Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderekkelt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bug
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2006 01:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

ekkelt

Innlegg av Bug »

Hei, jeg følte for å dele dette med andre:

Jeg har opplevn noen rare ting etter at jeg flytta. bor nå i en byggning fra 1893 på en hybel.
Før jeg flytta hit, brukte jeg å se en skikkelse ved romdøra mi også ved romdøre til mamma og pappa da jeg brukte å sove i deres seng da jeg var alene hjemme. Sov med lyset på i ca to år før jeg ble vant med det og fant ut at det ikke ville meg noe vondt. har senere fått vite at det kunne vært vokteren min.

men tilbake til mitt nåværende bosted. da jeg flyttet hit hadde jeg ikke lagt merke til "anno 1893" skiltet over inngangsdøra. men da jeg satt på hybelen på kvelden noen dager etter så fornemmet jeg en høy og en litt lavere person. den lave kunne vært voktren min, men jeg er veldig skeptisk på akkurat det.

for noen måneder siden pratet jeg med en kompis på msn med webcam. så ba jeg han legge merke til capsene mine på veggen i bakgrunnen. jag satt også å så litt på tven som stod bak meg. så spurte han hvem som var sammen med meg. så sa jeg at det ikke var noen her og at jeg så på tven. da sa han at han så noen bak meg. så sa jeg at det va sikkert capsene han så. men han så capsene men at det var noe annet. ble litt skremt, men jeg bryde ikke meg så mye om det.

og i overigår skjedde det noe lignende igjen. jeg satt på dataen, ble pluttselig svimmel og begynte å frye .Så pratet jeg med en på msn, som jeg har pratet med på nettet bare, han vet ingenting om plassen jeg bor. han spurte hvem jeg prata med, så sa jeg ingen. for satt å så litt på tv da også. så spurte han om hvem som var her. så sa jeg at jeg satt alene her. da ble han tydelig skremt og sa at det nettop gikk en mann forbi bak meg. Da ble jeg skremt og kom på den forrige gangen det hadde hendt.

har også våknet en dag og så at søppelposen svaiet fram og tilbake. posen var full og hang på skapdøra. vinduene var lukket og jeg lå i senga, så ingen vin kunne på noen måte beveget på den. tenkte bare at jeg så syner siden jeg var trøtt.

Har også sotte sammen med min onkel som kan få frem navn og se personer/skikkelser av folk som ikke er der. han sa at slike ting kan være arvelig og ba meg og han prøve. Det kom bare fram et navn i hodet, et fornavn. fortalte det til min onkel som forklarte at det hadde vært et fiskerbruk ikke så langt unna. og at det var en mann ved et navn som jobbet der men som ble kalt det navnet som jeg fikk fram i hodet, og at han brukte å holde til oppe i dalen, altså der huset vi var i ligger...

jeg synes at disse opplevelsene er skremmende, spesielt etter at han jeg prata med på msn så en mann som gikk bak meg :S
Antall ord: 551

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

hm, høres skummelt ut... Få med deg et medium, så du kan få noen svar..
Antall ord: 16
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ulvar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Nov 2005 19:41
19
Lokalisering: Røyken

Innlegg av Ulvar »

Høres litt ekkelt ut ja ^^ Medium burde være svaret hvis du vil finne noe ut. Huset høres intressangt ut. jeg ville elsket åsett det og tat bilder eventuelt filmet med infrarød kamera ^^
Antall ord: 36
"Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it."
~~Terry Pratchett

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links