
stajn skrev:Bare hyggelig, gi gjerne tilbakemelding på hennes reaksjon, eventuelt nye drømmer :)
Hun ble veldig glad for tolkningen din, og jeg har spørt henne via sms om hun har flere drømmer å fortelle om.

Jeg kommer tilbake med det hvis hun har flere drømmer å fortelle om. :)
Nå har hun fortalt meg om andre drømmer, og jeg synes dette blir verre og verre.
Hun drømte først at hun kjente smerte i underlivet, for å så våkne av at djevelen voldtok henne.

Da hun prøvde å dytte ham vekk, ble både hendene hennes og djevelen usynlig.

Under denne drømmen, så drømte hun at hun var våken.

Etter denne drømmen, har hun følt at noe/noen er ute etter henne, og sliter en del med dette.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Kaller dette for "Dommedagsdrømmer" jeg... Hadde selv endel av disse da jeg var yngre.. Og det kom vel av at jeg var ung og usikker.. Nå er jeg bare voksen og usikker :)
Vet ikke hvor gammel vennen din er, behøver jo heller ikke ha noe med alder å gjøre..
Og kan hende at det at hun skal kvitte seg med noe/omvelninger i livet stemmer ja.....
Hadde selv masse omveltninger/forandringer i livet da jeg hadde slike drømmer,,,
Er desverre ingen drømmetyder, men tror nok slike forferdelige drømmer er ganske vanlige for noen personer i deler/faser av livet......Og hva det kommer av er jeg ikke helt sikker på, derimot er jeg sikker på at det/de går over etterhvert!
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links