Ja, man kan oppleve det på forskjellige måter.
Man kan få spontane opplevelser hvor ånden viser seg, eller man kanskje ønsker å gå inn for det og se hva man kan plukke opp...da kan man fornemme og ane detaljer og beskrive utifra dette.
Jeg var 11 år når jeg så en ånd tydelig. Det var midt på dagen, jeg sto i gangen og børstet håret. Plutselig sånn uten videre så jeg en som bevegde seg igjennom badet 1/2 meter fra meg.
Jeg SÅ ikke at det var en mann, men jeg FØLTE det. Det jeg SÅ var at han hadde på seg en kåpe, med belte i livet.
Han var grå, diffus, men tydelig.
Onkelen min har også sett han i leiligheten, men ingen andre i familien.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klarsynte folk
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
EEhhh, hvorfor sa du det nå? Har det vært noe ''mobbing'' i denne tråden?Sol@ngelica skrev:Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Klarsynte folk
Jeg mente ikke med dette at det er umulig å se de med det blotte øyet, men jeg tror jeg kjenner såpass godt til det å være medium at jeg kan si at de aller aller fleste kommuniserer med de i sitt indre.Azurah skrev:kaja43 skrev:De ser jo ikke ånden med det blotte øyet. Det er ett indre bilde, fornemmelser i kroppen, følelser og og en indre dialog.karina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Feil.. mannen min så samme gutten i stuen og gangen som hun ene her beskrev for oss 2 uker etter mannen min så han. Han så han som en normal gutt som bare forsvant i løse luften. Samme hår,klær og alt som hun beskrev.
Det artige er jo at han ikke er overtroisk i det hele tatt og mener selv han kan ha sett syner for han liker det logiske og ikke uforklarlige.
HUN forklarte gutten da mannen min var borte. HAN forklarte gutten til meg da hun hadde reist.
Sier mannen din at han har sett en så har han sikkert det, men ett medium jobber vanligvis med indre bilder.
Antall ord: 235
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2006 18:26
- 18
det tredje øyet..karina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
kaja43 skrev:Jeg mente ikke med dette at det er umulig å se de med det blotte øyet, men jeg tror jeg kjenner såpass godt til det å være medium at jeg kan si at de aller aller fleste kommuniserer med de i sitt indre.Azurah skrev:kaja43 skrev:De ser jo ikke ånden med det blotte øyet. Det er ett indre bilde, fornemmelser i kroppen, følelser og og en indre dialog.karina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Feil.. mannen min så samme gutten i stuen og gangen som hun ene her beskrev for oss 2 uker etter mannen min så han. Han så han som en normal gutt som bare forsvant i løse luften. Samme hår,klær og alt som hun beskrev.
Det artige er jo at han ikke er overtroisk i det hele tatt og mener selv han kan ha sett syner for han liker det logiske og ikke uforklarlige.
HUN forklarte gutten da mannen min var borte. HAN forklarte gutten til meg da hun hadde reist.
Sier mannen din at han har sett en så har han sikkert det, men ett medium jobber vanligvis med indre bilder.
Ja det er det jeg mener! Men han jeg er gift med er ikke et medium,og kunne beskrive presist samme gutten som hun ene damen så. Hun så han i "hodet" mens han så han vandre rundt.
Hun forklarte gutten som han hadde veldig lyst til å jobbe,og det artige er at mannen min bare har sett han når han selv har jobbet i huset. Mao tror jeg han har dukket opp for han av den grunn,at han har blitt engasjert i mannen min og det han gjorde med huset.
Antall ord: 330
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:10
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Fullstendig på siden av alt, men jeg bare lurer på hvorfor du er expert og hva betyr denne klassifiseringen?karina skrev:EEhhh, hvorfor sa du det nå? Har det vært noe ''mobbing'' i denne tråden?Sol@ngelica skrev:Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, det betyr ingenting, har bare med antall innlegg å gjøre. Jeg er på ingen måte ekspert mer enn noen andre her. Jeg er bare pratsom og har vært her lenge :mozilla_laughing:
Antall ord: 35
Hide post links |
Uff - kan du ikke få ut aggressjonen din der den hører hjemme heller. Det er bare slitsomt dette her. Dessuten kommer du ingen vei med å bare klage på alle andre. Ta heller ting til etteretning og se om du kan gjøre noe med det.Sol@ngelica skrev:Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Jo - det vil faktisk hjelpe og du vil slippe å føle deg så urettferdig behandlet hele tiden.
Gonatt
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
TAKK!!Atmi skrev:Uff - kan du ikke få ut aggressjonen din der den hører hjemme heller. Det er bare slitsomt dette her. Dessuten kommer du ingen vei med å bare klage på alle andre. Ta heller ting til etteretning og se om du kan gjøre noe med det.Sol@ngelica skrev:Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Jo - det vil faktisk hjelpe og du vil slippe å føle deg så urettferdig behandlet hele tiden.
Gonatt
Antall ord: 96
Hide post links |