Såh :-D Jeg har sniffa litt rundt på forumet og funnet ut at her finnes en del umodene mennesker med noe som minner kraftigt om "drama queen nykker" eller rett og slett overdramatiseringsproblemer.. Men hvem er da jeg som tolker andre menneskers opplevelser som humbugg eller ren fantasi? Ingen har egentlig rett her på dette forum, litt av det å leve med paranormalitet er jo å åpne sitt sinn for noe uforklarlig og selv sette "grensen" på hva man tror å ikke-
Dessuten har jeg da selv hatt mine "opplevelser" selv om kritikeren i meg sier dette er en shitload of crap *ler*
Men er det noe jeg virkelig liker å "jakte" på (kanskje mest for opplevelsen/adrenalin og det lille med at jeg ikke venter å finne noe) det er cryptzoologiske vesner og selvsakt "spøkelser" eller gjennferd om du vil Dette selfølgelig på en hobbybasis men dog, dette er jo noe jeg liker å gjøre og det gir et godt diskusjonstema hehe
Men er det en ting her jeg synes er intressant så er det Lier eller Dirkemark (ikke helt sikker på navnene)
Jeg har ikke hørt om dette her før.. Og er nyinnflyttet til østfold med kun noen få mnd her hittil.. Så om dere ville være så greie å dele "sett, hørt, lest og følt" historier særlig om dette sykehuset hadde jeg blitt kjempeglad
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier . . sykehus . . . historier?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 22:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Halden
Lier . . sykehus . . . historier?
Antall ord: 230
"Friends help, a guinea pig tricked me"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Dikemark og Lier er to forskjellige sykehus. Masse linker her om det, men tror folk begynner å bli ganske lei av det temaet.
Antall ord: 22
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hehehe mulig det :-D Men jeg har ikke funnet noen ser du - dessuten, hvordan kan man gå lei av noe så spesielt? heheh
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
søk'elses knappen er til høyre <---TamTari skrev:hehehe mulig det :-D Men jeg har ikke funnet noen ser du - dessuten, hvordan kan man gå lei av noe så spesielt? heheh
spesielt? eeh... fordi folk snakker om det 24/7, mister liksom litt av "glansen" om den noen gang var der... finn et nytt bygg heller!
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Vel, det spesielle ligger jo i nettopp det at folk snakker så mye om det :mozilla_smile:
Vi har vel forskjellig syn på ting da :mozilla_cool:
Vi har vel forskjellig syn på ting da :mozilla_cool:
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Problemet er vel egentlig ikke at man er "lei" av Lier som sådan - det er vel heller det utall av tråder som blir startet om igjen hver gang noen som har kjørt forbi med bussen har sluppet en fjert der oppe. Slik som denne for eksempel. Med søkefunksjonen hadde du sett at det finnes minst(!) tredve tråder om Lier her inne (jeg vet - jeg samlet dem alle en gang)
Ellers ser jeg du er ny her så jeg vil benytte anledningen til å ønske deg velkommen.
Mvh Dan
Ellers ser jeg du er ny her så jeg vil benytte anledningen til å ønske deg velkommen.
Mvh Dan
Antall ord: 92
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jo takk :mozilla_smile: Vel er ikke ny akkurat men kanskje litt "treig" av meg hehe tenkte ikke over at jeg kunne søke engang :mozilla_laughing: jaja sån kan det gå- men uansett hadde det jo vært mulig å legge sine meninger her og :mozilla_smile:
Jeg innbiller meg nemmelig at disse "hauntings" kan ha potensiale selv om folk her virker å ha beinhard skepsis og tålmodigheten til en døgnflue..
Kan egentlig ikke se annet en "jeg opplevde ditt" "vennina mi såg datt" "tok bilde av meg selv fordi jeg kjedet meg.. hjelp" *ler* noe som ikke gir meg den tilfredstillelsen jeg er på utkikk etter da ser du :mozilla_laughing: Det er jo selfølgelig noe . . men er mere til disse stedene som f.eks historikk, dokumenter eller lignende?
Jeg innbiller meg nemmelig at disse "hauntings" kan ha potensiale selv om folk her virker å ha beinhard skepsis og tålmodigheten til en døgnflue..
Kan egentlig ikke se annet en "jeg opplevde ditt" "vennina mi såg datt" "tok bilde av meg selv fordi jeg kjedet meg.. hjelp" *ler* noe som ikke gir meg den tilfredstillelsen jeg er på utkikk etter da ser du :mozilla_laughing: Det er jo selfølgelig noe . . men er mere til disse stedene som f.eks historikk, dokumenter eller lignende?
Antall ord: 134
Hide post links |