Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFlytter kanskje - Hva skal jeg gjøre?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Redfield skrev:
karina skrev:Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
er du? kult :) hva slags musikk driver du med?
men litt mer tilbake til det du spør om....er det sånn at du kommuniserer med de åndene og er knyttet til dem? i såfall er det vel stor grunn til å tro at de vil følge etter? men det er ingen garanti da
Vel, jeg jobber jo ikke akkurat med musikk(ennå), bare litt ved siden av skolen. Går musikklinja, og spiller blant annet cello. Klassisk altså. Men jeg har hvertfall planer om å bli musiker en gang :)

Jeg kan ikke si jeg direkte kommuniserer med åndene. Men jeg har et slags forhold med dem, og jeg føler veldig hva de vil, og om de er vennligsinnede(det er de). Jeg tror ikke de vil følge etter, for huset mitt er gammelt(fra 1919 omtrent, muligens før) og er nok knyttet til det, ikke meg, selv om jeg jo er den her i huset som er mest oppmerksom på dem.

Ikke tror jeg de er hjelpere heller, for det er ikke bare jeg som har merket dem
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links