Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHei... lurte på en ting.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lene_jinto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2006 12:11
18

Hei... lurte på en ting.

Innlegg av Lene_jinto »

Hei, jeg er ny her, men jeg har en sak som jeg bare lurte litt på:

For noen år siden bodde jeg i et veldig gammelt hus, hvor det skjedde MYE merkelige ting.
Lyset slo seg av og på.. man følte man ble overvåket i gangen, kjøkkenet og trappen.
Ting flyttet på seg, noen slo på igjen lyset når jeg slo det av..
Jeg vet at det bodde en gammel dame der som døde noen år før jeg flyttet inn, men det er nok ikke bare hun som er i dette huset. Det er flere mennesker...

Men, det jeg ville frem til var at helt siden jeg har bodd der og når jeg bodde der, så har jeg fått så innmari plager med ryggen. Noen dager er verre en andre. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått dette, har aldri hatt plager med det fra før. Ingen ulykker, fall osv..
Siden jeg jobber på butikk er dette veldig slitsomt å gå på jobb med noen dager..
Føler meg som en 90 år gammel dame! hehe...
Antall ord: 186
Whatever lizzom..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
myss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2005 20:17
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

mener du at du fikk vondt i ryggen når du bodde der og har det fortsatt eller?
ting har som oftest en logisk forklaring, du jobber i butikk å har kanskje mange tunge løft? en prolaps er lett å pådra seg,- eller det kan være noe muskulært. du har vel vært hos legen med dette antar jeg?
Antall ord: 61
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lene_jinto
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Lene_jinto »

Hei!
Jo, har vært til lege, og går til fysio i perioder.
Joda, seff er det jo vanskelige ting i en butikk til tider, men jeg har ikke jobba der i mer enn et par uker... Og jeg tar jo heller ikke på meg "tunge" ting for å si det sånn.
Har snakka me ei vennine av meg som har litt peiling på dette med ånder og slikt, og hun mener at det er en av de "åndene" som henger igjen i huset har klistra seg på meg.. Og at jeg får det slik som hun/han hadde det de siste årene..
men jeg vet ikke.

Lurte bare på om dere her inne hadde hørt om noe lignende?
Antall ord: 122
Whatever lizzom..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2005 20:17
19
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

joda har hørt om klebeånder, men jeg tror du skal ta det med ro, det har nok en fysiolgisk forklaring. skulle du likevel være i tvil, hadde jeg kontaktet et seriøst medium/klarsynt for å fått avkreftet/ bekreftet det hele.
Antall ord: 44
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Irene_87
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2006 11:41
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Irene_87 »

Hmm.. går det oxo an? :mozilla_undecided:
Antall ord: 6
Smil og vær glad for hver dag som går.. Så skal du se hvor ondt i kjeften du får... :mozilla_sealed:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

Lyset slo seg av og på..
Problemer med strømnettet
man følte man ble overvåket i gangen, kjøkkenet og trappen.
Ting flyttet på seg, noen slo på igjen lyset når jeg slo det av..
Du flyttet på tingene og glemte et(så du det noen gang) Du lider av paranoiditet og fortsatt strømproblemer
[/quote]
Jeg vet at det bodde en gammel dame der som døde noen år før jeg flyttet inn, men det er nok ikke bare hun som er i dette huset. Det er flere mennesker...
hvordan vet du det?
Men, det jeg ville frem til var at helt siden jeg har bodd der og når jeg bodde der, så har jeg fått så innmari plager med ryggen. Noen dager er verre en andre. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått dette, har aldri hatt plager med det fra før. Ingen ulykker, fall osv..
Siden jeg jobber på butikk er dette veldig slitsomt å gå på jobb med noen dager..
Butikk er krevende for ryggen, pluss du kan få skada ryggen uten og falle osv
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Irene_87
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2006 11:41
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Irene_87 »

Hehe, helt enig med deg;)
Antall ord: 5
Smil og vær glad for hver dag som går.. Så skal du se hvor ondt i kjeften du får... :mozilla_sealed:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lene_jinto
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Lene_jinto »

Ehhm, javel.. trodde liksom dette var en seriøs side jeg da..

Hvordan jeg viste at det var flere der?
For både jeg og samboeren min såg dem.
En gammel dame, minst to menner til, husker ikke alle nå, har vel egentlig fortrengt det-

Strømmen og alt det der var helt nytt og fikset opp da vi flyttet inn, så tviler på det, elektriker :mozilla_tongue:
Antall ord: 67
Whatever lizzom..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

så for at du skal se dette som en seriøs side må alle da OHHH! MÅ VÆRE ET SPØKELSE! GARANTERT! DU HAR NOK HUSET FULT!

det som gjør siden nogenlunde seriøs er vel heller at det er en mangfold her
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lene_jinto
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Lene_jinto »

Nei, men for at slike som deg ikke skal svare!
:mozilla_kiss:

herlighet, jeg kommer med et seriøst innlegg og blir trykket ned i driten av dere..
Mitt første innlegg og greier.

Men det er greit det.

Merker i alle fall fort hvem som er seriøs her inne og ikke! :mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Antall ord: 55
Whatever lizzom..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Lene_jinto skrev:Nei, men for at slike som deg ikke skal svare!
:mozilla_kiss:

herlighet, jeg kommer med et seriøst innlegg og blir trykket ned i driten av dere..
Mitt første innlegg og greier.

Men det er greit det.

Merker i alle fall fort hvem som er seriøs her inne og ikke! :mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Forskjellige meninger har ikke nødvendigvis noe med seriøsitet å gjøre. Men jeg kan forstå deg ettersom det kan føles som om RiffSki gjør narr av innlegget ditt.
Likevel skal du ikke ta noe slikt personlig, og hvis du vet det du vet, skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer på den måten du gjør.

Her inne er man for å søke svar og like erfaringer, og høre andres synspunkter. Om du ikke liker det enkelte svarer deg, må jeg nok beklage med et faktum:
Da er det du selv som er lite seriøs.

Spør du meg er det mest gunstig å få forskjellig respons, men man kan ikke alltid få høre det man vil. Er du redd for å få et svar du ikke liker, så ikke still spørsmålet.
Det er så typisk kvinnfolk å ikke forstå akkurat det :D
(HER er jeg ikke seriøs. det gjør meg til en mannssjåvinist og skaper et dårlig inntrykk) ;)
Antall ord: 226
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

mente ikke og gjøre narr, vel jo med det siste innlegget gjorde jeg det, men ikke med det første, bare ville la deg se det fra et annet syn enn og tro alt er skrømt
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sneezy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2004 00:05
20

Innlegg av sneezy »

Mulig den som går igjen,plagdes med ryggen. H*n tar ny energi fra deg ved å overføre " smerten" sin til deg. Hvis denne gjengangeren får hjelp til å komme over dit h*n skal være,blir du kvitt denne smerten,hvis det er tilfelle for smerten din.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links