Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNisser.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
L.M
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Apr 2006 12:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Nisser.

Innlegg av L.M »

Hei!
Lurte på om det var noen som kunne fortelle meg litt om deres opplevelser med nisser.
Grunnen til at jeg er så interesset er fordi jeg har tre veldig søte små nisser som flyr rundt føttene mine. Jeg snakker med de men føler det kan bli litt vanskelig å forstå akkurat hva de prøver å formidle. Jeg vet de er der for å hjelpe meg sammen med mine andre hjelpere, men som sagt er jeg veldig nysgjerrig på disse.
Kanskje noen kunne fortelle meg om deres opplevelser eller historier? :mozilla_smile:
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

M.L. her er nå min erfaring og historie:)

Tror dine "nisser" og mine"husnisser" er litt forskjellige, for de jeg har møtt på har aldri vært hjelpere, de er noe annet. Så tror at de jeg har møtt er av en annen "rase" enn dine.
Vet om 3, har hilst på 2.

Mitt første "møte" var da jeg under en telefonsamtale med en venninne komenterta at det var så mye støy på telefonlinja. Hun sa at hun ikke hørt noe. Hun hadde mobilen på høytaler og det var da det var mest støy. Av og til hørtes det ut som om hun mistet telefonen eller gnidde den mot stoff, men hun sverget at mobilen sto i ro på boret hennes, og jeg vet at hun ikke løy. Så jeg kommenterte at de sikkert var "noen" hos henne som ville ha kontakt med oss. Så jeg gikk ned i mitt Center ( slik at jeg er innstilt på å få kontakt med det åndelige, er en slags meditasjonstilstand) Med en gang jeg begynte å gå ned i mitt Center, merket jeg mye, sterk energi rundt meg. Det som hadde vært hos min venninne og forstyrret telefonen var nå hos meg ( venninnen min var da i Kirkenes og jeg i Tromsø) Jeg merket at det som var hos meg gikk rett opp i ansiktet mitt, som liksom for å si: - Å hvem er så du for en?

For å gjøre en lang historie kortere:

Dette "noe" var da en liten fyr på under en meter, og kalte seg for Armarsh. Jeg kaller ham husnisse, men det er han ikke.

Armarsh var da hos min venninne og hadde en "venn" med seg, en annen husnisse, men denne ville ikke snakke med meg. De hadde en stund forsøkt å få kontakt med min venninne, for hun er et sterkt medium, men min venninne (som har hatt disse "evnene" siden hun var barn) har "skrudd seg av". Hun vil ikke ha mer med det overnaturlige å gjøre foreløpig, det legger slik et press på henne. Armash fant ut at han kunne kommunisere gjennom meg til min venninne og vi fikk oppklart og ble forklart en del ting som jeg ikke skal gå inn på her.

Mitt andre møte var for bare noen dager siden faktisk. En "husnisse" som ville at jeg skulle kalle han Rock (stein) kom til meg og skulle liksom skjekke meg ut, se hvem jeg var for en. Han er nå hos meg,( ville bli hos meg for han trengte beskyttelse) og har lagt av seg den bråkjekke uvanen av en oppførsel jeg tror de fleste av disse husnissene har. hehe... tror han liker meg litt nå :mozilla_cool:

Dette er da min møter så langt med disse små vesnene. Men som sagt: tror ikke de er av samme rase som de du snakker om, som virker MYE hyggeligere og søtere.

(hehe... noen, eller nei, de fleste av de som leser dette tror sikkert at jeg er gal eller noe, men jeg skriver bare åpent om ting jeg har opplevd, så jeg håper at ingen skriver negativt om mine beretninger, for jeg vil ikke provosere, bare dele erfaring.)
Antall ord: 541
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
L.M
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Apr 2006 12:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av L.M »

Medi skrev:M.L. her er nå min erfaring og historie:)

Tror dine "nisser" og mine"husnisser" er litt forskjellige, for de jeg har møtt på har aldri vært hjelpere, de er noe annet. Så tror at de jeg har møtt er av en annen "rase" enn dine.
Vet om 3, har hilst på 2.

