hei, prøver igjen jeg.
det hele begynte hos x min i bergen. når jeg var hos han merket jeg en sinnsykt negativ energi og et tydelig nærver av noe/noen. hver gang jeg var der ble jeg depressiv og følte jeg skulle dø, men når jeg kom hjem til oslo igjen var alt som normalt. det som er problemet nå er at jeg tror det har fulgt etter meg hit. har aldri følt noe som helst her hvor jeg bor nå, men nå er det en sinnsyk energi i leiligheten. jeg blir vekket av at noen prikker meg i pannen når jeg sover, og her for noen dager siden lå jeg lammet i sengen og ble presset ned med makt. det var som om noen stakk meg med nåler i HELE kroppen. jeg måtte bruke all den energi jeg hadde for å ikke "bli borte", hvis noen skjønner? jeg skjønner det ikke selv og har aldri opplevd noe lignende dette. når jeg dusjer står det en mørk skygge rett forran meg, men som jeg kun kan se i speilet. jeg føler konstant nærver på soverommet mitt, så jeg sover i stuen. jeg er redd, og vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg tror ikke han/hun vil meg noe vondt, men det er negativ energi jeg føler.
hva skal jeg gjøre for å få han/hun til å gå over? eller slutte å ta energien min og gjøre meg redd?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ noen som "plager" meg...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 00:16
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
noen som "plager" meg...
Antall ord: 256
alt er hva du gjør det til selv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:10
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Hei. Har noe lignende på soverommet mitt, og kun på soverommet. Kan ikke hjelpe deg, men du er ikke alene om å ha det sånt. Har ikke blitt kvitt min gjest ennå, men klarer jeg det så skal jeg gi besked i dette forum. Lykke til for deg. :mozilla_smile:
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2006 22:01
- 18
- Lokalisering: Svelvik
Det som vanligvis fungerer for meg når jeg syns det kjennes ut som noe plager meg er følgende. Jeg setter meg ned å lukker øyene. Der ser jeg for meg en liten gule av blå/vitt lys som jeg sakte lar vokse helt til den er runt hele meg.
Når hele jeg er inni kula så sier jeg høyt: "Her er jeg sikker, ingenting kan skade meg. Her er jeg sikker, ingenting kan røre meg. Kraften omringer meg, Kraften beskytter meg." Dette er en utrolig enkel men veldig effektiv beskyttelsesrituale.
Noen liker å gjøre mer ut av det hele, men jeg syns at noen ganger er det enkle det beste.
Lykke til!
Når hele jeg er inni kula så sier jeg høyt: "Her er jeg sikker, ingenting kan skade meg. Her er jeg sikker, ingenting kan røre meg. Kraften omringer meg, Kraften beskytter meg." Dette er en utrolig enkel men veldig effektiv beskyttelsesrituale.
Noen liker å gjøre mer ut av det hele, men jeg syns at noen ganger er det enkle det beste.
Lykke til!
Antall ord: 116
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
I intend to live forever...
.. or atleast die trying!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
noen som "plager" meg...
dette er helt nytt for meg, så blir litt redd da vet du jeg var ikke så redd før, men da jeg fysisk ble holdt nede, da ble jeg redd. har opplevd ting og tang tidligere, som at noen har fylt opp kaffekoppen min for meg osv, men det er jo bare koselig
ingen andre som vet hvordan det er mulig at de kan gjøre meg depressiv osv da? hvorfor de har valgt å følge etter meg fra bergen liksom? x min tror ikke på slike ting, så kanskje han/hun ikke fikk den kontakten de ønsket der?
ingen andre som vet hvordan det er mulig at de kan gjøre meg depressiv osv da? hvorfor de har valgt å følge etter meg fra bergen liksom? x min tror ikke på slike ting, så kanskje han/hun ikke fikk den kontakten de ønsket der?
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2006 22:01
- 18
- Lokalisering: Svelvik
Re: noen som "plager" meg...
De kan gjøre deg "depressiv" eller få deg til å kjenne deg deprimert gjenom å stjele energi fra deg så du blir trøtt, sliten og orker ingenting. Også kan de sende ut negative energier som gjør at du selv blir mer negativ en vanlig. Det jeg skrev over burde hjelpe mot allt dette...tingeling22 skrev:ingen andre som vet hvordan det er mulig at de kan gjøre meg depressiv osv da? hvorfor de har valgt å følge etter meg fra bergen liksom? x min tror ikke på slike ting, så kanskje han/hun ikke fikk den kontakten de ønsket der?
Derimot hvorfor de har fulgt etter deg, om så er tilfelle, det kan jeg ikke svare på.
Antall ord: 119
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
tusen takk for tipset, jeg skal prøve det
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Deppresive følelsen kan også være at du tar inn hans/hennes følelser. Det skjedde her jeg bor. Hun ene som kom for å rense huset ble forferdelig lei seg,deprimert.. dette var guttens følelser hun tok inn. Han hadde det ikke helt godt,hverken da eller da han var i live. Det syke var jo det som skjedde da han gikk inn i lyset ved hjelp av 3 damer og en oppspilt meg. hele gården forandret seg,på et merkelig vis. fuglene begynte å kvitre og de hadde ikke vært her på flere uker,lauet falt frad en bjørken vi stod under og førte han over, og det var KUN den bjørken og ingen av de andre. Så kom gåsehuden da..og grøsningene i nakken og rygg og tungheten i brystet som forsvant. Menst fantastiske følelsen. Så kunne alle smile igjen.. (Glemmer aldri dette,og damene skal ta meg med på flere renselser)
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
håper det blir bedre ..
men et spørsmål....dere drev tilfeldigvis ikke med spiritisme ellernoe lignende nei?
som foreksempel å oppsøke/oppkalle ånder?
men et spørsmål....dere drev tilfeldigvis ikke med spiritisme ellernoe lignende nei?
som foreksempel å oppsøke/oppkalle ånder?
Antall ord: 25
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Lokalisering: Nord
Jeg har opplevd akkurat det samme som deg, har blitt vekket med å ha blitt "prikket" i panna 3 ganger, og den tredje gangen hadde jeg fått opp øynene, og det var ingen der.
Jeg var på besøk hos onkelen hvor det skal spøke, og jeg prøvde å lete etter spøkelset med å ta bilder på mobilen.. Da jeg kjørte hjem følte jeg at jeg ikke var alene i bilen.. Kom hjem og satt meg foran pc'en og plutselig blir jeg overvelmet av en energi som ikke hørte hjemme noe steder. Ble vettskremt og var plaget med dette et par uker, helt til det hoppet over på onkelen min som var helt uvitende om saken på forhånd..
Etter 1 healing besøk og 2 utdrivelser er det endelig blitt fred å få..
Helt til igår ettermiddag.. jeg er på besøk nå på folkehøyskolen på bømlo hos kjæresten min.. da jeg lå ettermiddagsluren var det noe iskaldt og vått som satt seg oppå meg og presset hodet mitt ned i sengen.. torte ikke åpne øynene.. fikk vite senere på kvelden at en mann og en jente har druknet 100 meter nedenfor huset jeg er i.. Nå mens jeg skriver er det en negativ energi her som jeg aldri har kjent makan til.. har hørt at mange som bor er på internatene sliter med mareritt osv.. Jeg drar hjem i morgentidlig, heldigvis.. blir jo å savne kjæresten min, men det begynte å bli virkelig utrivelig å sitte her alene mens hun er på skolen. Energiene her ble så sterke for et par timer siden at jeg følte at jeg nermest ble jaget ut av huset og lufta ble ekstremt tungt, så ble det en røykepause
Blir du plaget så anbefaler jeg deg å snakke med et medium.. fokuser på å lukke alt av kanaler du måtte ha åpnet ubevisst osv.. Det finnes flinke folk her på forumet som kan hjelpe deg, eller gi deg noen tips i hvertfall Lykke til!
