Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ min fars barndomshjem MED OPPDATERING,HVA JEG HAR FUNNET UT
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2006 18:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nord-Norge
- Blitt takket: 1 gang
Jeg ser en dame som står uttafor huset... Tok det liksom for gitt at alle så henne men, jøss! Så tøft!!
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Er det hun som er på muren på kortsiden av huset du mener?
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2005 03:30
- 18
- Lokalisering: melhus
lol! har jeg blitt ett spøkelse også nå?? lol.. da må jeg si at jeg er skuffa!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2005 03:30
- 18
- Lokalisering: melhus
jeg ser ikke noe annsikt på muren jeg..? :sDiffusa skrev:Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Antall ord: 34
Hide post links |
Jeg syns faktisk du er urettferdig her. Som sagt så ser ikke jeg heller en prikk. Og vet du - når du legger ut slike bilder så må vi få lov å si om vi ikke ser noe.liseviola skrev:helt greit at su ikke ser noe, helt ætlig sak det.. ang lang avhandling så skrev jeg det som en overdrivelse fpr og unnerstreke at han skrev mye og utdypende om det..
Personlig er jeg litt bekymret for folk som ser spøkelser i hver eneste krok - jeg tror det er manglende jording og ekstremt ønske om å se noe. Jeg tror det er usunt. Og derfor sier jeg når jeg ikke ser noe - fordi jeg da er ærlig.
Å lete etter skygger, vet du, det ser jeg ikke poenget med. Men på dette bildet så gjorde jeg faktisk det også, så fortsatt ingenting.
Og hvis du er så sikker, hvorfor i allverden hisser du deg sånn opp? Trent fotoøye? Vil det si at vi som bare ser veldig bra egentlig ikke kan se dine spøkelser fordi vi ikke har trent oss til å se på foto?
jeg blir mektig provosert faktisk. Og syns at med mindre dere kan ta de tilbakemeldingen som kommer så kan dere legge bildet i brystlomma og ha drømmen om spøkelset. Men ikke sitt å prøv å bestemme hva dine medmennesker skal mene og gjøre og si - bare for at det skal passe inn i din egen verden. Det er vanvittig provoserende.
Og har du sett spøkelser, og har du så god greie på foto - hva med å gjøre noe med innstillingene på bildet så vi andre og kan se det da? I stede for å kjefte folk ut.
Joda, jeg vet at det ikke var meg du kjeftet på. Jeg ukttrykker bare min reaksjon p\å oippførselen her.
Atmi
Antall ord: 307
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Er det deg? Trodde det var morra di eller noe... Haha...liseviola skrev:lol! har jeg blitt ett spøkelse også nå?? lol.. da må jeg si at jeg er skuffa!
Antall ord: 31
Hide post links |
ja det må jeg si var en ung mor. Veldig ung.Zeluna skrev:Er det deg? Trodde det var morra di eller noe... Haha...liseviola skrev:lol! har jeg blitt ett spøkelse også nå?? lol.. da må jeg si at jeg er skuffa!
Atmi
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg så ikke så nøye på det da... Haha.Atmi skrev:ja det må jeg si var en ung mor. Veldig ung.Zeluna skrev:Er det deg? Trodde det var morra di eller noe... Haha...liseviola skrev:lol! har jeg blitt ett spøkelse også nå?? lol.. da må jeg si at jeg er skuffa!
Atmi
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det vises helt oppi hjørnet på kort siden av huset, altså på muren nesten helt oppe der kledningen begynner i hjørnet som peker mot deg.liseviola skrev:jeg ser ikke noe annsikt på muren jeg..? :sDiffusa skrev:Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Antall ord: 63
Hide post links |
Jaha? Kvinneansikt sier du? Langt hår eller?Diffusa skrev:Det vises helt oppi hjørnet på kort siden av huset, altså på muren nesten helt oppe der kledningen begynner i hjørnet som peker mot deg.liseviola skrev:jeg ser ikke noe annsikt på muren jeg..? :sDiffusa skrev:Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Atmi
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nei det ser bare slik ut for det/hun ser så spe ut. Sikkert no som er tegnet eller malt opp bare..Atmi skrev:Jaha? Kvinneansikt sier du? Langt hår eller?Diffusa skrev:Det vises helt oppi hjørnet på kort siden av huset, altså på muren nesten helt oppe der kledningen begynner i hjørnet som peker mot deg.liseviola skrev:jeg ser ikke noe annsikt på muren jeg..? :sDiffusa skrev:Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Atmi
Antall ord: 98
Hide post links |
Jeg må inrømme at jeg syns det ser ut som en flekk, og ikke som kvinne. Men lurte bare på om dere tolket noen streker som hår.Diffusa skrev:Nei det ser bare slik ut for det/hun ser så spe ut. Sikkert no som er tegnet eller malt opp bare..Atmi skrev:Jaha? Kvinneansikt sier du? Langt hår eller?Diffusa skrev:Det vises helt oppi hjørnet på kort siden av huset, altså på muren nesten helt oppe der kledningen begynner i hjørnet som peker mot deg.liseviola skrev:jeg ser ikke noe annsikt på muren jeg..? :sDiffusa skrev:Hehe.. jeg siktet nå til det ansiktet på muren.. Et lite kvinne hode, men det kan jo være malt på eller no.
Atmi
jeg syns det ser ut som en liten flekk
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg ser nå no mer en en flekk der men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det bortsett fra at jeg synes det ser ut som et damehode..
Det kan jo for all del bare være et kreativt innslag :mozilla_wink:
Antall ord: 43
Hide post links |
Diffusa skrev:Jeg ser nå no mer en en flekk der men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det bortsett fra at jeg synes det ser ut som et damehode..
ja - jeg merker også at det er flekket med maling flere steder på veggen
Antall ord: 59
Hide post links |