Mitt første "møte" var da jeg under en telefonsamtale med en venninne komenterta at det var så mye støy på telefonlinja. Hun sa at hun ikke hørt noe. Hun hadde mobilen på høytaler og det var da det var mest støy. Av og til hørtes det ut som om hun mistet telefonen eller gnidde den mot stoff, men hun sverget at mobilen sto i ro på boret hennes, og jeg vet at hun ikke løy. Så jeg kommenterte at de sikkert var "noen" hos henne som ville ha kontakt med oss. Så jeg gikk ned i mitt Center ( slik at jeg er innstilt på å få kontakt med det åndelige, er en slags meditasjonstilstand) Med en gang jeg begynte å gå ned i mitt Center, merket jeg mye, sterk energi rundt meg. Det som hadde vært hos min venninne og forstyrret telefonen var nå hos meg ( venninnen min var da i Kirkenes og jeg i Tromsø) Jeg merket at det som var hos meg gikk rett opp i ansiktet mitt, som liksom for å si: - Å hvem er så du for en?

For å gjøre en lang historie kortere:

Dette "noe" var da en liten fyr på under en meter, og kalte seg for Armarsh. Jeg kaller ham husnisse, men det er han ikke.

Armarsh var da hos min venninne og hadde en "venn" med seg, en annen husnisse, men denne ville ikke snakke med meg. De hadde en stund forsøkt å få kontakt med min venninne, for hun er et sterkt medium, men min venninne (som har hatt disse "evnene" siden hun var barn) har "skrudd seg av". Hun vil ikke ha mer med det overnaturlige å gjøre foreløpig, det legger slik et press på henne. Armash fant ut at han kunne kommunisere gjennom meg til min venninne og vi fikk oppklart og ble forklart en del ting som jeg ikke skal gå inn på her.

Mitt andre møte var for bare noen dager siden faktisk. En "husnisse" som ville at jeg skulle kalle han Rock (stein) kom til meg og skulle liksom skjekke meg ut, se hvem jeg var for en. Han er nå hos meg,( ville bli hos meg for han trengte beskyttelse) og har lagt av seg den bråkjekke uvanen av en oppførsel jeg tror de fleste av disse husnissene har. hehe... tror han liker meg litt nå :mozilla_cool:

Dette er da min møter så langt med disse små vesnene. Men som sagt: tror ikke de er av samme rase som de du snakker om, som virker MYE hyggeligere og søtere.

(hehe... noen, eller nei, de fleste av de som leser dette tror sikkert at jeg er gal eller noe, men jeg skriver bare åpent om ting jeg har opplevd, så jeg håper at ingen skriver negativt om mine beretninger, for jeg vil ikke provosere, bare dele erfaring.)
Tusen takk for din historie. :mozilla_smile:
Ja, tror nok vi har møtt forskjellige nisser. "mine" nisser mener at jeg tar livet litt for alvorlig noen ganger så de oppfører seg som noen klovner for å få meg til å smile mere. Og irriterer pusekatten min hvis de kjeder seg. :mozilla_smile:
Antall ord: 595

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Hvorfor har nissene så rare navn? trodde at hvis det først fantes nisser at de kanskje skulle ha gamle norske navn.. for de er norske disse nissene eller??
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

livingdeaddoll skrev:Hvorfor har nissene så rare navn? trodde at hvis det først fantes nisser at de kanskje skulle ha gamle norske navn.. for de er norske disse nissene eller??
Vet ikke hvordan det er med L.M sine små nisser, men "mine" husnisser tilhører ikke noen nasjon, de tilhører ikke denne verdenen, de kommer fra en annen "dimensjon", om man kan si det på den måten:)
Antall ord: 71
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 10 Okt 2006 21:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Azurah »

Fine nisse-historier. Mannen min er overbevist om at det finnes nisser, jeg tror alri jeg har møtt på noen, han har heller ikke sett de men han sier han vet at de finnes- Ånder har han sett rett i "ansiktet" men tror fortsatt ikke på det han så,endog han hadde samme forklaring og alder på ånden som en klarsynt som var her hadde.. 'ler'
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

L.M skrev:
Medi skrev:M.L. her er nå min erfaring og historie:)

Tror dine "nisser" og mine"husnisser" er litt forskjellige, for de jeg har møtt på har aldri vært hjelpere, de er noe annet. Så tror at de jeg har møtt er av en annen "rase" enn dine.
Vet om 3, har hilst på 2.

