Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klarsynte folk
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Klarsynte folk
Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Er jo ikke sikkert at de gjør det :mozilla_wink:
Antall ord: 11
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hhaha, litt kjipt.skeptikeren skrev:Er jo ikke sikkert at de gjør det :mozilla_wink:
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Klarsynte folk
De ser jo ikke ånden med det blotte øyet. Det er ett indre bilde, fornemmelser i kroppen, følelser og og en indre dialog.karina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Antall ord: 73
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Kommer jo ann på om man er mentalt medium eller fysikalsk medium.
Noen kan vell se di så objektiv som om at det virkelig sto en person der.mens mentalt
da ser du di med ditt indre syn(tredje øye) eller hva en foretrekker å kalle det.
Noen kan vell se di så objektiv som om at det virkelig sto en person der.mens mentalt
da ser du di med ditt indre syn(tredje øye) eller hva en foretrekker å kalle det.
Antall ord: 46
Hide post links |
Man lærer seg jo forskjellen på alt :mozilla_wink: Surt og søtt, godt og vondt, snill og slem osv osv. Er sikkert en forskjell på ånder og mennesker også, som f.eks at mennesker er i livet og ånder er ikke... Eller noekarina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Antall ord: 94
Hide post links |
I rulle trappa på kjøpsentret i Tromsø møtte jeg en fysisk Ånd en kvinne.
Et møte jeg aldri vil glemme :mozilla_laughing:
Kenneth
Kenneth
Antall ord: 26
Hide post links |
Hadde vært spennede å vite hvordan hun så ut, og hvordan du kunne vite at det var en ånd?kthon2 skrev:I rulle trappa på kjøpsentret i Tromsø møtte jeg en fysisk Ånd en kvinne.
Kenneth
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja nettopp.Christina skrev:Hadde vært spennede å vite hvordan hun så ut, og hvordan du kunne vite at det var en ånd?kthon2 skrev:I rulle trappa på kjøpsentret i Tromsø møtte jeg en fysisk Ånd en kvinne.
Kenneth
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2005 15:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Jeg har sett en ånd klart en gang, og han var ikke hel om man kan si det. Men han var heller ikke gjennomsiktig. Men så helt klart klær, hår, kroppsbygning osv
Antall ord: 34
Charlotte
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hvordan ikke hel da?charra skrev:Jeg har sett en ånd klart en gang, og han var ikke hel om man kan si det. Men han var heller ikke gjennomsiktig. Men så helt klart klær, hår, kroppsbygning osv
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2005 15:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Litt vanskelig å forklare egentlig.
Han var blå, grå på en måte og kunne se gjennomsiktig ut selv om han ikke var det.
Han var blå, grå på en måte og kunne se gjennomsiktig ut selv om han ikke var det.
Antall ord: 23
Charlotte
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
kaja43 skrev:De ser jo ikke ånden med det blotte øyet. Det er ett indre bilde, fornemmelser i kroppen, følelser og og en indre dialog.karina skrev:Når de er så klarsynte at de kan ''se'' en ånd og beskrive klær, hår, ansiktstrekk og f eks si at hn holder en stokk i ene hånda og en hatt i andre, hvordan klarer de å se forskjell på ånder og ekte mennesker??
Feil.. mannen min så samme gutten i stuen og gangen som hun ene her beskrev for oss 2 uker etter mannen min så han. Han så han som en normal gutt som bare forsvant i løse luften. Samme hår,klær og alt som hun beskrev.
Det artige er jo at han ikke er overtroisk i det hele tatt og mener selv han kan ha sett syner for han liker det logiske og ikke uforklarlige.
HUN forklarte gutten da mannen min var borte. HAN forklarte gutten til meg da hun hadde reist.
Antall ord: 169
Hide post links |
Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Hlt enig......
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Øøøøøøøhm... ?Sol@ngelica skrev:Om du skriver noe om muslimer blir du utestengt på paranormal.Om du har skrive problemer er det tillat å bli mobbet fra andre medlemmer.
Hlt enig......
Tilbake til tråden:
Det er kanskje noe man kan føle også ?
Antall ord: 43
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |