Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerer det noen som vet?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

er det noen som vet?

Innlegg av liseviola »

i går kunne søsteren min fortelle meg at hun hadde vært på et plas på nettet og funnet ut hva/ hvem hun hadde vært i ett tidligere liv, og hvem hun har med seg som hjelper nå.. det har jo selvfølgelig også gjærne finne ut, så jeg lurte på om det er noen som vet om en slik side? Jeg er jo så glemsk at jeg kommer ikke på hva den heter siden hun har vært inne på.. :s
å til dere som tror jeg bare spør uten og lete, ja jeg harr slkt på temaet her inne, og jeg har søkt på de aller fleste søkmotorer, men jeg finne det da ikke ut lell..

Så noen som kan hjelpe meg?

På forhånd tusen takk! :)
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Tror du den siden var seriøs?????
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

Vermilion Oriol skrev:Tror du den siden var seriøs?????
hmm. interesangt spørsmål.. og hva har det med saken og gjøre? :s
uansett hva jeg tror så er jeg en slik type som syns det er artig med alle slags typer tester, uasett kvalitet og sansynlighet.. bare for og se om de kan være nos om shelst logsik, eller så tar jeg det bare for en god latter..
men det var ikke det jeg lurte på jeg da, jeg lurte på om det var noen som viste om noe slie tester? det e rda så mange som har alkt ut så mange rare tester her inne nå, at det hadde forundret meg om ingen har vært over en slik teste også.. :p
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links