Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅndenes makt episode 3

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Du som er klarsynt Olav. Hvordan kan DU tvile, du burde vel vite?
T o m jeg vet når det gjelder henne :) (Tone altså)
Antall ord: 25
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

Olav er søøøøøøt<3 :mozilla_oops: :mozilla_tongue: :mozilla_laughing: :mozilla_innocent:
Antall ord: 7
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Jonette<3 skrev:Olav er søøøøøøt<3 :mozilla_oops: :mozilla_tongue: :mozilla_laughing: :mozilla_innocent:
iiiiiiik.. Gammel er du a?

Sier vel til venninnene dine også at "jeg er på forum med Olav"/"jeg har snakka med han jeg" *kniiiis*
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2006 02:07
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Civilized »

Medium er da som andre folk. Forskjellige type mennesker. De trenger da ikke å være enige om absolutt alt, gjør de vel?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

anniren skrev:
Jonette<3 skrev:Olav er søøøøøøt<3 :mozilla_oops: :mozilla_tongue: :mozilla_laughing: :mozilla_innocent:

Sier vel til venninnene dine også at "jeg er på forum med Olav"/"jeg har snakka med han jeg" *kniiiis*
Bruker iallefall jeg å gjøre, hehehe:)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Jeg lurer på en ting.. jeg er seff enig med Tone og Lone om at man ikke skal snakke stygt om de andre som jobber som Olav.. men en ting fra andre siden..

Dere sier man ikke skal snakke stygt om andre i samme jobb..
Hvis en bilmekaniker ikke er flink, og man mener han ikke er flink nok i jobben sin, hvorfor skal man ikke da advare litt?

Eller mener dere bare at akkurat den type jobb bør man ikke snakke stygt om hverandre, nettopp fordi det har med åndelige ting å gjøre?

(noen som skjønte hva jeg mente nå? hihi)
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
welcome
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2006 16:39
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av welcome »

Jeg tror dette stemmer og det er jo også ulike ting de får frem. Det må være lov for en klarsynt til å ha ulike syn på også dette. Det kan kanskje misforståes på et slikt forum som dette, så det er nødvendig å ordlegge seg på en best mulig måte for at alle kan få tak i den opprinnelige meningen. Det gjelder flere?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Magikeren skrev:
anniren skrev:

Sier du også at du synes Olav er søøøøøøøt :mozilla_oops: :mozilla_tongue: :mozilla_innocent: ???
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

vettu, jeg syns han er søt jeg og jeg gidder ikke å være så barnslig å gå å si "åå herregud han har jeg snakka med*dåne*"
jeg er faktisk ganske moden, så slutt å vær nedsettene pga andres oppførsel
på forhånd takk
Antall ord: 44
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Jonette<3 skrev:vettu, jeg syns han er søt jeg og jeg gidder ikke å være så barnslig å gå å si "åå herregud han har jeg snakka med*dåne*"
jeg er faktisk ganske moden, så slutt å vær nedsettene pga andres oppførsel
på forhånd takk
Barnslig? Jeg barnslig? ha ha ha.. jeg tror ikke du er den rette til å si det..

På forhånd takk!
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

anniren skrev:
Magikeren skrev:
anniren skrev:

Sier du også at du synes Olav er søøøøøøøt :mozilla_oops: :mozilla_tongue: :mozilla_innocent: ???
Jeg bruker å si jeg er på forum med DEG og at jeg har prata med deg AnnIren :D
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av ToneG »

anniren skrev:Jeg lurer på en ting.. jeg er seff enig med Tone og Lone om at man ikke skal snakke stygt om de andre som jobber som Olav.. men en ting fra andre siden..

Hvis en bilmekaniker ikke er flink, og man mener han ikke er flink nok i jobben sin, hvorfor skal man ikke da advare litt?

Eller mener dere bare at akkurat den type jobb bør man ikke snakke stygt om hverandre, nettopp fordi det har med åndelige ting å gjøre?

Olav har gang på gang bevist at han snakker nedlatende om sine kollegaer for å heve seg selv...

Han ringte inn til VG å snakket nedlatende om Kenneth Thon for å heve seg selv.. For han måtte jo fullføre den jobben Kenneth ikke klarte..

Om noen skal advare om noen som ikke kan jobben sin, bør vedkommende ikke være i samme bransje.. Ikke sant? :-)
Sist redigert av ToneG på 21 Okt 2006 21:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

ToneG skrev:
anniren skrev:Jeg lurer på en ting.. jeg er seff enig med Tone og Lone om at man ikke skal snakke stygt om de andre som jobber som Olav.. men en ting fra andre siden..

Olav har gang på gang bevist at han snakker nedlatende om sine kollegaer for å heve seg selv...

Bilde

Han ringte inn til VG å snakket nedlatende om Kenneth Thon for å heve seg selv.. For han måtte jo fullføre den jobben Kenneth ikke klarte..

Om noen skal advare om noen som ikke kan jobben sin, bør vedkommende ikke være i samme bransje.. Ikke sant? :-)
Så hvis mekanikeren vet at den andre mekanikeren er fake eller ikke gjør jobben skikkelig så vil du ikke vite det?

Jeg sier ikke jeg synes det olav gjør er rett.. jeg bare prøver å få sett det litt fra alle sider..
Men om det viser seg at alle er myyyye mer udugelige enn en selv, så bør man jo begynne å lure seff..

Når det gjelder Kenneth så synes jeg nesten han gjorde rett.. kanskje fremgangsmåten ikke var den rette, men er det noen jeg har MEGET lite tiltro til så er det KT.
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Magikeren skrev:
anniren skrev:
Magikeren skrev:
anniren skrev:

Jeg bruker å si jeg er på forum med DEG og at jeg har prata med deg AnnIren :D
Så koselig da, men nå er ikke jeg no kjent person som har vært på tvn heller da..

Dessuten heter jeg Ann Iren, ikke AnnIren
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av ToneG »

Som jeg skrev i medaljetråden til Kenneth.. Olav har et horn i siden til de fleste av kollegaene sine.. Så om han snakker negativt om noen, ville jeg ikke tatt det for god fisk.. For å si det sånn...

Om en mekaniker snakker negativt om en annen mekaniker.. Da velger jeg å gå til en tredje mekaniker;-)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links