Jeg har fått et problem etter en opplevelse for noen dager siden..
Gjør en lang historie kort: Jeg lå i sengen og følte at noen satt seg oppå meg og presset hodet mitt ned mot hodeputa..
Nå de siste dagene har jeg oppdaget en eller flere øyne på bilder, og til og med på tv'n.. Dette er ikke skremmende, men veldig irriterende.. Så det tilogmed på en vegg.. Men de er ikke HELT klar.. akkurat som jeg kan se konturer av dem eller.no
øynene jeg ser ligner veldig på dette: (se bort fra smykket)
Lurer på om noen har vært borti lignende? Lurer på om det er noe som forstyrrer signalene fra netthinna til hjernen.. var veldig sterkt igår, men ikke like sterkt idag..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som har vært borti dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nord
Noen som har vært borti dette?
Antall ord: 131
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Noen som har vært borti dette?
ikke for å rakke ned på at det kan være noe para normalt. men du føler deg ikke litt paranoid fortiden? eg har selv tider der eg føler noen ser å hører hva eg gjør på..john_ skrev:Jeg har fått et problem etter en opplevelse for noen dager siden..
Gjør en lang historie kort: Jeg lå i sengen og følte at noen satt seg oppå meg og presset hodet mitt ned mot hodeputa..
Nå de siste dagene har jeg oppdaget en eller flere øyne på bilder, og til og med på tv'n.. Dette er ikke skremmende, men veldig irriterende.. Så det tilogmed på en vegg.. Men de er ikke HELT klar.. akkurat som jeg kan se konturer av dem eller.no
øynene jeg ser ligner veldig på dette: (se bort fra smykket)
Lurer på om noen har vært borti lignende? Lurer på om det er noe som forstyrrer signalene fra netthinna til hjernen.. var veldig sterkt igår, men ikke like sterkt idag..
du vet at fantasien kan si hva den vil til hjernen om den vil..
Antall ord: 186
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jo, er klar over at det er bare jeg som ser dette, trenger ikke å være paranormalt.
Men ble bare overrasket da jeg fant ut at det ikke var noe feil med mobilen min, men med meg selv
Personen som satt seg oppå meg var iskald og våt, føltes som det dryppet vann fra han/henne da hode mitt ble presset ned mot puten.. torte ikke å åpne øynene..
ble overrasket da jeg senere ble fortalt at det hadde druknet en mann og ei jente i vannet 100 meter nedenfor rommet jeg sov på..
Kan nok med sikkerhet si at jeg ble litt paranoid etter den opplevelsen.. var i hvertfall merkelig at jeg skulle kjenne en person som var våt..
Men ble bare overrasket da jeg fant ut at det ikke var noe feil med mobilen min, men med meg selv
Personen som satt seg oppå meg var iskald og våt, føltes som det dryppet vann fra han/henne da hode mitt ble presset ned mot puten.. torte ikke å åpne øynene..
ble overrasket da jeg senere ble fortalt at det hadde druknet en mann og ei jente i vannet 100 meter nedenfor rommet jeg sov på..
Kan nok med sikkerhet si at jeg ble litt paranoid etter den opplevelsen.. var i hvertfall merkelig at jeg skulle kjenne en person som var våt..
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
det kan være paranormalt. så har mulingens paranoian slått ut etterpåjohn_ skrev:Jo, er klar over at det er bare jeg som ser dette, trenger ikke å være paranormalt.
men vet aldri. eg utelukker ikke paranormal aktivitet. siden eg ikke er en skeptiker.
men er enig med di aller fleste som også trur på slikt at selv om man føler auger på seg så trenger det ikke være paranormalt
men utrulig spennande og skremende samtidig da om du har en som går etter deg...
ville eg prøvet å finne ut av fortere enn svint om eg var deg. for det kan tappe deg for energi om du går for lenge..
men så er det vell det du prøver på nå. hehe
lykke til
Antall ord: 236
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Vet ikke hva det er.. sier jo til meg selv at det ikke er noe der.. men det er enda ikke borte.. begynner å bli JÆVLIG irriterende! Kan ikke se på et vanlig bilde uten at det setter seg der.. og det forsvinner ikke når jeg prøver å se på andre deler av bildene.. det er der konstant. Skal ringe en healer i morgen for å prøve å få det vekk, hvis det ikke forsvinner iløpet av natten...Dj_Devil skrev:det kan være paranormalt. så har mulingens paranoian slått ut etterpåjohn_ skrev:Jo, er klar over at det er bare jeg som ser dette, trenger ikke å være paranormalt.
men vet aldri. eg utelukker ikke paranormal aktivitet. siden eg ikke er en skeptiker.
men er enig med di aller fleste som også trur på slikt at selv om man føler auger på seg så trenger det ikke være paranormalt
men utrulig spennande og skremende samtidig da om du har en som går etter deg...
ville eg prøvet å finne ut av fortere enn svint om eg var deg. for det kan tappe deg for energi om du går for lenge..
men så er det vell det du prøver på nå. hehe
lykke til
Så igjennom bildene fra turen idag, og hadde et bilde fra utsiden av huset jeg bodde i.. og her ser jeg noe som ligner på en person i kjellervinduet.. vet ikke om noen andre ser det..
Antall ord: 354
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2006 22:01
- 18
- Lokalisering: Svelvik
Nope, ser ingenting der...
Stirrer man hardt nok kan kan kanskje se noen konturer, men...
Stirrer man hardt nok kan kan kanskje se noen konturer, men...
Antall ord: 15
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
I intend to live forever...
.. or atleast die trying!
I intend to live forever...
.. or atleast die trying!
Hide post links |
Jeg ser faktisk en person i kjellervinduet. En hel skikkelse av en mann som står med armene i kors - eller kanskje det er seler. Og jeg tror alle vet at jg ikke ville sagt det om jeg ikke så det. Ser ham fra livet og opp, til venstre i vinduet.john_ skrev: Vet ikke hva det er.. sier jo til meg selv at det ikke er noe der.. men det er enda ikke borte.. begynner å bli JÆVLIG irriterende! Kan ikke se på et vanlig bilde uten at det setter seg der.. og det forsvinner ikke når jeg prøver å se på andre deler av bildene.. det er der konstant. Skal ringe en healer i morgen for å prøve å få det vekk, hvis det ikke forsvinner iløpet av natten...
Så igjennom bildene fra turen idag, og hadde et bilde fra utsiden av huset jeg bodde i.. og her ser jeg noe som ligner på en person i kjellervinduet.. vet ikke om noen andre ser det..
LIkevel ser jeg også gjenskinn fra gress, og tror nok det er et bilde av måten gresset speiler seg som skaper dette inntrykket.
Eller det kan være noen som står i nabohagen.
Atmi
Antall ord: 204
Hide post links |