Mitt første "møte" var da jeg under en telefonsamtale med en venninne komenterta at det var så mye støy på telefonlinja. Hun sa at hun ikke hørt noe. Hun hadde mobilen på høytaler og det var da det var mest støy. Av og til hørtes det ut som om hun mistet telefonen eller gnidde den mot stoff, men hun sverget at mobilen sto i ro på boret hennes, og jeg vet at hun ikke løy. Så jeg kommenterte at de sikkert var "noen" hos henne som ville ha kontakt med oss. Så jeg gikk ned i mitt Center ( slik at jeg er innstilt på å få kontakt med det åndelige, er en slags meditasjonstilstand) Med en gang jeg begynte å gå ned i mitt Center, merket jeg mye, sterk energi rundt meg. Det som hadde vært hos min venninne og forstyrret telefonen var nå hos meg ( venninnen min var da i Kirkenes og jeg i Tromsø) Jeg merket at det som var hos meg gikk rett opp i ansiktet mitt, som liksom for å si: - Å hvem er så du for en?

For å gjøre en lang historie kortere:

Dette "noe" var da en liten fyr på under en meter, og kalte seg for Armarsh. Jeg kaller ham husnisse, men det er han ikke.

Armarsh var da hos min venninne og hadde en "venn" med seg, en annen husnisse, men denne ville ikke snakke med meg. De hadde en stund forsøkt å få kontakt med min venninne, for hun er et sterkt medium, men min venninne (som har hatt disse "evnene" siden hun var barn) har "skrudd seg av". Hun vil ikke ha mer med det overnaturlige å gjøre foreløpig, det legger slik et press på henne. Armash fant ut at han kunne kommunisere gjennom meg til min venninne og vi fikk oppklart og ble forklart en del ting som jeg ikke skal gå inn på her.

Mitt andre møte var for bare noen dager siden faktisk. En "husnisse" som ville at jeg skulle kalle han Rock (stein) kom til meg og skulle liksom skjekke meg ut, se hvem jeg var for en. Han er nå hos meg,( ville bli hos meg for han trengte beskyttelse) og har lagt av seg den bråkjekke uvanen av en oppførsel jeg tror de fleste av disse husnissene har. hehe... tror han liker meg litt nå :mozilla_cool:

Dette er da min møter så langt med disse små vesnene. Men som sagt: tror ikke de er av samme rase som de du snakker om, som virker MYE hyggeligere og søtere.

(hehe... noen, eller nei, de fleste av de som leser dette tror sikkert at jeg er gal eller noe, men jeg skriver bare åpent om ting jeg har opplevd, så jeg håper at ingen skriver negativt om mine beretninger, for jeg vil ikke provosere, bare dele erfaring.)
Tusen takk for din historie. :mozilla_smile:
Ja, tror nok vi har møtt forskjellige nisser. "mine" nisser mener at jeg tar livet litt for alvorlig noen ganger så de oppfører seg som noen klovner for å få meg til å smile mere. Og irriterer pusekatten min hvis de kjeder seg. :mozilla_smile:

hehe... livet er ingen lek L.M, men det skader ikke å leve det med et smil og litt latter :D

Foresten så ble jeg først oppmerksom på Rock fordi han plaget min katt. hehe... stakkars Tiger satt og vasket seg, men ble hele tiden dyttet på.
Antall ord: 644
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
TamTari
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 79
Startet: 19 Okt 2006 22:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Halden

Innlegg av TamTari »

har bare en ting å si - VI trenger et CRYPTOZOOLOGI rom her inne!

Takk
Antall ord: 13
"Friends help, a guinea pig tricked me"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !