Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhva er det underverdenen skjuler?!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
alexander
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2006 21:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tjøme

hva er det underverdenen skjuler?!

Innlegg av alexander »

:mozilla_undecided: her om dagen når jeg skulle ut litt og trekke litt luft hørte jeg et slags brøl, min eneste beskrivelse er: tenk deg en elefant som dør bare 20 ganger så høylytt.
men hva er det som er det vi ikke vet om det vi ikke tør tenke på værden skjuler noe jeg tror og vet at det er vår oppgave å finne det ut, sånn er det bare!!!
Antall ord: 77
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

Ehh...ja.... så det så....
Antall ord: 5
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Seraphim »

......

En død elefant lager ikke så mye lyd da. :mozilla_innocent:

Underverden? Tror ikke det fins en sånn.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Zaitsev
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Aug 2006 00:49
18
Lokalisering: Hedmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Zaitsev »

noe er det ihvertfall både av gode og onde krefter som skjuler seg for de som ikke kan se eller føle de, men hva er det for noe det er spørsmålet.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Re: hva er det underverdenen skjuler?!

Innlegg av -Marie- »

alexander skrev::mozilla_undecided: her om dagen når jeg skulle ut litt og trekke litt luft hørte jeg et slags brøl, min eneste beskrivelse er: tenk deg en elefant som dør bare 20 ganger så høylytt.
men hva er det som er det vi ikke vet om det vi ikke tør tenke på værden skjuler noe jeg tror og vet at det er vår oppgave å finne det ut, sånn er det bare!!!
Nå har jeg faktisk aldri hørt en elefant dø(takk og pris), så jeg aner ikke hvordan det høres ut.

Og ellers...hva er det du vil fram til her? Hva er det vi ikke vet? Hva er det vi ikke tør tenke på? Øh..hva er spørsmålet, egentlig? Skjuler underverdenen elefanter??
Antall ord: 136
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18

Innlegg av RaggSokken »

er ikke så mye der var i kloakken engang, alt som var der var rotter, bæsj, piss og et igjenmurt hull der noen hadde prøvd og grave seg inn til den norske bank
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jul 2005 13:11
19

Re: hva er det underverdenen skjuler?!

Innlegg av Dan »

-Marie- skrev:
alexander skrev::mozilla_undecided: her om dagen når jeg skulle ut litt og trekke litt luft hørte jeg et slags brøl, min eneste beskrivelse er: tenk deg en elefant som dør bare 20 ganger så høylytt.
Nå har jeg faktisk aldri hørt en elefant dø(takk og pris), så jeg aner ikke hvordan det høres ut.

Og ellers...hva er det du vil fram til her? Hva er det vi ikke vet? Hva er det vi ikke tør tenke på? Øh..hva er spørsmålet, egentlig? Skjuler underverdenen elefanter??
Enda verre - døde elefanter. Og det er skummelt det ...

Mvh Dan
Antall ord: 150
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Ja, huff..da er det ikke rart vi ikke tør å tenke på det.
Antall ord: 14
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Det store (og svært så dype) spørsmålet er:
Hvis en elefant dør og faller i bakken når ingen er i nærheten, lager den lyd da?
Hvis det er noe underverdenen skjuler, så er det nok svaret på denne gåten... :-$ :lol:
Antall ord: 46
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links