Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva skjer??? Forts.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:19
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Hva skjer??? Forts.
Kom til å tenke på en ting til.
For cirka et halvt år siden satt jeg hjemme alene og så på tv. Rommet ble plutselig iskaldt, det blåste ned noen papirer som lå på pc-bordet i stua og katten stilte seg i en truende stilling (sidelengs, krum rygg, ørene bakover og hvesende mot et punkt midt på stuegulvet). Jeg avblåste det hele som trekk eller lignende, men alle dører og vinduer var igjen...
I tillegg må jeg ta med at jeg føler meg tappet for energi etter at vi flyttet inn i leiligheten. Jeg lider ikke av hverken blod- eller jernmangel...
For cirka et halvt år siden satt jeg hjemme alene og så på tv. Rommet ble plutselig iskaldt, det blåste ned noen papirer som lå på pc-bordet i stua og katten stilte seg i en truende stilling (sidelengs, krum rygg, ørene bakover og hvesende mot et punkt midt på stuegulvet). Jeg avblåste det hele som trekk eller lignende, men alle dører og vinduer var igjen...
I tillegg må jeg ta med at jeg føler meg tappet for energi etter at vi flyttet inn i leiligheten. Jeg lider ikke av hverken blod- eller jernmangel...
Antall ord: 105
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2006 15:49
- 18
spennende, men skumelt.
Antall ord: 3
Mennesker er ikke allt i Universet. Det er noe større enn oss!
Egoister godtar ikke dette.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg vet. Lurer på hva dette kan komme av. Håper du leste foregående innlegg også... Sånn for helhetens skyld, mener jeg...
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2005 20:17
- 19
- Lokalisering: skien
etter er det du beskriver, kan det virke som det kan være noe i leiligheten deres. hadde jeg vært deg , ville jeg fått noen til å komme å rense leiligheten. du sier at du føler deg tappet av energi, å så lenge du ikke finner noen fysiolgiske feil,kan det jo rett å slett være noe som tapper deg, men det er du sikkert klar over siden du skriver her inne på forumet. håper ting ordner seg for deg!
Antall ord: 81
myss
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg trur ikke det var noe farlig, sikkert en engel som ville leke med deg. Ikke for å skremme deg, men kanskje ville prøve å kontakte deg. Eller det kan hendte at din energi ble tilført til engelene som sto rundt deg og beskytet deg mot det onde(helvete). Ikke vær redd!
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
bare for å understreke en ting: engler skremmer ikke, eller tapper deg for energi,- de er hos oss for å beskytte eller bistå oss i ting vi står overfor. du ha også hjelpere som trår til når de anser det som nødvendig....
Antall ord: 44
myss
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:10
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Hvorfor tror du at englene er slik at de skremmer folk selv om de ikke mener å skremme? Prøver bare å forstå deg.hysen skrev:jeg trur ikke det var noe farlig, sikkert en engel som ville leke med deg. Ikke for å skremme deg, men kanskje ville prøve å kontakte deg. Eller det kan hendte at din energi ble tilført til engelene som sto rundt deg og beskytet deg mot det onde(helvete). Ikke vær redd!
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 18
Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men jeg har et bilde i hodet mitt som svar, men jeg for ikke den ut.blomsten skrev:Hvorfor tror du at englene er slik at de skremmer folk selv om de ikke mener å skremme? Prøver bare å forstå deg.hysen skrev:jeg trur ikke det var noe farlig, sikkert en engel som ville leke med deg. Ikke for å skremme deg, men kanskje ville prøve å kontakte deg. Eller det kan hendte at din energi ble tilført til engelene som sto rundt deg og beskytet deg mot det onde(helvete). Ikke vær redd!
Jeg kan si det at du er beskyttet, du har engler rundt deg.
Hvis katten ikke hadde vært rolig, da veit du at det er noen som vil plage deg. Jeg for da håpe at det går bra med deg Si i fra hvis dette skjer flere ganger. :mozilla_wink:
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Feil person hehe
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Skjønner deg godt, men jeg synes myss høres fornuftig ut. Spørsmålet er bare hvor det finnes folk som kan fjerne sånt og hvordan kontakter vi dem. Gule sider?
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
håper ikke jeg har skremt deg, det var virkelig ikke meningen! poenget mitt var at du burde få sjekket det ut hvis det PLAGET deg! mye skjer overalt uten det er til skade eller ulempe for oss, men det viktigste er hva DU føler,-er du utrygg ville jeg gjort noe med det,føles det helt ok,ja lær deg å leve med det!
Antall ord: 67
myss
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 18
Hvis katten ikke hadde vært rolig, da veit du at det er noen som vil plage deg. Jeg for da håpe at det går bra med deg Si i fra hvis dette skjer flere ganger. :mozilla_wink:[/quote]
Jammen, det er nettopp det... Katten er ikke spesielt rolig når dette skjer... Hun er mer "rabiat", om du skjønner...
Jammen, det er nettopp det... Katten er ikke spesielt rolig når dette skjer... Hun er mer "rabiat", om du skjønner...
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
OK, vennene mine har sakt flere ganger JEG skjønner deg ingenting. Det er forde jeg kommer med tåplige teorier hele tiden. Ikke ta det så negativt da :mozilla_smile:
Men katten sto jo stille ikke sant. Den begynnte ikke å slåss mot luften? Men men, snakk med en prest og hør hva han sier? :mozilla_wink:
Men katten sto jo stille ikke sant. Den begynnte ikke å slåss mot luften? Men men, snakk med en prest og hør hva han sier? :mozilla_wink:
Antall ord: 59
Hide post links |