Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ond eller besatt telefon?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Nov 2005 23:53
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
Ond eller besatt telefon?
Jeg synes det er snodig, men nesten hver eneste gang jeg står i dusjen, så ringer en eller annen telefon. Før var det plagsomt,men nå har jeg løst det veldig enkelt med å ta med både den trådløse hustelefonen, og mobilen inn på badet. De ringer fortsatt, men nå har jeg muligheten til å ta de.
Flere som har samme erfaring?
Er dette utslag av en ond ånd, eller er telefonen rett og slett bare besatt?
Flere som har samme erfaring?
Er dette utslag av en ond ånd, eller er telefonen rett og slett bare besatt?
Antall ord: 81
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
kanskje på tide å innse at du er en telefonoman. Noe som innebærer at du bruker telefonen i så stor grad at den naturligvis somregel vil ringe både når det passer og når det ikke passer?
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hmmm...
Nei, det kan jo også hende at det er fordi jeg driver med IT. Eget firma....
Er folk her inne virkelig så hårsåre, eller har de så dårlig humor at de ikke kan ta en spøk engang?
Nei, det kan jo også hende at det er fordi jeg driver med IT. Eget firma....
Er folk her inne virkelig så hårsåre, eller har de så dårlig humor at de ikke kan ta en spøk engang?
Antall ord: 42
Hide post links |
Ble du fornermet fordi ingen sa at de trodde telefonen din var besatt? Ønsket du en deg en aldri så liten latter på andres bekostning?sjanten24 skrev:
Eller - hva er det da som får deg til å tro at andre ikke kan ta en spøk - noen som ble sure på deg?
Men nå fikk du i hvertfall sagt at du driver eget firma. Gratla
atmi
Antall ord: 91
Hide post links |
Hver gang jeg har glemt telefonen hjemme kan du banne på at noen har ringt, eller skrevet melding.
Sånn er det bare.
Sånn er det bare.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Jeg hadde det slik med den første kjæresten jeg hadde, at hver gang han pratet med meg så ropte moren hans på han fra andre etasje. Han bemerket det nesten hver gang, fordi det aldri skjedde under andre telefonsamtaler, men hver gang vi snakket sammen (noe vi gjorde flere ganger om dagen)..
Tviler på at det er telefonmonstre av ymse slag som har skylden ,
men kanskje det bare er slik at når du tenker "nå ringer det sikkert igjen rett etter at jeg har gått inn i dusjen" kan virke litt selvprofeterende
men kanskje det bare er slik at når du tenker "nå ringer det sikkert igjen rett etter at jeg har gått inn i dusjen" kan virke litt selvprofeterende
Antall ord: 96
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Atmi skrev:Ble du fornermet fordi ingen sa at de trodde telefonen din var besatt? Ønsket du en deg en aldri så liten latter på andres bekostning?sjanten24 skrev:
Eller - hva er det da som får deg til å tro at andre ikke kan ta en spøk - noen som ble sure på deg?
Men nå fikk du i hvertfall sagt at du driver eget firma. Gratla
atmi
Heh, vet ikke helt hvem som fikk seg en god latter på andres bekostning...
Men etter å ha lest ganske så mange av trådene her inne, så må jeg innrømme at det er fryktelig mye useriøst. Og litt humor i hverdagen har aldri skadet noen. Men veldig mange her tar seg selv fryktelig høytidelig......
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Min mobil er nok besatt, hver gang jeg drikker sender den masse sms til masse folk og ringer masse forskjellige folk og bruker opp pengene mine:(
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jepp. Sånn er det bareSol@ngelica skrev:Hver gang jeg har glemt telefonen hjemme kan du banne på at noen har ringt, eller skrevet melding.
Sånn er det bare.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
-
- Nybegynner
- 19
Det er det jeg mener! Helt klart en telefondemon som bruker penger....... Skummelt!!!!RiffSki skrev:Min mobil er nok besatt, hver gang jeg drikker sender den masse sms til masse folk og ringer masse forskjellige folk og bruker opp pengene mine:(
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
hva skjedde med god gammeldags bestettelse av et menneske og få det til og dra på killingspree
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Du kan så si. Tror nok besettelsene forandrer seg med tiden de også, i takt med utviklinga.RiffSki skrev:hva skjedde med god gammeldags bestettelse av et menneske og få det til og dra på killingspree
Ser bare på diverse fjernkontroller som ligger på stuebordet, de har en tendens til å stikke av og gjemme seg. Og det gjør de selvfølgelig på verst mulig tidspunkt.
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
For å være litt seriøs, så ja...selvprofetier kan absolutt være en innflytelse.zind skrev:Jeg hadde det slik med den første kjæresten jeg hadde, at hver gang han pratet med meg så ropte moren hans på han fra andre etasje. Han bemerket det nesten hver gang, fordi det aldri skjedde under andre telefonsamtaler, men hver gang vi snakket sammen (noe vi gjorde flere ganger om dagen)..
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2006 12:26
- 18
mobilen min ringer hver gang jeg legger meg ned for å slappe av, slår aldri feil... plagsomt, men kan ikke slå den av
Antall ord: 23
Hide post links |