Nå er det bare å få på tv'en:
Berømte gjenferd (1:26)
(Dead famous) Amerikansk underholdningsserie. Chris Flemming er kjent for sitt klarsyn og sine paranormale evner. Sammen med skeptikeren Gail Porter drar han rundt på den amerikanske vestkysten for å oppsøke steder som hjemsøkes av døde celebriteter.
Programmet slutter kl. 21:00
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ TV 2 Zebra Fredager 20.10
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2005 16:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Des 2004 09:51
- 19
- Lokalisering: Østfold
I går 27.10
Noen som så på dette i går?
Fikk ikke med meg hele, men det var veldig spennende det jeg så i allefall!
De var på Alcatraz. Et gammelt fengsel som ligger på en øy! Det skulle være veldig sikkert, for det var iskaldt vann rundt. Men de har visst funnet ut at det var mulig å svømme derfra og overleve. Er ikke så sikker på historien, leste bare så vidt litt i dag tidlig. Men søk det opp
Det som var mest spennende av det jeg så var når han gikk inn i en celle, bare han med et kamera. Så begynte han å snakke til gjenferdet. "Kan du bevise at du fins. Det er mange som ikke tror på deg." Etter en liten stund hørte man en stemme/lyd. De hadde tekstet på tv`en da og ut i fra det sa den "I cannot". Når man leste det og hørte etter kan den ha sagt det, men sammenhengene og fort som "akenno". lavt da.. og grumsete.
Og så spurte han "Skremmer jeg deg?" og så noe mer jeg ikke husker..
Så sa den noe mer som ble stavet med "I will kill you". Jeg kunne ikke høre det tydelig men. Man hørte det på en måte som om man hvisker noe uten å lukke munnen og holde tunga helt stille.. Hehe..
Så sier han at det er noe bak han. Man ser han blir veldig redd og sitter helt stille.
Plutselig hører man en lyd.. Noe knepping på en måte (om jeg husker riktig). Han skvetter til og kaster seg til siden.
Før og etter dette har han veldig mye følelser og han er føler veldig mye sinne og så blir han forvirret og begynner å gråte. Og mye annet rart..
Noen andre som så på det og vil føye til noe, endre eller kommentere??
Fikk ikke med meg hele, men det var veldig spennende det jeg så i allefall!
De var på Alcatraz. Et gammelt fengsel som ligger på en øy! Det skulle være veldig sikkert, for det var iskaldt vann rundt. Men de har visst funnet ut at det var mulig å svømme derfra og overleve. Er ikke så sikker på historien, leste bare så vidt litt i dag tidlig. Men søk det opp
Det som var mest spennende av det jeg så var når han gikk inn i en celle, bare han med et kamera. Så begynte han å snakke til gjenferdet. "Kan du bevise at du fins. Det er mange som ikke tror på deg." Etter en liten stund hørte man en stemme/lyd. De hadde tekstet på tv`en da og ut i fra det sa den "I cannot". Når man leste det og hørte etter kan den ha sagt det, men sammenhengene og fort som "akenno". lavt da.. og grumsete.
Og så spurte han "Skremmer jeg deg?" og så noe mer jeg ikke husker..
Så sa den noe mer som ble stavet med "I will kill you". Jeg kunne ikke høre det tydelig men. Man hørte det på en måte som om man hvisker noe uten å lukke munnen og holde tunga helt stille.. Hehe..
Så sier han at det er noe bak han. Man ser han blir veldig redd og sitter helt stille.
Plutselig hører man en lyd.. Noe knepping på en måte (om jeg husker riktig). Han skvetter til og kaster seg til siden.
Før og etter dette har han veldig mye følelser og han er føler veldig mye sinne og så blir han forvirret og begynner å gråte. Og mye annet rart..
Noen andre som så på det og vil føye til noe, endre eller kommentere??
Antall ord: 321
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Aldri hørt om det jeg.. Regner m at det kommer neste fredag også?
Antall ord: 14
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Tipper detLone skrev:Aldri hørt om det jeg.. Regner m at det kommer neste fredag også?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 17:59
- 18
jeg så programmet. syns det var bra enste jeg syntes litt irriterende etterhvert var at hun programmlederen hadde kamerat midt oppe i trynet når hun gikk alene inne i fengselet,
og det er sant at det er noen som har rømt fra det fengselet men de hadde en båt de hadde laget for dette, men det er ingen bevis for at de overlevde båtturen. men de fant båtrester på enkelte steder der strømmen hadde tatt de. men om de overlede det er det ingen som vet.
og det er sant at det er noen som har rømt fra det fengselet men de hadde en båt de hadde laget for dette, men det er ingen bevis for at de overlevde båtturen. men de fant båtrester på enkelte steder der strømmen hadde tatt de. men om de overlede det er det ingen som vet.
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Ja, enig i det! Og så hadde ho dynka trynet i glitter!!!
Jeg bare leste her jeg: http://no.wikipedia.org/wiki/Alcatraz
"Rømlingen ble funnet utslitt og halvt ihjelfrosset på stranden."
Jeg bare leste her jeg: http://no.wikipedia.org/wiki/Alcatraz
"Rømlingen ble funnet utslitt og halvt ihjelfrosset på stranden."
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Clint Eastwood spilte hovedrollen i en film om fluktforsøket. Den heter " Flukten fra Alcatraz" på norsk, fra 1970-tallet. Veldig bra film. Det var flere som forsøkte å rømme fra Alcatraz, men alle ble tatt, skutt eller druknet i det iskalde havet rundt øya. Det fluktforsøket filmen handler om, er det eneste hvor det er grunn til å anta at minst en av rømlingene nådde fastlandet på den andre siden.Alcatraz er et kjent sted for spøkelsesjakter, på grunn av alle de jævlige forholdene der, og ikke minst en god del av de fangene som satt der. Al Capone var en av dem, for eksempel.Tortur og henrettelser var, så vidt jeg har lest, en del av hverdagen der.
Antall ord: 125
MM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2006 02:06
- 18
- Lokalisering: Sandnessjøen
Så programmet, det var jo bare rått!!!!!!
Blir nok å vare foran TV'n hver fredag jeg!!!!!!!!!!!!!!!!! :mozilla_wink: :mozilla_wink:
Blir nok å vare foran TV'n hver fredag jeg!!!!!!!!!!!!!!!!! :mozilla_wink: :mozilla_wink:
Antall ord: 21
Some souls never rests!!!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2005 22:16
- 19
- Lokalisering: Namsos
Nice!
Dead famous på fredager og Åndenes Makt på søndager, KÅNGE
Antall ord: 12
Superted_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2005 23:34
- 19
Må ikke glemme Haunted onsdager kl. 23.00 på Discovery da...
Antall ord: 11
Hide post links |