Jeg leste en tråd her inne i går ( som jeg ikke finner igjen) der det ble linket til denne historien. Den er utrolig lang, men veldig interessant. Greide knapt å gå fra midt i historien. :mozilla_wink: Den handler om 2 gutter som utforsker en grotte og som får oppleve ting der inne som de vel helst kunne tenkt seg foruten. Lite skjer i begynnelsen, men gi ikke opp lesinga! Det blir mer enn nok spennende etter hvert. :mozilla_smile:
Her er linken:
http://www.holyshiite.com/caver/
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ted`s Caving Page...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2006 12:11
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stjørdal Nord-Trøndelag
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Lokalisering: Lillestrøm
Lang, men interessant lesing =) men lurer på om hele greia er en svær, feit bløff, siden den siste siden "ikke finnes".. meningen er vel at vi skal tro han døde på den siste turen..
Antall ord: 37
Det er ikke gull alt som glitrer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja, jeg tror også det kan være en stor bløff, men han eller de må også være gode til å skrive og fantasere og da. Sånn bra lesing er det lenge siden jeg har sett. (Men det er meg da.. :mozilla_wink: )
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Lokalisering: Øvre Årdal
Er det ingen som har lest utover side 10??? Pokkern også..
Dårlig gjort dersom dette er laget kun for å "terge" folk..
Dårlig gjort dersom dette er laget kun for å "terge" folk..
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det finnes nok ikke flere sider nei. Veldig synd at vi ikke får vite hva som skjedde på den siste turen, slik at vi kunne fått en slags avsluttning på alt.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2005 16:47
- 18
- Lokalisering: Telemark
Det er nok ikke en sann historie.
Står om den flere steder bl.a. her:
http://liquigel.net/text/terror.html
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det ante meg ja at den ikke er sann, men utrolig spennende å lese da. Får vel sette meg ned og lese sannheten nå da. Hehe. :mozilla_wink:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Lokalisering: Øvre Årdal
Spiller egentlig ikke noen rolle om den er sann eller ikke.. Dersom den var påstått sann, hadde vi ikke kunnet verifisere det likevel.. Det var uansett veldig spennende lesning. Kommer ikke skikkelig til å få fred på en stund, det hadde vært kjekt med en fortsettelse(slutt) på den der. Minner forresten litt om filmen The Descent, som jeg så for noen dager siden..catweazle skrev:Det er nok ikke en sann historie.
Historien Ted the Caver, avviker vel ikke så mye fra "orginalen" at det er noen vits å lese orginalen også vel?? Er det ikke bare navnene som er endret?
The Edge
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2005 17:18
- 19
- Lokalisering: vestfold
Ah, The Descent! Så den forrige helg, noe av det dårligste jeg har sett..
Antall ord: 15
If I wanted to have an easy job... I would have stayed at Porto - beautiful blue chair, the Uefa Champions League trophy, God, and after God, me. - Josè Mourinho
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Nov 2005 19:41
- 19
- Lokalisering: Røyken
Decent var nok en såkalt 'billigfilm' men jeg skvatt nok bra fordet. Syntes den var ganske allright jeg. Skummlere enn Forbannelsen så..
Antall ord: 23
"Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it."
~~Terry Pratchett
~~Terry Pratchett
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 20:18
- 18
- Lokalisering: Oslo
Lite teit å lage en nett side med en fake historie.. Ser jo ut som om han har kopiert hele historien og bare forandret navnene... Jeg ble jo helt i koma når jeg leste det, og irriterte meg bare helt i rota at den siste siden ikke eksitsterte... Sikkert bare for å irritere leserne.. Pokkern assa... Fikk nesten litt lyst selv til å dra ned i grotten og undersøke. ARgh.. jaja.. litt irritert på at jeg bruke tid på å lese den når det ikke var en "slutt" der..
Antall ord: 88
Hide post links |