Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Flytter kanskje - Hva skal jeg gjøre?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Flytter kanskje - Hva skal jeg gjøre?
Jeg er litt redd for at foreldrene mine kommer til å bestemme seg for at vi skal flytte, fordi det som alltid har vært drømmehuset deres(hundre meter unna der vi bor nå) er til salgs. Det er i seg selv veldig trist, siden jeg er veldig glad i huset mitt, men en ting som gjør at jeg får helt vondt inni meg er at da hadde jeg måttet flytte fra spøkelsene mine, som jeg kaller dem. Jeg er veldig glad i dem, og kjenner dem på en måte, og jeg er veldig sikker på at om det flyttet inn noen som ikke forstod at de var der, eller noe sånt noe, så ville de ikke ha det særlig bra her. Kall meg sprø, men jeg vil ikke gjøre det mot dem. Jeg kan vel ikke akkurat ta dem med meg heller. Men jeg føler ikke at de akkurat har hatt en trang til å komme seg over på den andre siden, bare at de har villet at jeg skal vite at de er der. Nå tenker jeg at om vi flytter så kanskje jeg skulle få noen til å drive dem ut? Hva mener dere? Det vil jo muligens være det beste for dem. Også kunne jeg sagt ha det
Antall ord: 220
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2006 11:17
- 18
Du kan jo spørre de nye eierne om du får lov å besøke spøkelsene en gang i blant!
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Stor sjanse for at jeg får ''stikk til psykolog''-blikket til svar.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2006 00:12
- 18
Kan ikke du kjøpe huset da ? Får det vell billig av pappenJeg er litt redd for at foreldrene mine kommer til å bestemme seg for at vi skal flytte, fordi det som alltid har vært drømmehuset deres(hundre meter unna der vi bor nå) er til salgs. Det er i seg selv veldig trist, siden jeg er veldig glad i huset mitt
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Flytter kanskje - Hva skal jeg gjøre?
Vet du helt sikkert at et er ånder å ikke hjelpere da Karina?karina skrev:Jeg er litt redd for at foreldrene mine kommer til å bestemme seg for at vi skal flytte, fordi det som alltid har vært drømmehuset deres(hundre meter unna der vi bor nå) er til salgs. Det er i seg selv veldig trist, siden jeg er veldig glad i huset mitt, men en ting som gjør at jeg får helt vondt inni meg er at da hadde jeg måttet flytte fra spøkelsene mine, som jeg kaller dem. Jeg er veldig glad i dem, og kjenner dem på en måte, og jeg er veldig sikker på at om det flyttet inn noen som ikke forstod at de var der, eller noe sånt noe, så ville de ikke ha det særlig bra her. Kall meg sprø, men jeg vil ikke gjøre det mot dem. Jeg kan vel ikke akkurat ta dem med meg heller. Men jeg føler ikke at de akkurat har hatt en trang til å komme seg over på den andre siden, bare at de har villet at jeg skal vite at de er der. Nå tenker jeg at om vi flytter så kanskje jeg skulle få noen til å drive dem ut? Hva mener dere? Det vil jo muligens være det beste for dem. Også kunne jeg sagt ha det
Du kan jo forsøke å snakke med dem, be dem å gå mot lyset..
Antall ord: 247
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Vel, jeg tror egentlig mye mer på ånder enn på hjelpere, men jeg vet ikke, de gjør liksom mange ting som er så typisk åndelig aktivitet. Men sikker kan man jo aldri være.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
'du får spille som fan dakarina skrev:Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det gjør jeg alltid dapara-vs-normale skrev:'du får spille som **BANNEORD!?** dakarina skrev:Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
'karina skrev:Det gjør jeg alltid dapara-vs-normale skrev:'du får spille som **BANNEORD!?** dakarina skrev:Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
hva spiller du da `? jeg spiller bare cd
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
tøft, tenkte jeg kunne spørre men viste det egentlig, jeg er jo synskkarina skrev:Cello
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Haha, ja selvsagt.para-vs-normale skrev:tøft, tenkte jeg kunne spørre men viste det egentlig, jeg er jo synskkarina skrev:Cello
Antall ord: 25
Hide post links |
Du får håpe at de er klebeånder, da blir de vel med deg.
Du vet jo aldri.
Du vet jo aldri.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
er du? kult hva slags musikk driver du med?karina skrev:Øh, jeg er musiker. Det sier vel sitt om økonomien :mozilla_laughing:
men litt mer tilbake til det du spør om....er det sånn at du kommuniserer med de åndene og er knyttet til dem? i såfall er det vel stor grunn til å tro at de vil følge etter? men det er ingen garanti da
Antall ord: 70
is there anybody out there...?
Hide post links |