Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅ.M.i kveld m/Lena Ranehag

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
AMS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2005 23:34
19

Innlegg av AMS »

[quote="Monica_J"]Jeg sier igjen:
Jeg lurer på hvilket medium som hadde vært der og fått bort hu jenta.

Ang. at hun ikke har dratt.... det er ikke bare bare å selge et hotell og flytte da.[/quote]

En ting stusset jeg veldig på når det gjaldt den jenta... Når hun snakket om at hun hadde sett ei jente i trappa, så sa bun at jenta plutselig var blitt borte, og at hun kanskje ahdde klart å finne fred selv. Så sier hun plutselig at det hadde vært et medium der? Og hvorfor merket ikke dette mediet noe til de andre?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Taraxum
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2006 20:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Taraxum »

Kan dem ikke sette opp kameraer??? Jeg har ikke evne til å se noen spøkelser, kan jeg ikke få se de på tv hvertfall da??? Greit nok at skeptikerne vil nok likevel tvile på de evt opptakene,, MEN IKKE JEG!! Tenk så spennende det hadde vært da.. Når de tar kontakt med de som skal være med på programmet, burde de låne med div utstyr, slik at de kanskje kan få opp noe på opptakene... Desto mer spennende om kameraet kanskje skrur seg av hver gang det skjer noe... Lag litt action da. Elsker Åndenes makt, men hadde ikke de i Danmark satt opp et kamera i en stall engang?? Mener det jeg... Hva sier dere?
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Monica_J skrev:Jeg sier igjen:

Ang. at hun ikke har dratt.... det er ikke bare bare å selge et hotell og flytte da.
men prøvde hun i det hele tatt å selge da?
Antall ord: 49
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AMS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2005 23:34
19

Innlegg av AMS »

[quote="Redfield"][quote="Monica_J"]Jeg sier igjen:

Ang. at hun ikke har dratt.... det er ikke bare bare å selge et hotell og flytte da.[/quote]

men prøvde hun i det hele tatt å selge da?[/quote]

Hun ville vil ikke selge, hun snakket jo om at dette var drømmestedet hennes, så da skulle det vel litt mer enn klåfingra spøkelser til for å få henne bort derfra!
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

Redfield skrev:Jeg må bare si det at jeg tror på gjenferd og den slags. det er jo litt derfor jeg er her inne også kan man si. :)

Men hvis det nå er sånn at et eller annet prøver å dytte deg ned en trap...ville ikke de fleste stikki da? Da hadde det jo vært farlig å være der. Det er jo ikke farlig å være et sted "bare" fordi det er noen som går igjen der. Jeg tror dama bløffet med oss.

Hun ble antastet av spøkelset, hun ble forsøkt dyttet ned trappen. Ganske imponert over at hun ble der. Kanskje litt for godt til å være sant?
Jeg skjønner godt at TvNorge vil lage et spennende program. Jeg har fortsatt til gode å møte noen som har blitt fysisk skadet av et gjenferd. (eller fysisk tatt på for den saks skyld. det jeg har fått høre av det jeg ser på som ekstremt troverdige vitner er at det ikke er mulig å fysisk berøre et gjenferd) Så jeg synes det er dumt at TvNorge og Åndenes Makt kanskje i værste fall skremmer opp folk unødvendig mye. Jeg synes det overnaturlige er spennende og fasinerende. men hvor mye troverdighet vil Åndenes Makt få når historiene blir kryddret så fælt at det svir på tunga?
Jeg tror forklaringen her er at hun var nok kjemperedd den dagen det skjedde, men etter en uke så begynner du å tvile på om det virkelig var sånn. Og vi vet alle hvordan mennesker er; går det lang nok tid og vi får ting på avstand, så godtar vi mye rart.

Tror hun rett og slett dyttet hele episoden bak seg, det ville nok jeg også gjort i hennes situasjon. (hvis jeg hadde vært henne noe jeg ikke er, men men dere skjønner poenget :mozilla_laughing: )
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

NoMore skrev:
Redfield skrev:Jeg må bare si det at jeg tror på gjenferd og den slags. det er jo litt derfor jeg er her inne også kan man si. :)

Men hvis det nå er sånn at et eller annet prøver å dytte deg ned en trap...ville ikke de fleste stikki da? Da hadde det jo vært farlig å være der. Det er jo ikke farlig å være et sted "bare" fordi det er noen som går igjen der. Jeg tror dama bløffet med oss.

Hun ble antastet av spøkelset, hun ble forsøkt dyttet ned trappen. Ganske imponert over at hun ble der. Kanskje litt for godt til å være sant?
Jeg skjønner godt at TvNorge vil lage et spennende program. Jeg har fortsatt til gode å møte noen som har blitt fysisk skadet av et gjenferd. (eller fysisk tatt på for den saks skyld. det jeg har fått høre av det jeg ser på som ekstremt troverdige vitner er at det ikke er mulig å fysisk berøre et gjenferd) Så jeg synes det er dumt at TvNorge og Åndenes Makt kanskje i værste fall skremmer opp folk unødvendig mye. Jeg synes det overnaturlige er spennende og fasinerende. men hvor mye troverdighet vil Åndenes Makt få når historiene blir kryddret så fælt at det svir på tunga?
Jeg tror forklaringen her er at hun var nok kjemperedd den dagen det skjedde, men etter en uke så begynner du å tvile på om det virkelig var sånn. Og vi vet alle hvordan mennesker er; går det lang nok tid og vi får ting på avstand, så godtar vi mye rart.

Tror hun rett og slett dyttet hele episoden bak seg, det ville nok jeg også gjort i hennes situasjon. (hvis jeg hadde vært henne noe jeg ikke er, men men dere skjønner poenget :mozilla_laughing: )
Kanskje det er som du sier.
Men jeg stiller meg fortsatt litt tvilende til at ånder dytter folk for å skade dem, og at de i det hele tatt er i stand til å dytte noen. men jeg sitter jo ikke med all verdens kunnskaper om det overnaturlige. er bare intressert i temaet jeg :)
Antall ord: 374
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
juliess
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2006 18:28
18
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av juliess »

Siste nytt er at hun nå har solgt hotellet, men de nye eierne vil trekke seg på grunn av åndenes makt.. Å tror absolutt ikke hun fikk noe igjen for å ha denne saken på tv. Opptakene er et år gamle..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Liker Lena best jeg også.
Stolte ikke helt på de 2 som var der gangen før.
De hadde vel ikke noe rett de.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
catweazle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Des 2005 16:47
18
Lokalisering: Telemark

Innlegg av catweazle »

juliess skrev:Siste nytt er at hun nå har solgt hotellet, men de nye eierne vil trekke seg på grunn av åndenes makt.. Å tror absolutt ikke hun fikk noe igjen for å ha denne saken på tv. Opptakene er et år gamle..
Ifølge Saltenposten ble episoden spilt inn i 2.august, dvs. for 3 måneder siden!!

Skremt vekk fra hotellkjøp:

http://www.an.no/nyheter/article2386013.ece

http://www.ranablad.no/nyheter/article2386738.ece
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

livingdeaddoll skrev:hm.. her sitte jeg med et hotell som jeg kjøpte i fjor, tidligere eiere har gått konkurs før.. hm.. hva må jeg gjøre for å ikke gå konkurs.. hm.. *tenke tenke* jo, jeg kontakter TVnorge, og sier det spøker her..!! så kan de gå rundt å filme her på dette fine hotellet mitt.. og siden jeg er singel og på jakt etter et mannfolk, kan jeg jo alltids få de til å zoome inn på rumpa mi når annledningen byr seg, alt jeg trenger å gjøre er jo å si at jeg er blitt antastet av et gjenferd..!!

men seriøst, syntes episoden var bra.. bare synd mediet kommer med så vage svar, og ikke noe konkret.. skulle gjerne ha visst hva som skjedde på det ene rommet der..
Hun har ikke kjøpt hotellet..og ikke er hun singel heller. Hvis de skulle fått med alt som har skjedd på rommene i 4 etg, måtte de ha laget en hel serie, bare derfra.
Antall ord: 170
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

juliess skrev:Siste nytt er at hun nå har solgt hotellet, men de nye eierne vil trekke seg på grunn av åndenes makt.. Å tror absolutt ikke hun fikk noe igjen for å ha denne saken på tv. Opptakene er et år gamle..
Det ble spillt inn i august i år...1-4 august, faktisk. Og igjen, hun eier ikke hotellet.
Antall ord: 59
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links