Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ouija brett
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Nov 2006 19:54
- 18
Ouija brett
Øh.. vet noen hvor man kan kjøpe ouija brett i Norge? På nett
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lillestrøm
fant heller en norsk side til deg www.geocities.com/ouijabrett
Antall ord: 11
Det er ikke gull alt som glitrer
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 22:53
- 18
- Lokalisering: bergen
Re: Ouija brett
Vil bare nevne at det stort sett er bare de "laveste" energiene som kommer gjennom med et ouija brett.... Og de er ikke alltid like hyggelige og treffe på... Kan være til ettertanke før man anskaffer seg et!Mariefiz skrev:Øh.. vet noen hvor man kan kjøpe ouija brett i Norge? På nett
:mozilla_wink:
Frøy
Antall ord: 60
I LYS OG KÆRLGHET
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Likte ikke de brettene der, såg så barnslige ut, var et som nesten var bra.blackmamba skrev:fant heller en norsk side til deg www.geocities.com/ouijabrett
Husker det var en annen norsk side også, men det er jo bare svindlere som prøver å ta alt for mye penger for dem...
Antall ord: 53
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Nov 2005 23:53
- 19
- Lokalisering: Tønsberg
Ouija-board
Som sagt: de laveste energiene kommer igjennom. Spør deg selv før du begynner, er dette noe du virkelig er klar for?
Har vært borti mennesker som har lekt med det, og jeg har vært nødt til å hjelpe de å "rense" hus, og bli kvitt brettet. Er endel overtro som knytter seg til det, og det er ikke uten grunn. Dette er ikke leketøy!
Har vært borti mennesker som har lekt med det, og jeg har vært nødt til å hjelpe de å "rense" hus, og bli kvitt brettet. Er endel overtro som knytter seg til det, og det er ikke uten grunn. Dette er ikke leketøy!
Antall ord: 68
Hide post links |
Synd at sånt skal være så dyrt.
Men de så ganske barnslige ut ja!!
Men de så ganske barnslige ut ja!!
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2005 21:40
- 19
Re: Ouija-board
Veldig enig, har historier som vil få håret til å reise seg!!!sjanten24 skrev:Som sagt: de laveste energiene kommer igjennom. Spør deg selv før du begynner, er dette noe du virkelig er klar for?
Ikke leketøy!!!
Greit å være nyskjerrig, kjenner du reglene?..... Det er MANGE!!!
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Dem må gjerne begynne å kaste ting etter meg, da filmer jeg det!
Blir faktisk litt glad om dem klarer å skremme meg tror jeg, ja jeg er ganske rar...
Blir faktisk litt glad om dem klarer å skremme meg tror jeg, ja jeg er ganske rar...
Antall ord: 28
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Det er bare èn regel når det gjelder OuiJabrett: Beskytt deg.
Dette kan gjøres på flere måter, hvor en av dem er å visualisere en hvit eller elektrisk blå sfære(kule) av lys rundt deg og området du skal påkalle gjennom brettet med.
Dette kan gjøres på flere måter, hvor en av dem er å visualisere en hvit eller elektrisk blå sfære(kule) av lys rundt deg og området du skal påkalle gjennom brettet med.
Antall ord: 48
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Nov 2005 23:53
- 19
- Lokalisering: Tønsberg
Re: Ouija-board
Lille Drøm skrev:Veldig enig, har historier som vil få håret til å reise seg!!!sjanten24 skrev:Som sagt: de laveste energiene kommer igjennom. Spør deg selv før du begynner, er dette noe du virkelig er klar for?
Ikke leketøy!!!
Greit å være nyskjerrig, kjenner du reglene?..... Det er MANGE!!!
Beskyttelse er nøkkelordet her....erfaring er et annet....
Antall ord: 108
Hide post links |