Healing og annen alternativ medisin ⇒ Varme hender?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Varme hender?
En som kommenterte at jeg hadde varme hender i dag, da jeg ga henne massasje. (Kan jo bare være innbilling også, tenker jeg - men jeg er varm på hendene!) Aldri tenkt noe særlig over at det kan være tilfelle, alltid bare trodd jeg har varme hender bokstavelig talt. Egentlig så er jeg vel litt skeptisk til den type healing, men ligger vel også mye i det at jeg ikke vet så mye om det. Men om jeg skal finne ut om dette er tilfelle, hva skal jeg gjøre eller kanskje heller spørsmålet er hvor skal jeg hendvende meg?
Antall ord: 104
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 18:57
- 18
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Kva vil du eventuelt bruke dei varme hendene til då...
løfte opp barn som har fallt?
jfr profilbildet ditt.....
løfte opp barn som har fallt?
jfr profilbildet ditt.....
Antall ord: 20
Orda mellom menneske lagar bruer
mellom rom som før var åtskilde,
lagar felles mellomrom
mellom rom som før var åtskilde,
lagar felles mellomrom
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg får oxo varme hender når jeg masserer med massasje olje som blir varm..
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
He he.
Masserte vel i ett minutt da, uten olje! Var på gruppe - fysio, hvor vi pleier å massere hverandre litt på slutten.
Jeg er bare nysgjerrig, for jeg har ganske varme hender til tider - men tror jo egentlig ikke det er så mye i det annet enn at jeg er varm rett og slett. Men ble jo litt nysgjerrig, kanskje spesielt fordi jeg alltid har vært litt skeptisk til dette "fenomenet" generelt! Kunne vært gøy å motbevise sin egen skepsis!
Masserte vel i ett minutt da, uten olje! Var på gruppe - fysio, hvor vi pleier å massere hverandre litt på slutten.
Jeg er bare nysgjerrig, for jeg har ganske varme hender til tider - men tror jo egentlig ikke det er så mye i det annet enn at jeg er varm rett og slett. Men ble jo litt nysgjerrig, kanskje spesielt fordi jeg alltid har vært litt skeptisk til dette "fenomenet" generelt! Kunne vært gøy å motbevise sin egen skepsis!
Antall ord: 82
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
Det sier jo selv at du får varme hender av å massere, du setter jo tross alt i gang blodsirkulasjonen både i dine hender og i den andres kropp...
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Nå vet ikke jeg så himla mye om healing, men jeg vet at det er viktig at man henter energien utenifra (så man ikke skal ta av sin egen energi og slite seg ut). Det enkleste er nok å finne seg en prøvekanin eller ti, eller kanskje best av alt; prøve deg frem litt forsiktig på folk uten at de vet det og se om de merker noe. Kanskje det hjelper å visualisere at energien kommer utenifra og inn i deg, så videre ut i hendene dine og til den andre personen? Det kan jo bli et ganske morsomt prosjekt det
Antall ord: 101
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
eg har varme never.
eg har faktisk så varme never at ingen kan holde meg i handa for lenge.
den personen som gjør det da føler at di holder på en levende flamme.
da er eg på det mest intense da.
har støtte bandasje på fortiden. noen gagner tar eg den av av fortvilelse fordi at varmen i venstre neven har ingen plass å gå så den oppheter hele bandasjen så det gir en brennande følelse.
dette har eg hatt siden eg kan huska. husker da vi dansa som mindre. den eg holt ble lett forbanna fordi di følte di brant seg.
etter infoen eg har henta frem siden eg kom her til para er at det er ukontrolert healing energier. det er vell kort sakt.
eg har faktisk så varme never at ingen kan holde meg i handa for lenge.
den personen som gjør det da føler at di holder på en levende flamme.
da er eg på det mest intense da.
har støtte bandasje på fortiden. noen gagner tar eg den av av fortvilelse fordi at varmen i venstre neven har ingen plass å gå så den oppheter hele bandasjen så det gir en brennande følelse.
dette har eg hatt siden eg kan huska. husker da vi dansa som mindre. den eg holt ble lett forbanna fordi di følte di brant seg.
etter infoen eg har henta frem siden eg kom her til para er at det er ukontrolert healing energier. det er vell kort sakt.
Antall ord: 130
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2006 15:24
- 18
Jeg har også hatt meget varme hender så lenge jeg kan huske. Ikke så ekstremt som Dj_Devi,l men de er varme hele tiden medmindre jeg stikker nevene i snøen eller holder dem under kaldt vann. Når jeg holder håndflatene mot hverandre (men ikke inntil), bare med 1-2 cm klaring stiger denne varmen merkbart. Det er nesten så jeg av og til føler at jeg holder rundt en "ball" av varme hvis jeg krummer hendene. En gang kjæresten min hadde kraftige menssmerter holdt jeg hendene 1-2 cm over magen hennes (for å prøve og roe henne ned, for det var en skikkelig intens smerte) og til min (og hennes) forundring dempet denne smerten seg merkbart etter en stund og holdt seg svakere lenge. Kanskje sammentreff, men en spesiell opplevelse...Kanskje du som skrev innlegget skal prøve på noe sånt, uten massasjeolje mener jeg. Skjønt man kan jo ikke spørre alle kvinner man ser om de har menssmerter heller....:- )
Antall ord: 170
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Du kan jo teste med å holde hendene ett stykke over huden å kjenne om di da å bli varmere å kjenne om du føler energi i dem.
Jeg får varme hender å kjenner energi beveger seg i dem når jeg mediterer.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: hei
er det eg gjør når eg skal demostrere hvor varm på nevane eg er og hvor varm eg kan bli.Rose78 skrev:Du kan jo teste med å holde hendene ett stykke over huden å kjenne om di da å bli varmere å kjenne om du føler energi i dem.
eg holder neven over deres... den ene over den andre under.. så kjenner di med en gang at det er kokvarmt.. så kosentrerer eg meg litt.. kjener ein kulde kome fra ryggen mot nevane og da må di ta vekk neven fordi det blir for varmt for di.. hehe...
det mest plagsome er når eg ikke kan kontrolera det. som på fredag...
da var eg i så overskudd av energi at varmen gjore vont selv for meg..
eg vifta med armane når eg jekk hjem den dagen for å kjøla di ned..
så med litt hjelp fekk eg sent litt avgåre vertfall
Antall ord: 169
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Kjæresten min har også varme hender. Han kan få dem til å bli helt utrolig varme. Det blir som regel bedre etterhvert når han holder på stedene jeg har vondt. Broren hans har det samme, men han tror ikke på at slikt kan være til nytte for noe. Litt synd egentlig.
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2006 21:05
- 17
- Lokalisering: Troms
Jeg har varme hender.
Men i det siste har det vært litt annerledes.
Har jo hørt at varme hender er helbredende.
¨
Mhv Martine
Men i det siste har det vært litt annerledes.
Har jo hørt at varme hender er helbredende.
¨
Mhv Martine
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2009 13:33
- 15
Re: Varme hender?
Jeg har varme hender. Jeg er veldig interessert i å lære å bruke dem med mer kraft. Jeg har allerede hjulpet mange med hodepine, smerter på visse punkter osv. Min mormor har ekstreme evner med dette. Hun har faktisk hjulet meg med ting som ingen leger, fysioterapeuter eller kiropraktorer noensinne har greid.
Det virker også som at dette er noe som går i generasjoner, for jeg fant akkurat ut at moren min har spesielle hender hun også. Er det noen som veit at det gjør det?
Jeg synes at dette er ganske interessant, i og med at ikke alle har det. Er det noe sted man kan få mer informasjon og lære å kunne bruke evner?
Det virker også som at dette er noe som går i generasjoner, for jeg fant akkurat ut at moren min har spesielle hender hun også. Er det noen som veit at det gjør det?
Jeg synes at dette er ganske interessant, i og med at ikke alle har det. Er det noe sted man kan få mer informasjon og lære å kunne bruke evner?
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2008 04:07
- 16
Jeg har aldri hatt varme hender , men jeg driver med healing alikevel som amatør.
Grunnen til dette er at jeg driver ikke med Magnetisk Healing.
Magnetisk Healing for dere som ikke vet hva dette er = Det og bruke sin egen energi til og heale noen. Jeg healer med krefter utenfor min egen energi , det som kommer fra universet.
Denne typen healing som kommer utenfor en selv er mye sterkere og gir et mye bedre resultat en det og kun bruke sin egen kraft,samtidig blir jeg aldri sliten etter jeg har sendt healing.Da jeg da kun brukes som et instrument for energier som kommer fra universet og som er rundt oss hele tiden får jeg selv healing da jeg healer andre mennesker.Denne energien som blir sendt igjennom meg til vedkommende jeg ønsker heale kommer fra mine healing guider som jeg jobber med.Mine healing guider tar energien fra universet og så sender denne energien igjennom meg til det menneske som skal ha healing. Det som er så flott med healing er at vedkommende som får healing trenger ikke tro på dette , om jeg selv hadde vert skeptisk til om healing virket ville det alikevel virket :-)Så healing er flott tilogmed for og kunne overbevise skeptikere.Jeg har healet min far og mor som har vert skeptikere til det med healing og di har blitt veldig forbløffet da di har merket ting under healingen og etter healingen. Min mor kjente under healingen kulde,varme,stikking,prikking,romling i maven osv. dette er endel av det som man kan føle under det og få healing.Ryggen til min mor og nakken har forbedret seg og dette var veldig positivdt for henne og en glede stor for meg.Hun fortale meg at før måtte hun til en fysioterapaut for og få hjelp etc.. dette er vel så og si første gangen hun ikke hadde noe nødvendighet av det.
Hun ville prøve healing for og se om det var noe i det i stede for og oppsøke noe annet.
Hun ble veldig forbauset at dette virket så godt som det gjorde.En siste ting alle kan lære seg og heale man trenger ikke og ha medfødt evne til dette som mange tror eller varme hender.
Grunnen til dette er at jeg driver ikke med Magnetisk Healing.
Magnetisk Healing for dere som ikke vet hva dette er = Det og bruke sin egen energi til og heale noen. Jeg healer med krefter utenfor min egen energi , det som kommer fra universet.
Denne typen healing som kommer utenfor en selv er mye sterkere og gir et mye bedre resultat en det og kun bruke sin egen kraft,samtidig blir jeg aldri sliten etter jeg har sendt healing.Da jeg da kun brukes som et instrument for energier som kommer fra universet og som er rundt oss hele tiden får jeg selv healing da jeg healer andre mennesker.Denne energien som blir sendt igjennom meg til vedkommende jeg ønsker heale kommer fra mine healing guider som jeg jobber med.Mine healing guider tar energien fra universet og så sender denne energien igjennom meg til det menneske som skal ha healing. Det som er så flott med healing er at vedkommende som får healing trenger ikke tro på dette , om jeg selv hadde vert skeptisk til om healing virket ville det alikevel virket :-)Så healing er flott tilogmed for og kunne overbevise skeptikere.Jeg har healet min far og mor som har vert skeptikere til det med healing og di har blitt veldig forbløffet da di har merket ting under healingen og etter healingen. Min mor kjente under healingen kulde,varme,stikking,prikking,romling i maven osv. dette er endel av det som man kan føle under det og få healing.Ryggen til min mor og nakken har forbedret seg og dette var veldig positivdt for henne og en glede stor for meg.Hun fortale meg at før måtte hun til en fysioterapaut for og få hjelp etc.. dette er vel så og si første gangen hun ikke hadde noe nødvendighet av det.
Hun ville prøve healing for og se om det var noe i det i stede for og oppsøke noe annet.
Hun ble veldig forbauset at dette virket så godt som det gjorde.En siste ting alle kan lære seg og heale man trenger ikke og ha medfødt evne til dette som mange tror eller varme hender.
Antall ord: 386
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2006 09:44
- 18
- Blitt takket: 9 ganger
Andromeda: Jeg healer på nøyaktig samme måten. Med energi som kommer et annet sted fra. Og det er en vanvittig kraftig energi også, som den som får healing kan merke VELDIG tydelig, enten ved voldsom varme, energi som roterer og flytter seg rundt i kroppen, en følelse av å "sveve" eller bli "dratt ut av kroppen" osv. osv. Og som deg får også JEG energi ved å heale andre, så sånn sett er det jo en vinn-vinn situasjon.
Men for alle dere som har lyst til å heale andre, HEAL DERE SELV FØRST. DET er det viktigste. Hvis ikke kan det fort gå "gæli"...
Men for alle dere som har lyst til å heale andre, HEAL DERE SELV FØRST. DET er det viktigste. Hvis ikke kan det fort gå "gæli"...
Antall ord: 110
Skinwalker
Hide post links |