PS: Min erfaring er at den som leter, den finner.. ØNSKER du å få bekreftet at det finnes ånder der ute så får du som regel et svar.. men uheldigvis for mange, inkl. meg, er det lett å få seg negative opplevelser..
Jeg var på besøk hos onkelen hvor det skal spøke, og jeg prøvde å lete etter spøkelset med å ta bilder på mobilen.. Da jeg kjørte hjem følte jeg at jeg ikke var alene i bilen.. Kom hjem og satt meg foran pc'en og plutselig blir jeg overvelmet av en energi som ikke hørte hjemme noe steder. Ble vettskremt og var plaget med dette et par uker, helt til det hoppet over på onkelen min som var helt uvitende om saken på forhånd..
Etter 1 healing besøk og 2 utdrivelser er det endelig blitt fred å få..
Helt til igår ettermiddag.. jeg er på besøk nå på folkehøyskolen på bømlo hos kjæresten min.. da jeg lå ettermiddagsluren var det noe iskaldt og vått som satt seg oppå meg og presset hodet mitt ned i sengen.. torte ikke åpne øynene.. fikk vite senere på kvelden at en mann og en jente har druknet 100 meter nedenfor huset jeg er i.. Nå mens jeg skriver er det en negativ energi her som jeg aldri har kjent makan til.. har hørt at mange som bor er på internatene sliter med mareritt osv.. Jeg drar hjem i morgentidlig, heldigvis.. blir jo å savne kjæresten min, men det begynte å bli virkelig utrivelig å sitte her alene mens hun er på skolen. Energiene her ble så sterke for et par timer siden at jeg følte at jeg nermest ble jaget ut av huset og lufta ble ekstremt tungt, så ble det en røykepause
Blir du plaget så anbefaler jeg deg å snakke med et medium.. fokuser på å lukke alt av kanaler du måtte ha åpnet ubevisst osv.. Det finnes flinke folk her på forumet som kan hjelpe deg, eller gi deg noen tips i hvertfall Lykke til!
PS: Min erfaring er at den som leter, den finner.. ØNSKER du å få bekreftet at det finnes ånder der ute så får du som regel et svar.. men uheldigvis for mange, inkl. meg, er det lett å få seg negative opplevelser..
Antall ord: 381
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
God talks to us = schizophrenic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
[quote="lizziee"]håper det blir bedre ..
som foreksempel å oppsøke/oppkalle ånder?[/quote]
nei, jeg driver ikke med slike ting. og han tror ikke på ånder o.l engang. jeg har fått høre av han i ettertid at bestemoren sombor i underetasjen, har hørt at nen går oppe. og det begynte de å høre ETTER at jeg var det første gangen. jeg har ikke påkalt noen ånder eller tenkt så mye på dette før nå. har hørt at hvis en har svevd mellom liv og død, er en mere åpen for slike ting. har vært døden nær i år, og alt dette begynte i år. har det kanskje en sammenheng?
som foreksempel å oppsøke/oppkalle ånder?[/quote]
nei, jeg driver ikke med slike ting. og han tror ikke på ånder o.l engang. jeg har fått høre av han i ettertid at bestemoren sombor i underetasjen, har hørt at nen går oppe. og det begynte de å høre ETTER at jeg var det første gangen. jeg har ikke påkalt noen ånder eller tenkt så mye på dette før nå. har hørt at hvis en har svevd mellom liv og død, er en mere åpen for slike ting. har vært døden nær i år, og alt dette begynte i år. har det kanskje en sammenheng?
Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Deppresive følelsen kan også være at du tar inn hans/hennes følelser. Det skjedde her jeg bor. Hun ene som kom for å rense huset ble forferdelig lei seg,deprimert.. dette var guttens følelser hun tok inn. Han hadde det ikke helt godt,hverken da eller da han var i live. Det syke var jo det som skjedde da han gikk inn i lyset ved hjelp av 3 damer og en oppspilt meg. hele gården forandret seg,på et merkelig vis. fuglene begynte å kvitre og de hadde ikke vært her på flere uker,lauet falt frad en bjørken vi stod under og førte han over, og det var KUN den bjørken og ingen av de andre. Så kom gåsehuden da..og grøsningene i nakken og rygg og tungheten i brystet som forsvant. Menst fantastiske følelsen. Så kunne alle smile igjen.. (Glemmer aldri dette,og damene skal ta meg med på flere renselser)
du har vel ikke mail adresse til noen som er flinke til slike ting?
jeg har også hørt at en kan forandre seg til den personen. jeg har følt meg tøffere, voldelig, sint, hevngjerrig og nesten litt kriminell i det siste, og det er absolutt ikke meg. har ikke tenkt over det før, men kan det være at denne personen som følger meg har vært en "ond" person? litt sånn typisk mann?
en annen ting som jeg har funnet ut ,som også kan ha en sammenheng med dette, er at der hvor han bor har det vært en fangeleir. espeland fangeleir het det visst. jeg har fått høre at folk som bor rundt i området der har sett menn i uniformer gått i området der. kan det være en fange eller en vakt eller noe slikt?[/quote]
du har vel ikke mail adresse til noen som er flinke til slike ting?
jeg har også hørt at en kan forandre seg til den personen. jeg har følt meg tøffere, voldelig, sint, hevngjerrig og nesten litt kriminell i det siste, og det er absolutt ikke meg. har ikke tenkt over det før, men kan det være at denne personen som følger meg har vært en "ond" person? litt sånn typisk mann?
en annen ting som jeg har funnet ut ,som også kan ha en sammenheng med dette, er at der hvor han bor har det vært en fangeleir. espeland fangeleir het det visst. jeg har fått høre at folk som bor rundt i området der har sett menn i uniformer gått i området der. kan det være en fange eller en vakt eller noe slikt?[/quote]
Antall ord: 315
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2006 15:57
- 18
Jeg har opplevd noe lignende.Samboeren min og jeg flyttet inn i en gammel bygård med 3 leiligheter i.Vi bodde i 2 etg.Jeg fikk meg en liten hund og det hele begynte da vi hadde bodd der i ca.1 år.Jeg stod opp en morning og satte meg i gostolen i stuen,hunden min la seg ved siden av meg.Plutselig reiste hunden seg opp og knurret og bjeffet mot noe inne på kjøkkenet,han holdt på lenge.Jeg såg ingenting så jeg tok med meg hunden ut på tur.Dette skjedde flere ganger,knurret og bjeffet mot samme plassen på kjøkkenet.Flere ganger opplevde vi at oljeovnen på soverommet stod helt inntil sengen når vi stod opp.Dette var litt rart syntes vi siden samboeren min er helt manisk på sånne ting som trekke ut stikkontakter etter bruk,ikke gå ut av huset når vaskemaskinen går og spesielt at ovnen skal stå midt på golvet.Vi våknet og en natt av vannlekasje fra overetg.rett ned i sengen vår.Vannet kom inn et kjøkkenvindu i 3 etg.og vi skjønner ikke helt hvilken retning vannet har tatt for å komme til soverommet vårt..Jeg våknet og en natt av at jeg lå helt stiv og redd,såg frostrøyken fra pusten min og en svart skikkelse som stod over meg.Jeg prøvde å gripe etter samboeren min men klarte ikke ..Vi opplevde mye som vi syntes var merkelig,og vi gikk rundt og var småsyk hele den tiden vi bodde der.Før vi hadde fortalt dette til noen kom de tre jentene som bodde over oss og fortalte om mange episoder de opplevde i sin leilighet,bla.en svart skikkelse ved komfyren på kjøkkenet..Da fikk jeg frysninger nedover ryggen!Vi flyttet for ca 2 år siden,vi orket ikke bo der lenger.Vi har omtrent ikke vert syk siden den gang!
Antall ord: 333
Hide post links |