Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner, eksisterer de? Eller er det bare en myte??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Demoner, eksisterer de? Eller er det bare en myte??
Jeg har bare fundert litt. Det sies jo at demoner ferdes rundt 2-3 tiden på natten og at høy aktivitet på disse tidspunktene kna slkyldes såkalte demoner.
Hva mener dere om demoner? Er dette "onde ånder" , skikkelige slemminger som til tider prøver å besette oss som fortsatt lever? Eller er dette bare en myte?
Vil gjerne ha mange meninger her, på dette er jeg helt blank foruten en opplevelse 5 år siden. Der jeg bodde den gang var det aktivitet som påvirket meg SVÆRT negativt,ble kjapt hissig og lei meg. Midt på natten presist klokken 0200 våknet jeg av at noen LØP over taket fra ene enden av huset til den andre. Dette var menneskeløping og huset var over 7 m høyt med null mulighet for å komme seg på taket.
Derfor lurer jeg litt,hva var dette?? Jeg personlig tror ikke så mye på "demoner" og at de ferdes klokken 0200-0300, men om noen har noe å belære meg her såvær så snill og gjør det! :mozilla_wink:
Hva mener dere om demoner? Er dette "onde ånder" , skikkelige slemminger som til tider prøver å besette oss som fortsatt lever? Eller er dette bare en myte?
Vil gjerne ha mange meninger her, på dette er jeg helt blank foruten en opplevelse 5 år siden. Der jeg bodde den gang var det aktivitet som påvirket meg SVÆRT negativt,ble kjapt hissig og lei meg. Midt på natten presist klokken 0200 våknet jeg av at noen LØP over taket fra ene enden av huset til den andre. Dette var menneskeløping og huset var over 7 m høyt med null mulighet for å komme seg på taket.
Derfor lurer jeg litt,hva var dette?? Jeg personlig tror ikke så mye på "demoner" og at de ferdes klokken 0200-0300, men om noen har noe å belære meg her såvær så snill og gjør det! :mozilla_wink:
Antall ord: 182
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
demoner finnes!!:) de kan være menneske skapt, av all den negative energien (hat/ondskap/stygge tanker) vi stråler ut.. men tviler på at de har et klokkeslett å forholde seg til... og hvis det er alt som har skjedd deg tviler jeg oxo igjen at det var en demon.. tror de pleier å gjøre mer ut av seg enn å løpe rundt på tak..
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Aner virkelig ikke om de er skapninger som er menneskeskapt eller om de tilhører en annen eksistensiell dimensjon. Jeg heller til det første, men jeg har sett bilder og hørt diverse historier som skulle tilsi at dette ikke er noen energi slik som "vanlig åndelig energi".
Jeg vil uansett tro at de ikke kan gjøre deg mye dersom du psyker dem ut med ditt "sanne vesen".
Det som ofte slår meg er at de som tror på Demoner, er de som treffer på dem. Mens resten av verden aldri opplever slik nærkontakt. Kan det ha noe med hva vi tenker og tuner inn og gjøre?
Jeg vil uansett tro at de ikke kan gjøre deg mye dersom du psyker dem ut med ditt "sanne vesen".
Det som ofte slår meg er at de som tror på Demoner, er de som treffer på dem. Mens resten av verden aldri opplever slik nærkontakt. Kan det ha noe med hva vi tenker og tuner inn og gjøre?
Antall ord: 112
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Ja enig der. Jeg har min tvil om demoner,hvertfall slik de blir fremstilt. Hva som løp på taket får jeg aldri vite uansettHecate skrev:Aner virkelig ikke om de er skapninger som er menneskeskapt eller om de tilhører en annen eksistensiell dimensjon. Jeg heller til det første, men jeg har sett bilder og hørt diverse historier som skulle tilsi at dette ikke er noen energi slik som "vanlig åndelig energi".
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jeg tror på demoner!!! du skremmer meg Hecate, jeg har ikke lyst til å møte på en, tror jeg hadde vært et lett bytte.. :mozilla_frown:
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Halden
*ler* litt cute . . du tror på demoner, men ler ved tanker på varulver?
Ja jeg tror på demoners eksistens, ifrom at av demoner de ens egen "samvittighet"
Ja jeg tror på demoners eksistens, ifrom at av demoner de ens egen "samvittighet"
Antall ord: 27
"Friends help, a guinea pig tricked me"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ja, jeg tror på demoner og ikke varulver.. so..??TamTari skrev:*ler* litt cute . . du tror på demoner, men ler ved tanker på varulver?
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Halden
vel, jeg tenker på at varulver, vampyrer, zombier osv pr definisjon er demoner
Antall ord: 13
"Friends help, a guinea pig tricked me"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 18:14
- 18
Demoner :mozilla_cool:
1.Masse rart har blitt sagt om dette emnet, men jeg selv tror jeg bobb bobb på demoner. Mangen sier at folk har blitt besatt av demoner, men hvorfor? (svar får du på nr. 3)
2.Du sier at du hører at du hører lyder på taket fra 2-3 det kan faktisk stemme. Dette har noe med når Jesus døde og han døde ca. på den tiden. Og det sies at det er på den tiden demonene reagerte.
3.dermed vill jeg si at mye ut av den energien du utslipper- om du er glad eller ikke, sier mye ut av den energien du har rundt deg .
4. Til slutt så kan det hende det ikke er demoner det er snakk om, vanligvis så prøver mest demoner å få folk unna lyset og besette dem. I dette tilfelle så høres det mer ut som en ånd.
1.Masse rart har blitt sagt om dette emnet, men jeg selv tror jeg bobb bobb på demoner. Mangen sier at folk har blitt besatt av demoner, men hvorfor? (svar får du på nr. 3)
2.Du sier at du hører at du hører lyder på taket fra 2-3 det kan faktisk stemme. Dette har noe med når Jesus døde og han døde ca. på den tiden. Og det sies at det er på den tiden demonene reagerte.
3.dermed vill jeg si at mye ut av den energien du utslipper- om du er glad eller ikke, sier mye ut av den energien du har rundt deg .
4. Til slutt så kan det hende det ikke er demoner det er snakk om, vanligvis så prøver mest demoner å få folk unna lyset og besette dem. I dette tilfelle så høres det mer ut som en ånd.
Antall ord: 157
Vær deg selv så går det greit.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Da tror ikke jeg på demoner... :mozilla_laughing:Hecate skrev: (...)Det som ofte slår meg er at de som tror på Demoner, er de som treffer på dem. Mens resten av verden aldri opplever slik nærkontakt. (...)
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 15:57
- 18
Jeg pleier å møte demoner mellom klokken 02.00-03.00,men det er bare på lørdagsnatten.. :
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
ja, dem har jeg faktisk møtt.. sukktimon skrev:Jeg pleier å møte demoner mellom klokken 02.00-03.00,men det er bare på lørdagsnatten.. :
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
LOL..timon skrev:Jeg pleier å møte demoner mellom klokken 02.00-03.00,men det er bare på lørdagsnatten.. :
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2006 22:12
- 18
- Lokalisering: Bjerka
Re: Demoner, eksisterer de? Eller er det bare en myte??
Det er jo bare harmløse energier som sitter igjen etter døde mennesker. Heller ingenting å frykte. Men forstår at dette kan bli ubehagelig til tider, jeg foreslår heller at du tar kontakt med en healer eller noen som kan utdrive. Husk at alle er ubetinget kjærlighet.Azurah skrev:Jeg har bare fundert litt. Det sies jo at demoner ferdes rundt 2-3 tiden på natten og at høy aktivitet på disse tidspunktene kna slkyldes såkalte demoner.
Antall ord: 234
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Mai 2006 15:43
- 18
Jeg har bare fundert litt. Det sies jo at demoner ferdes rundt 2-3 tiden på natten og at høy aktivitet på disse tidspunktene kna slkyldes såkalte demoner.
Derfor lurer jeg litt,hva var dette?? Jeg personlig tror ikke så mye på "demoner" og at de ferdes klokken 0200-0300, men om noen har noe å belære meg her såvær så snill og gjør det!
du jeg har opplevd noe lignene bare at mitt rom hadde den eneste takluka hver natt sånn ca kl 2 var det noen som gikk på taket jeg var livredd men til slutt tok jeg mot til meg og da fant jeg ut at det var en skjære jeg trodde ikke helt hva jeg så men hver gang var det skjæra... lurer på hva den gjorde på taket...
Derfor lurer jeg litt,hva var dette?? Jeg personlig tror ikke så mye på "demoner" og at de ferdes klokken 0200-0300, men om noen har noe å belære meg her såvær så snill og gjør det!
du jeg har opplevd noe lignene bare at mitt rom hadde den eneste takluka hver natt sånn ca kl 2 var det noen som gikk på taket jeg var livredd men til slutt tok jeg mot til meg og da fant jeg ut at det var en skjære jeg trodde ikke helt hva jeg så men hver gang var det skjæra... lurer på hva den gjorde på taket...
Antall ord: 251
jeg har kansje vakre blå øyne, evig smil. jeg har også lange lyse fletter, er altid høflig. men pass deg for øynene gløder grønt og i munnen har jeg skarpe tenner, håret er en giftig ild i og ordene er dødelige for jeg vet altid hvor jeg skal sikte
Hide post links |