Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin fars barndomshjem MED OPPDATERING,HVA JEG HAR FUNNET UT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Chnuppa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 12:53
18

Innlegg av Chnuppa »

Velkommen Molly :mozilla_oops: !
Antall ord: 2
Tror du på spøkelser ?? det burde du . Det står rett bak deg !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

Atmi skrev:
liseviola skrev:helt greit at su ikke ser noe, helt ætlig sak det.. ang lang avhandling så skrev jeg det som en overdrivelse fpr og unnerstreke at han skrev mye og utdypende om det..
Jeg syns faktisk du er urettferdig her. Som sagt så ser ikke jeg heller en prikk. Og vet du - når du legger ut slike bilder så må vi få lov å si om vi ikke ser noe.

Personlig er jeg litt bekymret for folk som ser spøkelser i hver eneste krok - jeg tror det er manglende jording og ekstremt ønske om å se noe. Jeg tror det er usunt. Og derfor sier jeg når jeg ikke ser noe - fordi jeg da er ærlig.

Å lete etter skygger, vet du, det ser jeg ikke poenget med. Men på dette bildet så gjorde jeg faktisk det også, så fortsatt ingenting.

Og hvis du er så sikker, hvorfor i allverden hisser du deg sånn opp? Trent fotoøye? Vil det si at vi som bare ser veldig bra egentlig ikke kan se dine spøkelser fordi vi ikke har trent oss til å se på foto?

jeg blir mektig provosert faktisk. Og syns at med mindre dere kan ta de tilbakemeldingen som kommer så kan dere legge bildet i brystlomma og ha drømmen om spøkelset. Men ikke sitt å prøv å bestemme hva dine medmennesker skal mene og gjøre og si - bare for at det skal passe inn i din egen verden. Det er vanvittig provoserende.

Og har du sett spøkelser, og har du så god greie på foto - hva med å gjøre noe med innstillingene på bildet så vi andre og kan se det da? I stede for å kjefte folk ut.

Joda, jeg vet at det ikke var meg du kjeftet på. Jeg ukttrykker bare min reaksjon p\å oippførselen her.

Atmi
lete etter skygger og ha ett stort ønske om og se spøkelser? Ja det er ikke sunt for de som gjør det. men det trenger jeg da altså ikke og gjøre.. jeg ser mer enn nokk fra før jeg. men jeg har ikke holdt på med dette så super lenge, og jeg vet at det er mange her inne som har holdt på med dette mye lengere enn meg her inne,og det er derfor jeg legger det inneher, for og få hjelp og kunn elære mere og utvikle meg videre.

nei jeg beskyller ikke dere andre for og ikke ha bra fotoøye jeg.. jeg sier bare at jeg har greit fotoøye, for det er noen som virker som at insinuerer at jeg ikke ser det som er på bildet, altså gjennspeilingene. men et bilde har jo flere dimensjoner, og det går an og prøve og legge merke til flere ting en hovedelementene i ett bilde..

som jeg sa til deg så er det at du ikke ser noe en helt enkel og greit og ærlig sak. men for at jeg skal respektere det så hadde det jo vært fint og få respekt tilbake også. jeg sier ikk enå at jeg ikke respekterer deg og ditt syn, men det er andre som ikke viser like mye respekt og blir rett og slett usaklige.
for meg er det spiritulle noe man ikke går og tuller med, og heller ikke går man og overanalyserere alt en ser for og kansje ha muligens mulighet til og se noe som kanje kan ligne litt på noe paranormal! nei, det er bare super feil! hadde jeg postet bilder hele tiden der ingen så noe som helst så hadde jeg forstårr godt at folk hadde reagert. men dette er mitt første bilde der jeg ikke er den eneste som ser noe, så da ser jeg ikke hvorfor folk skal begynne og bli sur og sasrkstiske til meg. Jeg kommer med ett bilde og spør om det er noe som ser noe, og hvis de gjør det hva da. jeg bestemmer ikke at folk skal se noe, jeg legger ut bildet for mitt eget ønske om og forstå jeg. Og bli anngrepet og slenkt sarkasme etter var ikke det jeg ba om... og nei! jeg sier ikke at folk SKAL se.. men det handler om og ha interesse for og hjelpe hverandre eller la være hvis en ikke kan. det er normal folkeskikk mener nå jeg da..

ang og redigere bildet så andre ser det, ja, det skal jeg gjøre når jeg får tilbake det redigeringsprogramet jeg er vant til og ha. Jeg har vært nødt til og formatere disken min, og jeg har ikke den cd'n med detprogramet jeg kjenner så jeg har bare ett jeg ikke forstår så godt enda.. :P men jeg får vel "mitt" program om ikke så lenge så da skal jeg fikse det.. :)
Antall ord: 815

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Jeg ser nå no mer en en flekk der men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det bortsett fra at jeg synes det ser ut som et damehode..
Akkurat ja...Tolke det....hvorfor tolke det? Og hvordan avgjøre om en slik tolkning er rett eller ei? hvis 8 av 10 personer ser en dame, og de to siste ser en malings flekk, så er det altså bilde av et damegjenferd?............tror ikke man kan stemme om slike ting....en flekk er en flekk og gjenskinn er gjennskinn...
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

UriGneller skrev:
Jeg ser nå no mer en en flekk der men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det bortsett fra at jeg synes det ser ut som et damehode..
Akkurat ja...Tolke det....hvorfor tolke det? Og hvordan avgjøre om en slik tolkning er rett eller ei? hvis 8 av 10 personer ser en dame, og de to siste ser en malings flekk, så er det altså bilde av et damegjenferd?............tror ikke man kan stemme om slike ting....en flekk er en flekk og gjenskinn er gjennskinn...

Jeg snakker nå ikke om gjenferd :mozilla_wink:
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
blomsten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Okt 2006 16:10
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av blomsten »

Heisann. Så nok ingenting jeg. Fikk nok for dårlig oppløsning og mange pixler og ingen gutt/mann. Tror deg når du sier det viser bedre på orginal. Synd det ikke vises her. De som ser det har nok mye bedre bildeprogram enn meg.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
blomsten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Okt 2006 16:10
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av blomsten »

Hei. Beklager, men jeg så ingenting. Har dårlig pc så det nyttet ikke med de programmer jeg har. Viser nok på orginalen din, bare synd at jeg ikke fikk sett det på pc. Spennende.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OAN
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2005 23:04
19
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av OAN »

Jeg syntes jeg så tydelig ser en gammels mannsskikkelse som står å ser ut av ruten - Munnen hans er veldig sur :( Jeg pleier jo ikke se sånt på bilder dere legger ut, men her syntes jeg det var tydelig... Jeg lagret bildet på maskinen min og forstørret det to ganger.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

OAN skrev:Jeg syntes jeg så tydelig ser en gammels mannsskikkelse som står å ser ut av ruten - Munnen hans er veldig sur :( Jeg pleier jo ikke se sånt på bilder dere legger ut, men her syntes jeg det var tydelig... Jeg lagret bildet på maskinen min og forstørret det to ganger.
mener du han ser sur ut, eller bare streng?
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

UriGneller skrev:
Ok, Gneldrer..
Ang tolking.. Hvis du leser tråden så ser du at Zeluna skrev at hun så en dame uttafor huset, dette fikk meg til å kikke og deretter spørre om det var det "damehodet" hun siktet til. For meg så ser det ut som et damehode men det betyr ikke at jeg tror at det er et gjenferd, hvis du leser det jeg har skrevet så vil du se at jeg selv heller tror at det må være et kreativt innslag fra evt huseiger.

Jeg for min del ser også gutten i vinduet, eller guttene for det er to hoder som overlapper hverandre men det betyr ikke at jeg tror det er gjenferd (sorry til deg Liseviola). Haka til han minste går faktiskt utenforbi vinduskarmen mens det ser ut som om resten av hodet er innenfor vinduet, vet ikke hva det heter men det kan se ut til at det ligger bilde oppå bilde. Er dette mulig med digitalkamera?
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BestWish
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2006 11:28
18
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Nordland

Innlegg av BestWish »

Men, det er jo noe i det andre vinduet også...ser dere det...?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zeluna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2006 18:32
18
Lokalisering: Nord-Norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Zeluna »

Diffusa skrev: Ang tolking.. Hvis du leser tråden så ser du at Zeluna skrev at hun så en dame uttafor huset, dette fikk meg til å kikke og deretter spørre om det var det "damehodet" hun siktet til. For meg så ser det ut som et damehode men det betyr ikke at jeg tror at det er et gjenferd, hvis du leser det jeg har skrevet så vil du se at jeg selv heller tror at det må være et kreativt innslag fra evt huseiger.
For the record... Zeluna var sarkastisk ang "damen". Det ser kanskje DU om du leser tråden.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anca-77
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2006 10:32
18

Innlegg av anca-77 »

_Spirit_ skrev:http://bildr.no/view/16925

Der. Noen andre som ser?

Jeg er helt sikker på at jeg ser en gammel mann helt øverst i vinduet... noen andre som ser det??? Ellers kan jeg muligens skimte et eller anna nederst i vinduet, men er ikke helt sikker
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tunrida
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Okt 2006 22:06
18
Lokalisering: oslo

hmm

Innlegg av Tunrida »

helt klart at det er en liten skikkelse som rekker så vidt opp til karmen.. og jeg ser også at det er noen rammer/bilder på veggene. tydlig en som er nysgjerrig på hvem dere var,og hvorfor dere egentlig var der..
Antall ord: 42
Tunrida

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Shit! En liten gutt er det ja, men jeg ser bare til under øynene hans. Titter over kanten. Smale øyne, han er nok nysgjerrig som det har blitt skrevet før, og bildene på veggen henger der uten tvil...
Jeg fikk en følelse av at det er en energi som henger igjen, kanskje faren din? Gutten er blond, rund i ansiktet, jeg vil tro 4-5 år. Som jeg skrev ista, ganske smale øyne, kan være fordi han myser mot sola..
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

stajn skrev:Shit! En liten gutt er det ja, men jeg ser bare til under øynene hans. Titter over kanten. Smale øyne, han er nok nysgjerrig som det har blitt skrevet før, og bildene på veggen henger der uten tvil...
Jeg fikk en følelse av at det er en energi som henger igjen, kanskje faren din? Gutten er blond, rund i ansiktet, jeg vil tro 4-5 år. Som jeg skrev ista, ganske smale øyne, kan være fordi han myser mot sola..
nææ.. faren min er det da lite sannynlig at det er.. har iallefall ikke fått med meg at han er død.. :p og den gutten som dere snakker om som titter så vidt ut er fortsatt tanten min! :p hun var lam i fra nakken og helt ned, pga polio, og hun brukte og sitte i der i rullestolen sin atme det vinduet og se ut på søskenene sine når de holdte på ute..
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links