Der jeg bodde tidligere iet gammelt hus bygget i år 1934, så spøkte det.
Opplevde at en hammer du banker kjøtt med kom susende gjennom lufta og landet mellom bena mina, også at det banket i vegger såpass kraftig at det hørtes ut som om noen stod på utsida av huset og slo i veggen, bankelydene flyttet seg også rundt huset.
kaltdvanns krana slo seg på av seg selv på kjøkkenet og skap dører med en slik lås som su løfter, ble åpnet etter at jeg gjentatte ganger lukket dem.
Bodde der i fire år, til og begynne med var det skremmende og jeg var sikker på at "det" var ute etter å ta meg, men etterhvert roet det seg og "vi" klarte å leve sammen:-)
Er det noen som kan si meg hva detter var, det har tidliger bodd en gammel dame i huset som var svært kristen av seg og medlem av jehovas vitne?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hei alle sammen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 09:36
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: rognvaldsvåg
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Kan ikke si om det var henne, men det var iallefall noen som hadde et sterkt ønske om å bli lagt merke til. Var nok ikke ute etter deg, men din oppmerksomhet. Husk at såkalte spøkelses ånder sitter fast imellom denne verden og neste, de trenger hjelp til å komme seg over. Det er en ganske fortvilt situasjon...
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 09:36
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: rognvaldsvåg
heisann
uansett så var dette en tid fylt med masse rare tanker og frykt for hva dette gjengerdet kunne utsette meg og min famillie for, når det var i stand til å løfte gjenstander og sende dem av gårde, da er der farde på ferde vil jeg si, vi bor ikke lenger i dette huset, heldigvis:-)
Antall ord: 57
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |