Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet spøker;S

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
[broken]
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2006 23:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Det spøker;S

Innlegg av [broken] »

det var i fjort sommer når jeg og søstra me var med tanten og onkelen vår. såfall en stund etter at jeg hadde dratt hjem fra den plassen * vi bodde der* så var det en kveld søstra mi satt i senga si og løste kryssord * hun var ikke trøtt, løste kryssord fordi at hun ville at tiden skulle gå litt fortere og for at hun skulle bli søvnig*.etter noen minutter så hørte hun e rar lyd, hun tenkte at det bare var dynen som holdt på og gli ned fra sengen , men når hun så etter så lå dynen pent og pyntelig som den hadde gjort fra før. et par dager senere så våknet hun på natten at det var noe som strøk henne på kinnet ;S

Så når jeg er der på besøk så er jeg livredd for at det skal skje med meg å * huset er kjempe gammelt* tør ikke å gå opp trappa til rommet alene eller;S det er kjempe mørkt i trappa å , så da hjelper der ikke spess mye at jeg er husredd og ;S gruer meg kjempe mye til neste sommer når jeg ska dit for å være avløser nå da.

har fått hørt at det er en mann og en kvinne som går igjen.

når jeg er inne på det rommet føler jeg at der er noen som følger med meg , er slik nesten vær gang jeg er på det rommet.
Sist redigert av [broken] på 11 Nov 2006 20:22, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 264
The story ends...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2005 16:32
19

Innlegg av alchemist »

Crtl + 8 = (
Crtl + 9 = )
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Om noen går rundt og stryker en på kinnet er det ikke noen å være redd for.

Kvele tak på en er en aggressiv handling, å stryke noen på kinnet et det ganske motsatte.
Ville ikke blitt så bekymret. Litt satt ut, ja, men ikke redd :)

Nå har jo jeg enda til gode å se noe paranormalt, så kan egentlig ikke sitte her å si hva jeg ville gjort da..
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
[broken]
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2006 23:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av [broken] »

Exile skrev:Om noen går rundt og stryker en på kinnet er det ikke noen å være redd for.

Kvele tak på en er en aggressiv handling, å stryke noen på kinnet et det ganske motsatte.
Ville ikke blitt så bekymret. Litt satt ut, ja, men ikke redd :)

Nå har jo jeg enda til gode å se noe paranormalt, så kan egentlig ikke sitte her å si hva jeg ville gjort da..
det er jo sant det da. mæn de bor i et mindre koselig hus, fått vite at han som hadde huset før tanten og onkelen min går igjen der. det er litt ekkelt å tenke på spess når jeg går opp trappa til loftet for der er det ikke lys + at det er en stor åpning i veggen langs hele huset i andre etasje, så vær gang jeg går opp trappa så kjenner jeg at det kommer en iskald vind derifra. du kan sikkert si at jeg er veldig redd av meg, men jeg har bare stor respekt for de døde. det er sikkert en grund for at de går igjen i det huset.
Antall ord: 193
The story ends...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links