Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
TamTari skrev:vel, jeg gikk ut ifra at du hadde en viss form for oppvakthet Skydommen eller det vil si syndromet og det mytiske dyret er to forskjellige ting hehe
nettopp, det er ikke det samme, det er derfor de IKKE kan kalles "ordentlige" varulver..!!!! skjønner??
åh, hvor er de angreps rapportene hen?? aldri lest eller sett slike før! har bare sett chupacabra angreps rapporter føt..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
TamTari
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2006 22:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Halden
Innleggav TamTari »
[quote="livingdeaddoll
nettopp, det er ikke det samme, det er derfor de IKKE kan kalles "ordentlige" varulver..!!!! skjønner??
[/quote]
eh.. well, ya lost me - jeg har aldri ment at syndromet og "the curse" er samme sak - så nei jeg skjønner ikke helt hva du hisser deg opp for..
Og det finnes mange bøker, dokumentarer, generelle nettsider med linker og politi raporter and what have you.. så om du ikke har funnet noe er det kanskje fordi du ikke har lett?
can`t blame you, det er jo ikke et "populært" tema så det første man treffer er enten film anmeldelser eller noe annet hjemmeside fan crap
Men for noen er dette en ganske intens søken og det er forum med linker til serøse sider og "sightings"
Dette er litt av grunnen til at jeg vil ha en norsk cryptozoologi "side" her på paranormal.no - Da kunna man hatt posts å legge linker etc på som ikke forsvinner i "ghost stories" eller astralreiser . .
Ederway - nei jeg har enda ikke funnet noenting som tyder på slike "sightings" i norge desverre . . men en drøss i U.S og G.B Kan se om jeg finner igjen noen av linkene på internett iallefall
Snakket med en varulv? Javel? Hvordan forholdt vedkommende seg?
Antall ord: 9
"Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it."
~~Terry Pratchett
VARULVER!:D trivelige skapninger. Om bare alle hadde vært varulver, så hadde det ikke vært noe problem. (For det er sånn at de suger blod fra mennesker, og gjør dem til varulver i samme slengen, right?) hmm.. kanskje litt lite forhåndskunnskap her til å uttale meg så varmt om varulven, ja :mozilla_laughing:
"Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it."
~~Terry Pratchett
livingdeaddoll skrev:nei, vampyrer suger blod fra mennesker.. varulver biter og spiser mennesker..
å.. men det er jo ikke noe trivelig.. men hvordan blir man så til en varulv?
man blir bitt... har du ikke sett filmen "wolf"?
ja, pluss en held del andre måter - ritualer, drikke vannet i et fotspor fra en varulv, sove naken ute i skogen under fullmåne, og selvfølgelig å kle ser i kadaveret til en ulv hehe så som du ser - mytene har vokst litt
livingdeaddoll skrev:nei, vampyrer suger blod fra mennesker.. varulver biter og spiser mennesker..
å.. men det er jo ikke noe trivelig.. men hvordan blir man så til en varulv?
man blir bitt... har du ikke sett filmen "wolf"?
ja, pluss en held del andre måter - ritualer, drikke vannet i et fotspor fra en varulv, sove naken ute i skogen under fullmåne, og selvfølgelig å kle ser i kadaveret til en ulv hehe så som du ser - mytene har vokst litt