Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det noen som "ser"....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2004 17:59
- 20
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 2 ganger
Er det noen som "ser"....
om det er noe i huset mitt? Jeg hører merkelige lyder og akkurat som om noen går i gangen noen ganger. Hadde en spesiell plante som plutselig bevegde seg uten at det var noen som gikk forbi. Den planten var langt fra vinduet og det var andre planter rundt som ikke rørte på seg.
Har også sett skygger. Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg lurer på om det er noe jeg har innbildt meg, eller om det faktisk er noe her. Minstemann våkner hver natt, så jeg lurer på om det kan være noe på rommet hans også. Han er snart 2 år.
Har også sett skygger. Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg lurer på om det er noe jeg har innbildt meg, eller om det faktisk er noe her. Minstemann våkner hver natt, så jeg lurer på om det kan være noe på rommet hans også. Han er snart 2 år.
Antall ord: 112
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
kanskje
kanskje du skulle kontakte et medium som kan spörre om det er noe der, evt hjelpe dem videre?
Antall ord: 19
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Takk for svar, men det koster skjorta å få et medium hit. En må betale reise osv. Enn om det er bare noe jeg innbilder meg da? Da kan du snakke om å kaste penger ut vinduet.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Du kan jo prøve å ikke innbilde deg det, for jeg tror det er veldig lett å påvirke ting psykisk.
Men hva vet jeg? Jeg tror fortsatt spøkelser er noe inni vårt hode
Men hva vet jeg? Jeg tror fortsatt spøkelser er noe inni vårt hode
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
Hvor i Trøndelag bor du da?? Vet om ei trønderdame du kan ringe...
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
deet
det du kan gjöre er å kontakte et medium först å höre om personen kan få noen kontakt med noe i huset ditt, for å få bekreftet om det er noe der eller ikke, för du evt bruker masse ressurser til kanskje ingen nytte :mozilla_smile: det er ikke like dyrt heller...
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2005 03:30
- 18
- Lokalisering: melhus
ja hvor i trøndelag bor du? vet om flere du kan kontakte, men det er vel greiest og kontakte noen som bor ikke så langt fra deg da..
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Re: deet
Kan mediumet sjekke det via telefon, før personen evt tar turen?green eyes skrev:det du kan gjöre er å kontakte et medium först å höre om personen kan få noen kontakt med noe i huset ditt, for å få bekreftet om det er noe der eller ikke, för du evt bruker masse ressurser til kanskje ingen nytte :mozilla_smile: det er ikke like dyrt heller...
Antall ord: 68
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
kanskje
vel, det er et medium kan gjöre er å föle på energiene der.....skal da ikke behöve å ha `fysisk` kontakt med stedet...finner da ut om det er noe fremmed der eller ikke...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Ok, bare syns det høres litt drøyt ut
Antall ord: 10
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2006 23:05
- 18
hei. jeg har noe lignende som MONICA J, bare det at jeg har også luktet ting, sett ting, hørt rare lyder, sett ting bevege seg og sett skygger...
jeg er ikke alene om å ha gjort dette, min lillesøster på 16år og kjæresten min på 23 har også sett dette.....
jeg har hadd besøk av en "spøkelses utdriver", han "jaget" ut 3 stk. men 10 min etter at han dro måtte jeg på do. Jeg gikk i mellomgangen og fikk en svært ubehageli følelse; jeg tok i dør klinken og fikk "strøm" i meg, jeg snudde, hentet kjæresten min og han opplevde det samme... det virker som at det er flere igjen i huset mitt og at de er sinte fordi at "vennene" er borte....
jeg har måttet flytte inn til mamma igjen, tør ikke være i mitt eget hus lenger. er det noen her som kan hjelpe meg???? :mozilla_surprised:
jeg er ikke alene om å ha gjort dette, min lillesøster på 16år og kjæresten min på 23 har også sett dette.....
jeg har hadd besøk av en "spøkelses utdriver", han "jaget" ut 3 stk. men 10 min etter at han dro måtte jeg på do. Jeg gikk i mellomgangen og fikk en svært ubehageli følelse; jeg tok i dør klinken og fikk "strøm" i meg, jeg snudde, hentet kjæresten min og han opplevde det samme... det virker som at det er flere igjen i huset mitt og at de er sinte fordi at "vennene" er borte....
jeg har måttet flytte inn til mamma igjen, tør ikke være i mitt eget hus lenger. er det noen her som kan hjelpe meg???? :mozilla_surprised:
Antall ord: 165
Angelica/sweetlips
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Hei sweetlips og velkommen til paranormal
La oss håpe at noen snille mennesker kan hjelpe oss.
Synd at du ikke ble kvitt alle sammen da.... Hadde dere virkelig så mange ånder hos dere? Det må ha vært meget urolig
Jeg og har kjent røyklukt nede i kjelleren og jeg VET at leieboeren ikke røyker og at hun ikke lar noen andre røyke inne heller. Hun har ei lita datter.
La oss håpe at noen snille mennesker kan hjelpe oss.
Synd at du ikke ble kvitt alle sammen da.... Hadde dere virkelig så mange ånder hos dere? Det må ha vært meget urolig
Jeg og har kjent røyklukt nede i kjelleren og jeg VET at leieboeren ikke røyker og at hun ikke lar noen andre røyke inne heller. Hun har ei lita datter.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Herlighet..her sitter jeg og aner fred og ingen fare også plutselig fikk jeg kjempefrysninger i hodet uten at jeg sitter i trekken. Jeg sitter faktisk rett ved vedovnen som det er full fyr i.... uææææææææh
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2006 23:05
- 18
hei Monica j...
jeg og søss å typen min var der for 20min siden for å hente ting....
søss stoppet, sniffet å sa "LUKT!!! DET LUKTER TE!!!!!... KJENNER DERE OGSÅ DET??"
både jeg og han stoppet, luktet og ble stående... jeg kjente igjenn den lukten... har du noen gang smakt te'en "apple& cinnamon"? det har jeg og det luktet nesten som den... bare ENDA sterkere kanel..... eller bare kanel.... da kjente vi alle 3 den samme lukten...... ja jeg hadde 3 og er BRENNSIKKER på at det er fler... hmmm. det der med røyklukten var rart... kan det være noe som svidde seg? ledning? sto i ovnen? støv? brent papir?
jeg og søss å typen min var der for 20min siden for å hente ting....
søss stoppet, sniffet å sa "LUKT!!! DET LUKTER TE!!!!!... KJENNER DERE OGSÅ DET??"
både jeg og han stoppet, luktet og ble stående... jeg kjente igjenn den lukten... har du noen gang smakt te'en "apple& cinnamon"? det har jeg og det luktet nesten som den... bare ENDA sterkere kanel..... eller bare kanel.... da kjente vi alle 3 den samme lukten...... ja jeg hadde 3 og er BRENNSIKKER på at det er fler... hmmm. det der med røyklukten var rart... kan det være noe som svidde seg? ledning? sto i ovnen? støv? brent papir?
Antall ord: 115
Angelica/sweetlips
Hide post links |