Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merkelig gjenstand på bilde
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2006 18:26
- 18
Jeg tror på dette bildet fordi ingen ville ha faket et bilde på den måten. Om jeg skulle ha laga et skummelt bilde ville jeg ha hatt med et ansikt. Men det er ingen som ville ha lagt inn en "pinne" som noe abnormalt. Bildet er ekte!
Antall ord: 48
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
ArneP skrev:Jeg tror på dette bildet fordi ingen ville ha faket et bilde på den måten. Om jeg skulle ha laga et skummelt bilde ville jeg ha hatt med et ansikt. Men det er ingen som ville ha lagt inn en "pinne" som noe abnormalt. Bildet er ekte!
Det tror jeg også.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2007 20:15
- 17
Jeg syns med en gang det så ut som et sånt sugerør som har sånn pulver inni. Godteri altså?
nederst, så er den sammenklemt i enden, hvilket jeg innbiller meg at disse rørene også er, samt at lengden passet veldig godt
nederst, så er den sammenklemt i enden, hvilket jeg innbiller meg at disse rørene også er, samt at lengden passet veldig godt
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
eller er det en ånd som vil stoppe den hånden fra å plukke på låret? ikke godt å si
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det som er sikkert, med mindre bildet er forfalsket, er at gjenstanden var tilstedet når bildet ble tatt. Blitzen hadde ikke lyst opp en gjenstand som ikke var tilstedet.
Ser man nærme på det ser man at det er et slags rør som er klemt sammen omtrent like ved hånden til gutten. Grunnen til at det ser ut til å sveve er nok at kameraets lukkerhastighet er såpass rask at ting i bevegelse "fryser" totalt, og ikke ser ut til å bevege seg.
Men hva gjenstanden er er helt umulig å si. Noe overnaturlig er det ikke.
Ser man nærme på det ser man at det er et slags rør som er klemt sammen omtrent like ved hånden til gutten. Grunnen til at det ser ut til å sveve er nok at kameraets lukkerhastighet er såpass rask at ting i bevegelse "fryser" totalt, og ikke ser ut til å bevege seg.
Men hva gjenstanden er er helt umulig å si. Noe overnaturlig er det ikke.
Antall ord: 99
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |