Prøvde å poste historien akkurat nå, men siden jeg er helt ny her, måtte seff noe gå galt underveis.. Så jeg veit ikke hvor innlegget mitt ble av! Gjør det derfor kort nå, så får jeg heller svare på evt spørsmål senere..
Ca 6-7 år siden dette skjedde. I et gammelt hus vi leide. Og prøver fortsatt å finne en naturlig forklaring.. Sover og våkner av att jeg blir kastet i luften. Det kjennes ut som om det er noen under senga mi, som på en måte slår så hardt i plankene, at både jeg og madrassen blir slengt i luften. Jeg skriker til samboeren, som ser hva som skjer. Skrur på lyset, men det har gitt seg. Hunden var veldig urolig, og ynket seg. Samboeren bekreftet at han så meg(og madrassen) bli kastet opp i luften. Han hadde også kjent det på sin del av sengen. Altså, plankene under min madrass hang ikke sammen med hans.
Vi har tenkt tilbake på det som skjedde, hva som egentlig skjedde den natta. Samboeren påstår det var hunden, selv om han innrømmer att hunden ikke kunne ha kommet seg under senga.. Han tror verken på ånder eller spøkelser, så jeg føler meg ganske tåpelig her.. Er gald for at han opplevde det også, hvis ikke hadde han ikke trodd meg!
Dette var et engangstilfelle. Har aldri opplevd noe som helst truende ellers i huset. Hvis det var hjemsøkt, hadde vi vel opplevd mer aktivitet..? Skjønner ikke hva som skjedde eller hvorfor. Det var creepy, og vanskelig å glemme.
Må jo da også legge til, at vi ikke bor der mer!
Håper på noen slags svar/naturlige forklaringer! Hva folk tror og mener osv.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Naturlig forklaring..?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 14:30
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 14:30
- 18
Ja..
Dette innlegget skulle sikkert ha vært på "Historier", men..
Antall ord: 10
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |