Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som har prøvd Ouija?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 15:57
- 18
Noen som har prøvd Ouija?
Er det noen som har prøvd Ouija?Har hørt at det kan være farlig..?
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 22:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Halden
vel, å smøre brødskiva kan væer farlig det og så alt kan jo være farlig, selv om det kun er en psykosomatisk effekt.
Jeg vil tro at de som lever med slikt som Ouija som en del av værdagslige redskaper, ikke anser Ouija som farlig i det heletatt
Jeg vil tro at de som lever med slikt som Ouija som en del av værdagslige redskaper, ikke anser Ouija som farlig i det heletatt
Antall ord: 52
"Friends help, a guinea pig tricked me"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Noen som har prøvd Ouija?
det kan være farlig....timon skrev:Er det noen som har prøvd Ouija?Har hørt at det kan være farlig..?
du må beskyte deg ovenfor uønskede ånder....
hvordan? i dont know.....
ellers så har eg prøvd det som alle andre i min barndom (gu så gammel eg høres ut som)
men kjedde ingenting da... men men....
Antall ord: 63
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg vil prøve
Men må få meg et brett først og så noen å prøve i lag med... så det skjer sikkert alldri
Men må få meg et brett først og så noen å prøve i lag med... så det skjer sikkert alldri
Antall ord: 25
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
aldri si aldriTrappedSoul skrev:Jeg vil prøve
Antall ord: 30
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er ingen vits å ha med andre for å kommunisere med sin egen underbevissthet.
Kan du få en pendel til å svinge, så er det ingen ting i veien for å bruke den istedet for en planchett elller glass. Det er bare å skrive opp bokstavene på et ark og føre pendelen over alfabetet. Litt tungvint, men du får utslag over riktig bokstav. Dette er like upålitelig som ouija, men en kan ihvertfall ikke beskylde noen andre for juks. :mozilla_wink:
Kan du få en pendel til å svinge, så er det ingen ting i veien for å bruke den istedet for en planchett elller glass. Det er bare å skrive opp bokstavene på et ark og føre pendelen over alfabetet. Litt tungvint, men du får utslag over riktig bokstav. Dette er like upålitelig som ouija, men en kan ihvertfall ikke beskylde noen andre for juks. :mozilla_wink:
Antall ord: 80
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
har ikke tolmodighet for slikt eg. driva å stave setninger for ånder. blir til at man går lei å spør etter berre ja nei spørsmål. hehe...Hecate skrev:Det er ingen vits å ha med andre for å kommunisere med sin egen underbevissthet.
Antall ord: 110
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Har forsøkt noen ganger, men tror at det bare fungerer når åndene selv vil snakke med deg, for de gangene jeg har fått svar, så har det vært en rekke "tilfeldige" hendelser som har ført til at jeg sitter med noen venner og gjør det, og de gangene det har skjedd har temaene omhandlet viktig ting, og ikke bare vært basert på vår nysgjerighet og vår jakt på bekreftelser.
Antall ord: 78
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Finnes ikke farlig overhodet.
Kjør på - og lukk opp for en ny og spennende verden.
Du vil ikke angre ...
Mvh Dan
Kjør på - og lukk opp for en ny og spennende verden.
Du vil ikke angre ...
Mvh Dan
Antall ord: 22
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Sier du at ouija bare er tull eller?Hecate skrev:Det er ingen vits å ha med andre for å kommunisere med sin egen underbevissthet.
Antall ord: 23
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er ganske innviklet å forklare hva jeg tror. Det er ikke tull i den forstand, men jeg tror ikke det er noen "utenfor" som dytter på den for å si det sånn.TrappedSoul skrev:Sier du at ouija bare er tull eller?Hecate skrev:Det er ingen vits å ha med andre for å kommunisere med sin egen underbevissthet.
Antall ord: 57
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |