Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅ.M.i kveld m/Lena Ranehag

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 19:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: arendal/tvedestrand

Re: Å.M.i kveld m/Lena Ranehag

Innlegg av thea84 »

syns episoden var bra, men savner fortsatt bevis for at det virkelig er noe der,
jeg tror på det de forteller, men man vet jo aldri.
rart de ikke setter opp film kamera eller noe sånt, siden det skjer så ofte!
lene syns jeg er kjempe flink, uten så mye hokus pokus!
Antall ord: 53
"Find your spot on earth, and ride it"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: ÅM

Innlegg av karina »

Asbjørn skrev:
karina skrev:
Anais skrev:
karina skrev:Æææ jeg skulle ta opp programmet ikveld, også hadde jeg glemt å stille klokka på tv'n, så jeg tok opp et program om dverger istedet! Noen som vet når reprisen går?
Tror ikke ÅM går i reprise...mulig jeg tar feil. Andre som vet? :mozilla_undecided:
JAMMEN JEG MÅÅÅ SEEE!!!! :(
Webtv, DEN funker...;-)
http://clients.playout.se/goservice.asp ... ervice.xml
Fikk sett Olav M med den, så nå venter jeg på at K T skal dukke opp også . . ;-)
A
Det kom ingenting!
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Sep 2004 12:25
20
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

karina skrev:Æææ jeg skulle ta opp programmet ikveld, også hadde jeg glemt å stille klokka på tv'n, så jeg tok opp et program om dverger istedet! Noen som vet når reprisen går?
åhh dæsken, jeg ler så jeg griner nå... Ingen forkleinelse for dverger, men jeg ser for meg sjokket ditt når du skal se på Åndenes Makt og der kommer det plutselig bare masse dverger. Var nok åndeverdenen som stod bak og gjerne ville at du skulle se programmet om dverger ja ;) kødda
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Re: ÅM

Innlegg av skeptikeren »

karina skrev:
Asbjørn skrev:
karina skrev:
Anais skrev:
Tror ikke ÅM går i reprise...mulig jeg tar feil. Andre som vet? :mozilla_undecided:
JAMMEN JEG MÅÅÅ SEEE!!!! :(
Webtv, DEN funker...;-)
http://clients.playout.se/goservice.asp ... ervice.xml
Fikk sett Olav M med den, så nå venter jeg på at K T skal dukke opp også . . ;-)
A
Det kom ingenting!
Du må registrere deg og betale 39 penger for og se den episoden
Antall ord: 107
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av sosja »

Å, det var så spennende i går, tøff dame det der, jeg hadde vel takket for meg og pakket og kommet meg ut døra for lenge siden. Kjempebra episode, endelig....
Antall ord: 32
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

ja, dette var et bevis på at noen kan det mens andre bare er sirkusartister og knapt klarer å forholde seg til det fysiske livet.

for å si det på en annen måte så er både Lada og Mercedez betegnet som biler.

Bra jobbet fra Lena, som ikke trenger å mase skjorta av seg for å få oppmerksomhet.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
waize
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jul 2005 12:02
19
Lokalisering: Storsteinnes, Troms

Innlegg av waize »

de kunne har prøvd å bruke evp og
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hm.. her sitte jeg med et hotell som jeg kjøpte i fjor, tidligere eiere har gått konkurs før.. hm.. hva må jeg gjøre for å ikke gå konkurs.. hm.. *tenke tenke* jo, jeg kontakter TVnorge, og sier det spøker her..!! så kan de gå rundt å filme her på dette fine hotellet mitt.. og siden jeg er singel og på jakt etter et mannfolk, kan jeg jo alltids få de til å zoome inn på rumpa mi når annledningen byr seg, alt jeg trenger å gjøre er jo å si at jeg er blitt antastet av et gjenferd..!!

men seriøst, syntes episoden var bra.. bare synd mediet kommer med så vage svar, og ikke noe konkret.. skulle gjerne ha visst hva som skjedde på det ene rommet der..
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Skjønner ikke hvorfor de ikke graver litt dypere i dette. Sett opp kamera her og der, overnatte selv innpå rommet og sånn. Syntes det var mer spennende før med Åndenes Makt. Da fikk man jo litt action :o) Bord som ble knust, leker som rørte seg og sånn. Og man tenker jo litt som livingdeaddoll sier. Klart det er god reklame for hotellet dette. En annen mulighet er sånn som de hadde på Fornemmelse for mord, da brukte de 2 klarsynte på en enkelt sak. Det er jo et kjempebra konsept dette, og det er såå mye mer de kunne gjort ut av det. Uansett så skal det innrømmes at hver søndag så benker jeg meg foran tvn og håper at det skal skje noe overnaturlig på Åndenes Makt :mozilla_smile:
Antall ord: 139
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

det som irriterer meg med fornemmelse for mord, er at de ikke viser hva som skjer etter at de "synske" har kommet med informasjon. tviler på at politiet tar i bruk den nye informasjonen de har fått..
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Jeg må bare si det at jeg tror på gjenferd og den slags. det er jo litt derfor jeg er her inne også kan man si. :)

Men hvis det nå er sånn at et eller annet prøver å dytte deg ned en trap...ville ikke de fleste stikki da? Da hadde det jo vært farlig å være der. Det er jo ikke farlig å være et sted "bare" fordi det er noen som går igjen der. Jeg tror dama bløffet med oss.

Hun ble antastet av spøkelset, hun ble forsøkt dyttet ned trappen. Ganske imponert over at hun ble der. Kanskje litt for godt til å være sant?
Jeg skjønner godt at TvNorge vil lage et spennende program. Jeg har fortsatt til gode å møte noen som har blitt fysisk skadet av et gjenferd. (eller fysisk tatt på for den saks skyld. det jeg har fått høre av det jeg ser på som ekstremt troverdige vitner er at det ikke er mulig å fysisk berøre et gjenferd) Så jeg synes det er dumt at TvNorge og Åndenes Makt kanskje i værste fall skremmer opp folk unødvendig mye. Jeg synes det overnaturlige er spennende og fasinerende. men hvor mye troverdighet vil Åndenes Makt få når historiene blir kryddret så fælt at det svir på tunga?
Antall ord: 227
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Monica_J »

Jeg sier igjen:
Jeg lurer på hvilket medium som hadde vært der og fått bort hu jenta.

Ang. at hun ikke har dratt.... det er ikke bare bare å selge et hotell og flytte da.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2005 15:29
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av charra »

Monica_J skrev:Jeg sier igjen:
Jeg lurer på hvilket medium som hadde vært der og fått bort hu jenta.

Ang. at hun ikke har dratt.... det er ikke bare bare å selge et hotell og flytte da.
Finnes jo medium de fleste plasser. Det viktigste er vel et hun jenta fikk fred :mozilla_wink:
Antall ord: 56
Charlotte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Des 2005 00:12
18
Lokalisering: vestfold

Innlegg av Silky »

[quote="karina"]Æææ jeg skulle ta opp programmet ikveld, også hadde jeg glemt å stille klokka på tv'n, så jeg tok opp et program om dverger istedet! Noen som vet når reprisen går?[/quot

HAHAHAHAHAHAHA!!! :D SÅ LÆTTIS...
Antall ord: 39
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Des 2005 00:12
18
Lokalisering: vestfold

Innlegg av Silky »

Tjohei skrev:Skjønner ikke hvorfor de ikke graver litt dypere i dette. Sett opp kamera her og der, overnatte selv innpå rommet og sånn. Syntes det var mer spennende før med Åndenes Makt. Da fikk man jo litt action :o) Bord som ble knust, leker som rørte seg og sånn. Og man tenker jo litt som livingdeaddoll sier. Klart det er god reklame for hotellet dette. En annen mulighet er sånn som de hadde på Fornemmelse for mord, da brukte de 2 klarsynte på en enkelt sak. Det er jo et kjempebra konsept dette, og det er såå mye mer de kunne gjort ut av det. Uansett så skal det innrømmes at hver søndag så benker jeg meg foran tvn og håper at det skal skje noe overnaturlig på Åndenes Makt :mozilla_smile:
åndenes makt er ikke ute etter å bevise noen ting for deg. folk får velge selv om de vil tro eller ikke. Men man kommer langt hvis man er god til å lese folk og se om de lyver eller ikke.. jeg synes mange av menneskene på åndenes makt er troverdige.
Antall ord: 191
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links