Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDrømmenmin ?!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 15 Okt 2006 17:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

Drømmenmin ?!

Innlegg av pjuusa »

Hei

i det siste har jeg vært hver dag innpå paranormal å lest om hjelpere å andre mystiske ting.. så kanskje det var bare derfor jeg hadde denne drømmen,men ikke vet jeg;9

Jeg drømte at jeg stod på badet,å ordna mg,mamma satt i en stol å pappa i en annen stol på stua(noen meter unna) da jeg skulle gå ut fra badet,sto det plutselig en mann utenfor døra,med rød oppbretta lue og han hadde IKKE ansikt !det var som om det var viska ut,men jeg så det var en mann.. Jg ROPA ut " Hvem i h**vete var det der?! " å mamma sa : hva er det!? jeg: Det sto en mann utenfor!" åså satte jeg meg ned på huk å begynte å gråte! Mannen uten ansikt forsvant da han så jeg ble redd å da jeg ropa " hvem i h**vete var det der!?"

det var skikkelig ekkelt! Det var akkurat som om han busa frem,han stakk hodet bort til meg,rett foran meg å bare sto der,til jeg ropa! det var rå ekkelt! det kan være siden jeg har hatt llitt lyst til å se hjelperen min å at jeg har sitti å sett å lest på deres historier,derfor har jeg innbilt meg dette.. men.. hva tror dere?..
Antall ord: 214
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
stinebaben
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 12 Jun 2006 12:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: der eg bor:P

Innlegg av stinebaben »

det tror nok eg å....at du tenkte så mye på det...også bare drømte du det, det lagret seg inn på netthinnen kan du si :mozilla_tongue: ! det har eg gjort mangen ganger, etter at eg holdt på med spiritisme.... så du kan bare slappe av! HEHE :mozilla_tongue: bare tenk på noe fint noe....før du ligger deg så kanskje du drømmer det! vi forhåpe det!

mange klemmer fra meg :mozilla_laughing:
Antall ord: 73
<3Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnselig<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Jeg tror du hadde en sånn drøm fordi du har litt lyst å se hjelperen din og samtidig syns det er skummelt... Tror ikke du virkelig møtte hjelperen din i drøm for da hadde du ikke blitt så redd!

Jeg drømmer om hjelperen min av og til, men da er han en god venn som går sammen med meg, forklarer meg ting og slikt ;)
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 15 Okt 2006 17:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

okai..

Innlegg av pjuusa »

Tusentakk for svar:) det var det jeg trodde å :mozilla_innocent: takktakk for svar! hvordan ser hjelperen din ut?..jg har så lyst å få et tegn fra min,for å si det sånn,så sliter jeg litt i hverdagen å da hadde det vært betryggene å få vite at jeg har en hjelper eller to som passer på meg:).. no tips? :mozilla_money:
Antall ord: 57
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

jeg tror...

Innlegg av green eyes »

...det var hjelperen din som viste seg, og at grunnen til at han kom akkurat da, var fordi du var veldig åpen, i og med at du hadde sitti med dette her hele dagen....at noen av de sperrene man har for å se ting som ikke er fysisk, ikke var så sterke hos deg akkurat da, og da benyttet han sjansen, men forsvant like fort siden han ikke hadde regnet med at du skulle bli så redd...hjelperne viser seg sjelden med vilje når de vet vi er redde, de er jo her for å gjöre oss sterkere, ikke bryte oss ned....håper dette var til hjelp!
Antall ord: 109
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 15 Okt 2006 17:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

seriøst?

Innlegg av pjuusa »

var det hjelperen min? ooh..han hadde jo ikke ansikt! å han føltes ikke snill ut :mozilla_foot:
Antall ord: 16
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links