Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt episode 3
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
du assa det er jo ikke meninga at man skal krangle her da, og uansett hvis du har noe imot at jeg og kanskje noen andre syns at olav er søt så er ikke det noe vits i å begynne å diskuterre det og lage masse bråk... har ikke sagt at du er barnslig heller
så jeg gir meg
så jeg gir meg
Antall ord: 59
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bodø
Regna igrunn med at du hete det ja:)anniren skrev:Så koselig da, men nå er ikke jeg no kjent person som har vært på tvn heller da..Magikeren skrev:Jeg bruker å si jeg er på forum med DEG og at jeg har prata med deg AnnIrenanniren skrev:Sier du også at du synes Olav er søøøøøøøt ???Magikeren skrev:Bruker iallefall jeg å gjøre, hehehe:)anniren skrev: iiiiiiik.. Gammel er du a?
Sier vel til venninnene dine også at "jeg er på forum med Olav"/"jeg har snakka med han jeg" *kniiiis*
Dessuten heter jeg Ann Iren, ikke AnnIren
Men uansett, det virker bare bere ekslusivt om jeg sier at jeg har "prata" med deg! Hehehe
Antall ord: 119
Hide post links |
hehe okay.. Kanskje lik så greit..ToneG skrev:Som jeg skrev i medaljetråden til Kenneth.. Olav har et horn i siden til de fleste av kollegaene sine.. Så om han snakker negativt om noen, ville jeg ikke tatt det for god fisk.. For å si det sånn...
Om en mekaniker snakker negativt om en annen mekaniker.. Da velger jeg å gå til en tredje mekaniker;-)
Antall ord: 65
Hide post links |
Magikeren skrev:Så koselig da, men nå er ikke jeg no kjent person som har vært på tvn heller da..
Dessuten heter jeg Ann Iren, ikke AnnIren
Du regna med det ja.. kjekt..Regna igrunn med at du hete det ja:)
Men uansett, det virker bare bere ekslusivt om jeg sier at jeg har "prata" med deg! Hehehe
eksklusivt å "prate" med meg? javel, bra noen synes det da..
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Ja ikkesant.. Igrunn har jeg aldrig nevnt det for noen...anniren skrev:Magikeren skrev:Så koselig da, men nå er ikke jeg no kjent person som har vært på tvn heller da..
Dessuten heter jeg Ann Iren, ikke AnnIrenDu regna med det ja.. kjekt..Regna igrunn med at du hete det ja:)
Antall ord: 81
Hide post links |
Vel, nå er det ute i det fri og alle har lest det nå.. Endelig har du fått det ut!Magikeren skrev:Ja ikkesant.. Igrunn har jeg aldrig nevnt det for noen...anniren skrev:Magikeren skrev:Så koselig da, men nå er ikke jeg no kjent person som har vært på tvn heller da..
Dessuten heter jeg Ann Iren, ikke AnnIrenDu regna med det ja.. kjekt..Regna igrunn med at du hete det ja:)
Siden jeg ikke kjenner noen i Bodø, så kan det ikke være sååå eksklusivt å høre om meg..
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2005 23:34
- 19
[quote="ToneG"]Som jeg skrev i medaljetråden til Kenneth.. Olav har et horn i siden til de fleste av kollegaene sine.. Så om han snakker negativt om noen, ville jeg ikke tatt det for god fisk.. For å si det sånn...
Om en mekaniker snakker negativt om en annen mekaniker.. Da velger jeg å gå til en tredje mekaniker;-)[/quote]
Det er jo litt forskjell på når denne kritikken blir uttalt da.
Hvis mekanikeren forteller meg det sånn uten videre, at den og den mekaniekeren er udugelig, så ville jeg blitt skeptisk. hvis jeg hadde kommet og sagt at jeg har vært på det stedet, men ting ble bare vondt værre, så hadde det selvsagt vært bare en bekreftelse på det jeg allerede mistenkte.
Hvis en mekaniker uttaler seg ofentlig om en kollega, så er det helt greit for meg. Er ikke sikkert jeg kjøper det, men det må han jo få lov til.
Innen for det yrket jeg driver med blir det litt av det samme. Jeg kan være ganske kritisk til mange av de som driver med det samme, og jeg er ikke redd for å gå ut med fullt navn og fortelle det jeg mener om den og den, hvis jeg vet hva jeg snakker om. Jeg ville også kunne komme til å advare kunder mot enkelte, fordi det finnes enkelte som kan gjøre mer skade enn å hjelpe, men jeg ville aldri kaste drit til en kunde om en kollega uoppfordret....
Vet ikke om det kommer helt frem hva jeg mener men.
Nå kjenner ikke jeg hele saken når det gjelder Olav, siden jeg ikke har aktiv her så lenge, men han må kunne få være kritisk til de som driver med det samme i det offentlige rom. Det er meninger han får stå for selv, om alle andre er enige er en helt annen sak. Noen ganger kan han ha rett, andre ganger ikke...
Om en mekaniker snakker negativt om en annen mekaniker.. Da velger jeg å gå til en tredje mekaniker;-)[/quote]
Det er jo litt forskjell på når denne kritikken blir uttalt da.
Hvis mekanikeren forteller meg det sånn uten videre, at den og den mekaniekeren er udugelig, så ville jeg blitt skeptisk. hvis jeg hadde kommet og sagt at jeg har vært på det stedet, men ting ble bare vondt værre, så hadde det selvsagt vært bare en bekreftelse på det jeg allerede mistenkte.
Hvis en mekaniker uttaler seg ofentlig om en kollega, så er det helt greit for meg. Er ikke sikkert jeg kjøper det, men det må han jo få lov til.
Innen for det yrket jeg driver med blir det litt av det samme. Jeg kan være ganske kritisk til mange av de som driver med det samme, og jeg er ikke redd for å gå ut med fullt navn og fortelle det jeg mener om den og den, hvis jeg vet hva jeg snakker om. Jeg ville også kunne komme til å advare kunder mot enkelte, fordi det finnes enkelte som kan gjøre mer skade enn å hjelpe, men jeg ville aldri kaste drit til en kunde om en kollega uoppfordret....
Vet ikke om det kommer helt frem hva jeg mener men.
Nå kjenner ikke jeg hele saken når det gjelder Olav, siden jeg ikke har aktiv her så lenge, men han må kunne få være kritisk til de som driver med det samme i det offentlige rom. Det er meninger han får stå for selv, om alle andre er enige er en helt annen sak. Noen ganger kan han ha rett, andre ganger ikke...
Antall ord: 327
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Synes den episoden var ganske spennende jeg. Litt skummel. Egentlig synes jeg ikke noe som handler om slike fenomener er kjedelig, selv om jeg må innrømme at jeg blir litt mer interessert dersom det dreier seg om noe skummelt. Angående den klarsynte så synes jeg hun er dyktig. Har sett henne i flere programmer.
Antall ord: 56
MM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2005 22:36
- 19
- Lokalisering: Akershus
Det blir for dumt å dømme Lilli nord og ned bare fordi hun liker å ta seg godt ut. Har lite med saken å gjøre.
At det er ekkelt å være i mørke kjellere og føle at det er noen etter en, tror jeg er noe de fleste kjenner seg igjen i. Men det betyr da på ingen måte at man faktisk blir forfulgt.
Ut fra de tre episodene jeg har sett til nå, syns jeg det er altfor mye av det beboerne opplever som enkelt kan bortforklares med psykologi.
Jeg tror på det paranormale, men har en sunn skepsis til ting jeg ser og hører om. Og jeg har ikke blitt særlig overbevist av de tingene som deltagerne i sesongens ÅM har 'opplevd'.
At det er ekkelt å være i mørke kjellere og føle at det er noen etter en, tror jeg er noe de fleste kjenner seg igjen i. Men det betyr da på ingen måte at man faktisk blir forfulgt.
Ut fra de tre episodene jeg har sett til nå, syns jeg det er altfor mye av det beboerne opplever som enkelt kan bortforklares med psykologi.
Jeg tror på det paranormale, men har en sunn skepsis til ting jeg ser og hører om. Og jeg har ikke blitt særlig overbevist av de tingene som deltagerne i sesongens ÅM har 'opplevd'.
Antall ord: 128
Hide post links |
Tone G, hvem var det som stod frem i artikkelen? nei jeg har ikke ringt noen VG, men jeg veit meget godt hvem som gjorde det.ToneG skrev:Olav har gang på gang bevist at han snakker nedlatende om sine kollegaer for å heve seg selv...anniren skrev:Jeg lurer på en ting.. jeg er seff enig med Tone og Lone om at man ikke skal snakke stygt om de andre som jobber som Olav.. men en ting fra andre siden..
Dere sier man ikke skal snakke stygt om andre i samme jobb..
Hvis en bilmekaniker ikke er flink, og man mener han ikke er flink nok i jobben sin, hvorfor skal man ikke da advare litt?
Eller mener dere bare at akkurat den type jobb bør man ikke snakke stygt om hverandre, nettopp fordi det har med åndelige ting å gjøre?
(noen som skjønte hva jeg mente nå? hihi)
Han ringte inn til VG å snakket nedlatende om Kenneth Thon for å heve seg selv.. For han måtte jo fullføre den jobben Kenneth ikke klarte..
Om noen skal advare om noen som ikke kan jobben sin, bør vedkommende ikke være i samme bransje.. Ikke sant?
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
kan vi ikke bare akseptere disse klarsynte for det de er.
hvis det er sånn at de driver "skuespill", vil de bli avslørt før eller siden uansett...
jeg for min del, har fått noen bevis. jeg er da skeptisk til ting jeg også. men jeg er IKKE misunnelig....
RELAX
hvis det er sånn at de driver "skuespill", vil de bli avslørt før eller siden uansett...
jeg for min del, har fått noen bevis. jeg er da skeptisk til ting jeg også. men jeg er IKKE misunnelig....
RELAX
Antall ord: 53
Hide post links |
Du er så søt med de brillene dine der..JUNE skrev:kan vi ikke bare akseptere disse klarsynte for det de er.
RELAX
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:10
- 18
- Lokalisering: Stavanger
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 08:49
- 19
- Lokalisering: fin
Jeg elsker frakken til Tom Strømnæss ser så pimp ut heh
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Godt sagt. :mozilla_wink:NoMore skrev:Er skeptiker selv jeg, til det motsatte er bevist. Skepsis er sunt :mozilla_smile:skeptikeren skrev:Jadda, har hørt de unnskyldningene før. :mozilla_wink:
Men programmet ville blitt mye mere severdig, syns nå jeg.
Antall ord: 42
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |