Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan finner jeg min beskytter/skytsengel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Mariola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 07 Aug 2006 21:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Hvordan finner jeg min beskytter/skytsengel?

Innlegg av Mariola »

Vil så gjerne finne henne/han.. Trenger å snakke ut til noen, hvis du skjønner, vil finne ut hvem min beskytter er. Ta kontakt med hene eller han gjennom meditasjon.

Hjelp?
Antall ord: 31
Mariola

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

folk her på forumet sier det er bare å spørre om å få se dem, så kan det hende dem viser seg for deg.. jeg har spurt mine mange ganger, men mine vil ikke:( jeg er kanskje ikke klar for det ennå..
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

jeg har den erfaringen av de viser seg for deg når du virkelig trenger det. Men det finnes nok måter å ta kontakt med dem på også.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Taimi skrev:jeg har den erfaringen av de viser seg for deg når du virkelig trenger det. Men det finnes nok måter å ta kontakt med dem på også.
hah.. det er bare tull.. jeg har trengt dem mange ganger, og jeg vet om en annen som trengte dem mere, men som aldri fikk se dem.. det han opplevde var å se var en demon eller en djevel.. og ingen var der for å beskytte ham..
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

livingdeaddoll skrev:
Taimi skrev:jeg har den erfaringen av de viser seg for deg når du virkelig trenger det. Men det finnes nok måter å ta kontakt med dem på også.
hah.. det er bare tull.. jeg har trengt dem mange ganger, og jeg vet om en annen som trengte dem mere, men som aldri fikk se dem.. det han opplevde var å se var en demon eller en djevel.. og ingen var der for å beskytte ham..
huff.. det høres jo skikkelig fælt ut :(. Er uansett bare min erfaring. dessuten kan det jo hende du har møtt dem, men ikke husker det, for eksempel i drømme. eller kanskje du rett og slett ikke var klar for å se dem? vet ærlig talt ikke jeg, snakker bare for meg selv. Midt i den vanskelige tiden bare var de der, og de forsvant når ting ordnet seg. (selv om jeg vet de fremdeles er her, jeg bare ser dem ikke så ofte ;))
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

isj.. er klar over at jeg hørtes veldig fiendtlig ut, unnskyld taimi.. du er heldig som har noen som hjelper deg igjennom tunge tider:) det er vel det de er her for..? nei, jeg er vel ikke klar.. men håper jo at jeg snart får sett dem.. det er så mange her på forumet som har møtt sine hjelpere, er nesten misunnelig jeg.. men men, alt til sin tid ikke sant..? :)
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

livingdeaddoll skrev:isj.. er klar over at jeg hørtes veldig fiendtlig ut, unnskyld taimi.. du er heldig som har noen som hjelper deg igjennom tunge tider:) det er vel det de er her for..? nei, jeg er vel ikke klar.. men håper jo at jeg snart får sett dem.. det er så mange her på forumet som har møtt sine hjelpere, er nesten misunnelig jeg.. men men, alt til sin tid ikke sant..? :)
ikkenoe problem, jeg skjønner at det kan være frustrerende! likevel, hjelperne er der for å hjelpe deg hele tiden, til tross for at du ikke ser dem. kanskje de ikke hjelper deg fordi det er noe du må ordne opp i selv? huff, skal ikke leke ekspert, er bare noen tanker. men poenget er; selv om du ikke ser dem, er de nok der for å hjelpe deg. tenk rent fysisk, har du for eksempel "hatt englevakt"? for å bruke meg selv som eksempel, jeg er en skikkelig kløne og holder ofte på å tryne skikkelig stygt, f.eks ned trapper. likevel er det ekstremt sjelden det faktisk skjer, det er alltid noe som gjør at jeg slipper unna med hjertebank i siste liten. de er visstnok hjelperen foran meg som tar meg i mot :)

så de er nok der, selv om du ikke har opplevd å se dem med det blotte øyet. Og husk, dette er er paranormalt forum, det er ikke rart mange her er opptatt av hjelpere og den slags, noe som kan gi inntrykk av at "de fleste" har møtt hjelperne sine.

Nei, huff, så mye babbel fra meg. Håper du skjønte noe av det, som sagt, jeg bare skriver ned tankene mine ;)
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

"se" hjelpere

Innlegg av kaja43 »

Jeg lurer litt på hva du mener med at de fleste har sett sine hjelpere?
Det er ikke sånn at de flyr rundt og viser seg for folk i tide og utide. De aller fleste som har kontakt med sine har det gjennom følelser, tanker, ord eller indre bilder. Det er noe du får når du klarer å stole på deg selv og de inntrykk du får inn.
Vi snakker om åndelige hjelpere, ikke en venn som hjelper deg ut av kniper du selv har satt deg i. De er ikke særlig intressert i hva du foretar deg i ditt daglige liv, det er ikke det de er der for. De kan faktisk ikke se på samme måte som vi. De har jo ingen kropp. Det de ser er dine energier, de leser der hva du tenker og føler, hvor du er i din utvikling i forhold til hva du skal utrette i livet. Om du er helt ute å kjøre kan de dytte deg inn igjen på riktig spor. Men det kan være på mange måter, ofte ved å gi deg så mye motgang at du endrer kurs. De er der i kjærlighet, men det du som menneske vil kalle kjærlighet er ikke alltid det samme som deres måte å uttrykke det på.
Skal du i dette livet lære å få mer medfølelse med andre f.eks så må du gå igjennom ting som gir deg dette. De er da der for å støtte deg og hjelpe deg gjennom de vanskelighetene og utfordringene du må oppleve. Kanskje omslutte de deg med kjærlighet og trygghet, men er du ikke mottagelig og sensitiv nok til å ta imot dette, så kanskje de velger å sende deg ett menneske som kan gi deg støtte.
Antall ord: 303
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links