Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerpendel og hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

pendel og hjelpere

Innlegg av chrishnoa »

jeg har en pendel i bergkrystall som jeg har eid i ett år nå. i kveld satt jeg og en venninne her og var litt i stemningen. så jeg forsøkte å finne hjelperen hennes med pendelen min. jeg sto ved siden av henne og beveget pendelen på høyre side, og litt rundt hene, da jeg kom til venstre side av skulderen hennes begynte pendelen å gå veeeldig i ring. den kom i bevegelse så fort den kom til ett pungt der. når jeg beveget den lengre bort stoppet den brått.
fortsatte frem og tilbake der en stund og den begynte raskt å spinne, og stoppe igjen.

kan det være at det var en hjelper der den sirklet?

har ikke gjort det så mye før, har for det meste brukt den til ja og nei spørsmål og avgjørelser..
Antall ord: 143
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
A.M
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 62
Startet: 10 Okt 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av A.M »

Eg har fått kontakt med mine hjelpere ved hjelp av pendel, fant tre stk :D
Fant to stk hos veninna mi også, og hun stilte spm til de inni seg, sånn at eg ikke hørte hva som ble sagt, mens eg holdt pendelen, og da svarte hjelperene henne ved hjelp av pendelen. Anbefaler deg å ta en titt på denne siden, http://www.albanet.se/Pendel.htm det var etter at eg var innom den at eg begynte å bruke pendelen til noe annet enn ja og nei spm. Føler også at eg får mer pålitelige svar ved å spørre hjelperene mine, siden eg har en tendens til å få det svaret som eg ønsker å få. Viss svaret f.eks. heller mot "nei", så tenker eg svar "ja, svar ja" og da blir det til slutt "ja". Men tenker eg sånn når eg spør hjelperene får eg ærlige svar som fremdeles ikke har slått feil.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links